Új értékelés írása
Laurel Kereskedelmi Rendszer
(Laurel Számítástechnikai Kft)
Fő kategória: Üzleti szoftver
GINOP 3.2.2-es termék
Kinek ajánljuk a terméket:
- mikrovállalkozások (1-9 fő)
- kisvállalkozások (10-49 fő)
- középvállalkozások (50-250 fő)
Kapcsolódó kedvezmények:
többletszolgáltatás
csomagajánlat
A kereskedelmi programcsomag árát a pontos igények ismeretében tudjuk megadni.
( A feltüntetett ár egy alap konfiguráció ára.)
Érdeklődők részére ingyenes termékbemutatót tartunk.
Ára: 750 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Kedvezményes ára: 712 500 Ft (licenszdíj ) + ÁFA
Termék kategorizáció
Telepítés helye
A Laurel cégcsoport 24 év szakmai tapasztalattal rendelkezik kereskedelmi rendszerek fejlesztésében, honosításában, bevezetésében, üzemeltetés támogatásában, melyet mintegy 16350 értékesítési végpont referencia igazol. Rendszereink lefedik a kereskedelem teljes vertikumát.
Laurel kereskedelmi rendszer Cikkelemes készletnyilvántartó rendszereinket úgy alakítottuk ki, hogy a különféle méretű és profilú kereskedelmi vállalkozások mindegyike megtalálja a számára megfelelő megoldást – legyen szó akár egy pénztárhelyes üzletről, akár bolthálózat irányításáról. Segítségükkel az üzletmenet során felhalmozódó információk strukturáltan, áttekinthetően segítik a tervezést, beszerzést, üzletvezetést. A beruházás rövid időn belül konkrét árbevétel-növekedést hoz. Hogyan takarít meg időt a Laurel kereskedelmi rendszere az Ön üzletében? Vonalkódtechnikára épülő áruazonosítás Központi irányítás és ellenőrzés Rugalmas engedménymotor Komplex kereskedelmi háttérrendszer Sebesség fokozása Központi beszerzési és fogyasztói ár kezelése Paraméterezhető bolti funkciók Korszerű hardvereszközök Teljes körű törzsvásárlói, tagi rendszer (opcionális) A Laurel kereskedelmi rendszer felépítése BIR = Bolti Irányítási Rendszer, melynek feladata, hogy a kereskedelmi egységeket irányítsa. A boltoknak kiküldi a törzs, árak, akciók adatokat és a boltoktól fogadja a forgalmi adatokat. BR = Bolti Rendszer, melynek feladata, hogy a Bolti Irányítási Rendszer által kapott adatok alapján bevételez, értékesít és elszámol. Hálózati integráltság biztosítása - nyitott rendszer, amely az önálló működés mellett képes: • felülről (felső irányítási rendszertől) törzs és / vagy ár adatok (beszerzési, értékesítési, akciós) fogadására; • külső szállítóktól beszerzési kondíciók (ár és egyéb feltételek) elektronikus fogadására; • adatszolgáltatásra a saját, vagy idegen ügyviteli rendszerek felé; • adatszolgáltatásra adattárház alapú elemző rendszer felé; • adatszolgáltatásra saját (opcionálisan integrálható) Controlling (vezető információs) rendszer felé; • szállítóktól elektronikus szállítólevelek, számlák fogadására, nagybani vevők számára, ezek előállítására. Mit ad még a Laurel az eszközök és a rendszer mellé? A maximális kényelmet. Ugyanis az eszközöket és a rendszert saját szakembereink fogják beépíteni és bevezetni az Ön üzletébe, üzleteibe. Mindezt úgy, hogy a rendszer működését teljesen boltja igényére szabjuk. Szakembereink a következőket végzik el: • az eszközök, például pénztárpult beszerelését; • a teljes rendszer telepítését; • kulcsrakész kivitelezést; • előzetes konzultáció a rendszer működéséről; • rendszermértezést; • betanítást a rendszer könnyű, zökkenők nélküli használatához; • rendszerindítást; • és a rendszer folyamatos felügyeletét.
A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Kérdések a termékkel kacsolatban