Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SimpTASK - Projektmenedzsment egyszerűen

(HumanoIT Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

A Modern Vállalkozások Programja (www.vallalkozzdigitalisan.hu) keretében SaaS szolgáltatási tevékenységünket igénybe vevő partnerek részére általános díjszabászunkból 40 % kedvezményt biztosítunk.
Kedvezményes díjunk 2.640 Ft /hó/felhasználó .

Ára: 4 400 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 2 640 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Termék kategorizáció

HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Munkafolyamat irányítás

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Sikerre vezetni egy vállalkozást, vagy akár csak egy projektet, a jelenlegi üzleti környezetben és versenyhelyzetben nem egyszerű. A feladatok elvégzéséhez szükséges szakmai tudás birtoklása önmagában nem elegendő: a munkák optimális megszervezése, koordinálása hasonlóan lényeges. A simpTASK célja, hogy növelje vállalkozása hatékonyságát, és megkönnyítse a mindennapi munkavégzést.

A rendszer a valós életből vett mintákra építve, és a legmodernebb technológiák használatával biztosítja az eredményes munkafolyamatok kialakítását. A simpTASK felhő alapon működik, így a munkavégzők számára bármikor és bárhol elérhető. A felhasználók egy hatékony webes felületen végezhetik feladataik részletes adminisztrációját, a szoftver pedig a gyűjtött adatok elemzésével támogatja a vállalat működésének több fontos területét. A simpTASK számos funkcióval segíti Önt projektjei sikeres megvalósításában: •Projekt kontrolling •Munkaidő-nyilvántartás •Szabadság-nyilvántartás •Ügyeleti idők nyilvántartása •Információ és dokumentum megosztás •Ügyfél-nyilvántartás •Munkatárs-nyilvántartás Projekt kontrolling Folyamatosan ellenőrizheti projektjeit: követheti a projektek és feladatok készültségének és ráfordításainak alakulását, illetve a megvalósulás különböző kockázatait, mindezt e-mail támogatással. •Projektek létrehozása: Az elvégzendő projekteket és feladatokat létrehozhatja a rendszeren belül vagy Microsoft Project-ből is importálhatja azokat. •Megvalósulás és kockázatok követése: A készültségeket, ráfordításokat, illetve a megvalósulás kockázatait Ön folyamatosan, valós időben nyomon követheti a simpTASK-ban, így bármilyen probléma esetén képes lesz hatékonyan beavatkozni a siker érdekében. Munkaidő-nyilvántartás A felhasználók maguk rögzíthetik munkavégzésük részletes adatait, így jelenléti ív használata nélkül is megoldható a munkaidő pontos ellenőrzése. •Felhasználói tevékenységrögzítés: A munkavégzők egy webes felületen könnyedén és pontosan rögzíthetik tevékenységeiket, így az adatok összegyűjtéséhez nincs szükség hosszadalmas papírmunkára a HR-esek részéről. •Jelenléti ívek helyett: Az adatokból lekérdezések készíthetők tetszőleges részletességgel, így kiváltható a papíron vezetett jelenléti ív, sőt akár jóval precízebb kimutatások is készíthetők az elvégzett munkákról. Szabadság-nyilvántartás Egyszerűen és átláthatóan tervezheti cégénél a szabadságok és egyéb távollétek miatti hiányzásokat. •Egyéni szabadságrögzítés: A simpTASK naptárnézetű szabadság-nyilvántartóját a felhasználók maguk vezethetik egy publikus, átlátható felületen, így mindenki optimálisan megtervezheti távolmaradásait, a munkavégzés hátráltatása nélkül. •Távollétek jelzése: A szabadság, betegség, illetve otthon vagy ügyfélnél végzett munka miatti távolléteket a rendszer folyamatosan jelzi, így a kollégák mindig tudhatják, hogy ki és mikor nem érhető el.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban