Digitális innovációk kisvállalkozások számára - Források, eszközök, lehetőségek
Tisztelt Vállalkozó!
„Ami nincs az interneten vagy a közösségi médiában, az létezik egyáltalán?”
Az online jelenlét kulcsfontosságú az üzleti siker szempontjából, mivel a digitális láthatóság közvetlenül befolyásolja a versenyképességet, a bevételek növekedését és az ügyfélszerzést egyaránt. Ehhez kínál hasznosítható segítséget a kkv-k számára a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Modern Vállalkozások Program 2.0 (MVP 2.0) projektje és a Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara közös szakmai eseménye, amelyre tisztelettel meghívjuk Önt!
Helyszín: Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara
4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. (3. emeleti rendezvényterem)
Időpont: 2025. május 7. (szerda), 10:00 – 14:00.
A szakmai fórum kiemelt témái az alábbiak:
- a kkv-k online fejlődésének lehetőségei, jó gyakorlatok bemutatása
- elérhető finanszírozási formák és digitális eszközök
- kamarai támogatás a vállalkozások digitalizációs felzárkózásához az MVP 2.0 projekt keretében
- az online jelenlét erősítését segítő kormányzati intézkedések
A rendezvény célja, hogy gyakorlati tudást és naprakész információkat nyújtson a digitális átalakulással kapcsolatban, különös figyelmet fordítva a mikro-, kis- és középvállalkozások számára elérhető forrásokra, eszközökre és módszerekre. Csatlakozzon hozzánk, hogy megismerkedjen a legújabb trendekkel, és praktikus tippeket kapjon vállalkozása digitális fejlesztéséhez.
A rendezvényre a belépés díjmentes, de regisztrációhoz kötött!
Regisztrációs link: https://tinyurl.com/bdzmzuja
Kérjük, hogy a részvételi szándékát legkésőbb 2025. május 5. (hétfő), 16:00-ig jelezze! A helyszín korlátozott befogadóképessége miatt szervezetenként legfeljebb 2 fő részvételét tudjuk biztosítani! A rendezvényhelyszín közelében korlátozott számú fizetős parkolási lehetőség áll rendelkezésre.
A programokkal kapcsolatos további információk: https://kkvdigital.mkik.hu, https://mkik.hu/, https://szabkam.hu/
Találkozzunk az eseményen!
|