ZELK-INVEST Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A ZELK-INVEST Korlátolt Felelősségű Társaság 2012. március 21-én alakult Szombathelyen, azzal a céllal, hogy a KKV szektor igényeit teljes körűen kiszolgáló, ERP rendszert tudjunk biztosítani partnereink számára. A cégünk vezetői korábban több vállalkozás vállalatirányítási rendszer bevezetését támogatták tanácsadóként, és ezen tapasztalatokat használtuk fel a fejlesztés során. Tevékenységi körünket és csapatunkat tudatosan alakítottuk úgy, hogy képesek legyünk komplett vállalatirányítási rendszer fejlesztésére, a tervezéstől a megvalósításon át a support tevékenység ellátásától a tanácsadásig. A cég tevékenységében mindig kiemelt szerepet kapott az innovatív gondolkodás, a magas minőségi színvonal biztosítása.
Másik fő tevékenységi körünk a virtuális desktop rendszer, felhő-alapú infrastruktúra létrehozása, üzemeltetése. A vállalatunk által forgalmazott INFOJET ERP (integrált vállalatirányítási rendszer) a több divízióval rendelkező, kis- és középvállalatok napi pénzügyi, gazdasági fo
Másik fő tevékenységi körünk a virtuális desktop rendszer, felhő-alapú infrastruktúra létrehozása, üzemeltetése. A vállalatunk által forgalmazott INFOJET ERP (integrált vállalatirányítási rendszer) a több divízióval rendelkező, kis- és középvállalatok napi pénzügyi, gazdasági fo
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelünk a szombathelyi építőiparban jelen lévő kisvállalkozás, 1 MRD Huf alatti árbevétellel és 10 fő körüli saját állományi létszámmal. Megrendelői köre egyrészt a helyi multinacionális társaságok, másrészt a helyi lakosság. Az építőipar helyzete az elmúlt években jelentős változásokon ment át hazánkban, köszönhetően a kormány által támogatott programoknak, mint a CSOK vagy a kedvezményes lakás-ÁFA. Ezeknek köszönhetően jelentősen megnőtt a lakásépítési kedv, melyet a szakemberek mennyisége már nem volt képes kielégíteni. A nyugati országrész és ezen belül is Szombathely még rosszabb helyzetbe került, mivel Ausztria közelsége miatt a szakemberek jelentős része külföldön dolgozik. A társaság számos alvállalkozót is foglalkoztat.
A társaság elő- utókalkulációs tevékenysége folyamatosan problémát jelentett, mivel a jelentősen megnőtt piaci árak miatt a vállalatok/lakosság egyre több cégtől kér árajánlatot, és az építőipari alapanyagok és a humán munkaerő ára is folyamatosan emelkedő tendenciát mutat. Az elő/utókalkulációs tevékenység finomhangolása és exakt ismerete elengedhetetlenné vált a társaság életében. Ezen túlmenően a kontrollingtevékenységük és a készletkezelés/könyvelés sikeresebbé tétele is kiemelt feladattá vált annak érdekében, hogy a vonatkozó jogszabályi előírásoknak mindig megfelelő és adekvát információval tudjon a cégvezetés szolgálni.
A rendszer bevezetésével a társaság menedzsmentje sokkal versenyképesebbé vált, a gazdasági területen dolgozók számára megkönnyítette az életet, valamint sokkal gyorsabban tudták lekövetni a raktárakban meglévő készletek fogyását és utórendelését.
Alkalmazott megoldás: INFOJET ERP
A vállalatunk által forgalmazott INFOJET ERP (integrált vállalatirányítási rendszer) a több divízióval rendelkező, kis- és középvállalatok napi pénzügyi, gazdasági folyamatai kezelésére nyújt kézenfekvő megoldást, a vezetőknek hatékony pénzügyi ellenőrzést és mindig naprakész információt kínálva.
Mit tud az INFOJET ERP RENDSZER a teljesség igénye nélkül:
Vevői- szállítói megrendelések kezelése
Raktárkészlet kezelés- logisztika
Egyedi gyártás menedzselés
Pénzügyi folyamatok támogatása
CRM, értékesítési folyamatok támogatása- partnerkezelés
Workflow
Dokumentumkezelés, stb.
Jogosultság kezelés és kontroll: Az eltérő munkafolyamatokat lehetőség van különböző jogosultsági szintekhez rendelni, ezzel biztosítva, hogy akár felhasználóként legyen beállítható az egyes feladatkörök jogosultsági szintje.
A társaság elő- utókalkulációs tevékenysége folyamatosan problémát jelentett, mivel a jelentősen megnőtt piaci árak miatt a vállalatok/lakosság egyre több cégtől kér árajánlatot, és az építőipari alapanyagok és a humán munkaerő ára is folyamatosan emelkedő tendenciát mutat. Az elő/utókalkulációs tevékenység finomhangolása és exakt ismerete elengedhetetlenné vált a társaság életében. Ezen túlmenően a kontrollingtevékenységük és a készletkezelés/könyvelés sikeresebbé tétele is kiemelt feladattá vált annak érdekében, hogy a vonatkozó jogszabályi előírásoknak mindig megfelelő és adekvát információval tudjon a cégvezetés szolgálni.
A rendszer bevezetésével a társaság menedzsmentje sokkal versenyképesebbé vált, a gazdasági területen dolgozók számára megkönnyítette az életet, valamint sokkal gyorsabban tudták lekövetni a raktárakban meglévő készletek fogyását és utórendelését.
Alkalmazott megoldás: INFOJET ERP
A vállalatunk által forgalmazott INFOJET ERP (integrált vállalatirányítási rendszer) a több divízióval rendelkező, kis- és középvállalatok napi pénzügyi, gazdasági folyamatai kezelésére nyújt kézenfekvő megoldást, a vezetőknek hatékony pénzügyi ellenőrzést és mindig naprakész információt kínálva.
Mit tud az INFOJET ERP RENDSZER a teljesség igénye nélkül:
Vevői- szállítói megrendelések kezelése
Raktárkészlet kezelés- logisztika
Egyedi gyártás menedzselés
Pénzügyi folyamatok támogatása
CRM, értékesítési folyamatok támogatása- partnerkezelés
Workflow
Dokumentumkezelés, stb.
Jogosultság kezelés és kontroll: Az eltérő munkafolyamatokat lehetőség van különböző jogosultsági szintekhez rendelni, ezzel biztosítva, hogy akár felhasználóként legyen beállítható az egyes feladatkörök jogosultsági szintje.
Weboldal: