Mod Számítástechnikai Kft.

Mod Számítástechnikai Kft.

Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Pest megye, Vas megye, Veszprém megye

Cégbemutató

A megfelelő informatikai partner kiválasztása bizalmi kérdés. Legyen szó kis-, közepes- vagy nagyvállalkozásról, a feladat igazi kihívást jelent. A döntés kizárólag arra a szolgáltatóra eshet, aki már bizonyított a piacon, jól definiált folyamatrendszerével, etikus üzleti magatartásával méltóvá vált arra a bizalomra, hogy részese lehessen üzleti életének.
Fontosnak tartom ugyanakkor, hogy innovatív szerepet is betöltsön, vagyis tekintse céljának, hogy vállalkozását folyamatosan információkkal, tanácsokkal lássa el, azaz a jelenben teremtse meg annak lehetőségét, hogy a jövőben is sikeres céget irányíthasson. Büszke vagyok rá, hogy ezekkel a tulajdonságokkal rendelkező, a régiónkban elismert és eredményesen gazdálkodó rendszerintegrátor cég vagyunk.
Tevékenységünket az ügyfeleink iránti tisztelet, elhivatottság határozza meg, hiszen tudjuk, hogy a siker partnereink nélkül elképzelhetetlen.
Királyfalvi Gábor
Ügyvezető

Temékeink

Esettanulmány

Külföldi anyacéggel rendelkező nyugat-magyarországi vállalkozás. Speciális műszaki eszközök gyártásával és szervizelésével foglalkozik. A magyarországi leányvállalat kizárólag szerviz tevékenységet folytat, közel 50 fővel.
A rövid határidők és a nagy mennyiségű eszközök szervizelését szerették volna hatékonyabbá tenni.
Kompatibilitási okokból a meglévő rendszer adatbázisa lett a továbbiakban használva, minimális módosításokkal.
A korábbi rendszer offline adatokat is használt az adatgyűjtőn, ezek szinkronizálása, illetve az adatgyűjtőkön használt szoftver frissítése körülményes volt, sokszor hibát okozott. Ez a webes felület folyamatos online kapcsolatával ez a probléma kiküszöbölésre került.
A rendszerhez minimális reporting tartozott, nem szolgáltatott minden szükséges információt a folyamatokról. Külön Reporting modullal ez megoldásra került. További reportok könnyedén illeszthetők a rendszerhez.
Az adminisztrátorok számára a korábbi rendszer nem adott minden esetben felületet a szükséges módosítások elvégzésére. Sok esetben közvetlenül az adatbázisban kellett az adatokat változtatni. Az új admin felületen ezen igények már megvalósításra kerültek, így nincs szükség az adatbásban való közvetlen adatmódosításra.
A meglévő adatgyűjtők kis képernyővel, alacsony felbontással rendelkeztek, így a javítás adatok láthatósága és a kezelhetőség nehézkes volt. Az új adatgyűjtők nagyobb képernyője és HD felbontása ezt a problémát is megoldotta.
A folyamatok támogatására született alkalmazás a teljes szerviz életciklust lefedi. Az alkalmazott megoldás egy webes, mobil eszközre optimalizált felület segítségével biztosítja a funkciók elérését. A felület elkészítésekor a mai népszerű JavaScript könyvtárak kerültek felhasználásra.

Üzleti előnyök:
• Gyorsabb és megbízhatóbb szerviz adat elérés a technikusok számára.
• A korábbi rendszernél több információ érhető el a technikus számára a javított eszközről.
• Nincsenek offline adatok az adatgyűjtőkön, minden a szerveren kerül tárolásra.
• Az adminisztrátorok számára több lehetőség a folyamatokba való beavatkozásra (státusz váltás, adatok javítása, történet).
• Több reporting lehetőség a folyamatok eredményességének kimutatására

Weboldal: