Breona Informatikai Tanácsadó  és Szolgáltató Kft.

Breona Informatikai Tanácsadó és Szolgáltató Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Breona Informatikai Tanácsadó és Szolgáltató Kft. magyar magánszemély tulajdonában lévő vállalkozás, mely a hazai szoftver piacon működik 2004 óta. Cégünk üzleti és ügyviteli folyamatok elemzésével, gyári kész alkalmazások testre szabásával, egyedi alkalmazások fejlesztésével, valamint meglévő alkalmazások integrációjával foglalkozik. Az elmúlt években számos projektet hajtottunk végre a dokumentum- és iratkezelés-, a munkafolyamatok kezelése-, a külső és belső portálépítés-, az ügyfélkapcsolat kezelés-, az erőforrás allokáció-, a feladatok ütemezése és az elektronikus csoportmunka és az integrált rendszerek kialakítása terén. Célunk, hogy ügyfeleink igényeihez és munkafolyamataihoz maximálisan igazodó informatikai megoldásokat alakítsunk ki, melyek hatékony eszközzé válnak az ügyfél üzleti céljainak eléréséhez.

Esettanulmány

A SEW-Eurodrive Kft. hajtóműves motorokat, hajtóműveket, motorokat, decentralizált telepítéshez használható komponenseket, elektronikusan szabályozott hajtásokat, mechanikus variátoros hajtóműves motorokat, illetve komoly mérnöki tervezőmunkát igénylő hajtásmegoldásokat is biztosít ügyfelei számára. Mindezek mellett kiegészítő szolgáltatások és szervizajánlatok is az ügyfelek rendelkezésére állnak.
A SEW-Eurodrive folyamatosan bővülő hálózata jelenleg 50 országban 15 gyártóüzemet és 77 Drive Technology Centert ölel fel. A vállalat 2,7 milliárd eurós forgalmával (2015/16-ban) a hajtástechnika és a hajtásautomatizálás területén a nemzetközi piacvezetők közé tartozik. A SEW-EURODRIVE világszerte több, mint 16 000 munkatársat foglalkoztat, melyből 550 fő a kutatás és a fejlesztés terén dolgozik. Magyarországon 22 fős létszámmal működik a vállalat, az éves nettó árbevétel több, mint 2 milliárd Ft körül alakul éves szinten.
A megoldandó üzleti probléma az alábbiakból áll:
- Megrendelések átvétele az SAP- CRM rendszertől SOAP – UI üzenetkezelő rendszeren keresztül az SAP-ól kapott wsdl definiciók alapján, mind az értékesítési, mind a szervizes megrendelések esetében. Köztes időszakban annak megoldása, hogy a SEW-CRM-ből is érkezhető megrendelése átvétele is megoldott legyen.
- A megrendelések átvétele alapján a S3R-ben lévő funkciók felülvizsgálata, illetve módosítása a kapott információk alapján. (pl. KSH Intrastat kimutatás kezelése)
- Ügyfél törzs átvétele, illetve karbantartása (új ügyfelek, meglévők adatainak módosítása) az SAP- CRM rendszertől SOAP – UI üzenetkezelő rendszeren keresztül az SAP-ól kapott wsdl definiciók alapján
- A kapott ügyfél adatok átadása a PROFIT rendszer felé
- A megrendelés adatok feldolgozása alapján a vevői számla adatok, illetve a vevői számla adatokon keresztül a főkönyvi naplózási adatok, illetve szervizes megrendelések esetében a készlet kezelésre vonatkozó adatok átadása, adatbázis interfészen keresztül a PROFIT rendszer felé.

Az új megrendelések rögzítése esetében, amennyiben még érkeznek a SEW-CRM rendszerből megrendelések, vagyis a megrendelés számok 51-el kezdődnek, akkor még azokat a rendszer a korábbi metódus alapján átveszi, és betölti a S3R alkalmazásba. Ellenkező esetben az SAP-CRM-ből érkező megrendelés fej és pozíció adatait veszi át és tölti be az S3R alkalmazásba. Továbbá az SAP-CRM-ből érkező esetleges megrendelés adatok változásaihoz kapcsolódó szinkronizálási funkciók módosítása is megoldásra került. Az ügyfél adatok átvétele is az SAP-CRM rendszerből történik, ezek továbbítása pedig, az adatbázis interfészen keresztül történik a PROFIT rendszer számára. Az adatok átvétele és szinkronizálása az alábbi állományokból történik: ügyfél törzs alap adatok, ügyfél törzs számlázási cím adatok.
A megoldás részét képezte az átvételi algoritmus módosítása, mivel az SAP szervíz, az újonnan felvett partnernél nem töltötte a módosítás dátuma mezőt, így az nem került át a szervízbe, mert az egy teljesen más vizsgálati ág volt a szinkronban. Illetve módosításra került az ügyfél és számlázási cím adatok átvétele is.
A PROFIT rendszer felé történő adat átadás során minden megrendelés pozíció esetében a korábban már beállított szabályok szerint kellett beállítani igenre a számlázási tételeknél a raktárkészlet csökkentést az alkatrészek esetében.

A bevezetést követően elért üzleti előnyök:
• A felhasználók folyamatosan át tudják venni a megrendeléseket az SAP-CRM rendszerből.
• A megrendeléseken kívül az ügyfél törzset is intregrálni tudják, a módosításokkal együtt, és így a kapcsolódásuk is megoldódik a PROFIT rendszer felé, mind az ügyfelek, mind a számlázás szempontjából.
• Közvetlenül lehívhatók az import számlázási adatok KSH Intrastat jelentés elkészítéséhez, a KSH által előírt formátumban, és adattartalommal.