MICROCOMP Számítástechnikai és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Microcomp Kft. egy több, mint 25 éves múltra visszatekintő, független szoftverfejlesztő vállalkozás, kecskeméti székhellyel. Nagy tapasztalattal rendelkezünk jövedéki termékek előállításával, tárolásával, nagykereskedelmével kapcsolatos ügyvitelei problémák megoldásában, de partnereink között találhatók más iparágakban tevékenykedő kis- és közepes vállalkozások is legyen szó akár termelésről, kereskedelemről vagy szolgáltatásról.
Moduláris felépítésű ügyviteli programcsomagunk Luxor fantázia névre hallgat. Az elemenként is megvásárolható programmodulok segítségével gördülékenyen megvalósítható a készletek kezelése, a számlázás, a könyvelés, a beszerzések, megrendelések nyilvántartása, a vevői kintlévőségek, szállítói tartozások nyomon követése, az útelszámolás, a tárgyi eszköz és beruházás-nyilvántartás szinte bármely tevékenységet folytató partnereink számára. Jövedéki ügyfeleink részére továbbá elérhető EMCS modulunk is.
Moduláris felépítésű ügyviteli programcsomagunk Luxor fantázia névre hallgat. Az elemenként is megvásárolható programmodulok segítségével gördülékenyen megvalósítható a készletek kezelése, a számlázás, a könyvelés, a beszerzések, megrendelések nyilvántartása, a vevői kintlévőségek, szállítói tartozások nyomon követése, az útelszámolás, a tárgyi eszköz és beruházás-nyilvántartás szinte bármely tevékenységet folytató partnereink számára. Jövedéki ügyfeleink részére továbbá elérhető EMCS modulunk is.
Temékeink
Esettanulmány
Az esettanulmányban szereplő, fejér megyei, 100%-ban magyar tulajdonban lévő építőipari vállalkozás fő tevékenysége - elsődlegesen a külföldi beruházók igényeihez alkalmazkodva - irodaépületek, ipari termelő üzemek és raktárcsarnokok építése, kivitelezése. A Lindab típusú csarnokrendszerek építésére specializálódott vállalkozás napjainkig mintegy százezer négyzetmétert építettett a megrendelők teljes megelégedésére.
A cég éves árbevétele megközelíti a 3 milliár forintot, alkalmazottainak száma 30 fő körül mozog.
A vevőközpontúság erősítése érdekében a vállalkozás rendelkezik az ISO 9001:2008 , valamint az ISO 14001:2004 KIR rendszerekkel, továbbá teljesítette a legszigorúbb katonai minőségbiztosítási rendszer követelményeit is.
A vállakozás olyan integrált vállalatirányítási rendszert keresett régi ügyviteli rendszerének cseréjére, amely a különböző almodulokból (tárgyi eszköz nyilvántartás, készletkezelés, számlázás) érkező információkat úgy képes összegezni a főkönyvi rendszerben, hogy az megfelel az elsődlegesen költséghely - költségviselő, másodlagosan költségnem szerinti könyvvezetés kritériumának, mindezt pótlólagos adatbevitel nélkül. További elvárás volt a rendszerrel szemben, hogy az egyes almodulokból érkező adatok azonnal kerüljenek feladásra a főkönyvi modul felé ezáltal teljesítve a vezetők azon elvárását, hogy a vállalkozás aktuális eredménye, pénzügyi mutatói projektekre lebontva bármikor, igény szerint rendelkezésre álljanak.
A készletkezeléssel szemben fogalmazódott meg olyan speciális igény, mely szerint a vállalkozás minden felhasználásra beszerzett anyagot beszerzési áron tart nyilván és ad ki felhasználásra, továbbá a felhasználásra kiadott készletek visszavételénél is az eredeti beszerzési ár alapján kell a készletértéket meghatározni.
Az elsődleges költséghely - kötségviselő, másodlagos költségnem szerinti könyvelést támogatandó, a készletnyilvántartó és számlázó modul úgy lett kialakítva, hogy minden bizonylat rögzítésekor kötelező megadni a munkaszám mezőben azt a kódot, amely meghatározza a 6-os és 7-es számlaosztálybeli könyvelést, míg a cikktörzsbeli paramétereknek megfelelően a program automatikusan határozza meg a megfelelő költségnemet.
Mind a beérkező, mind a kibocsátott számlák esetében igaz, hogy a főkönyvi könyvelés a bizonylatok lezárást követően automatikusan, azonnal feladásra kerül a főkönyvi modulba, míg a készletek állományváltozását jelentő kontírtételek generálását a felhasználó tudja kezdeményezni.
A megrenedelő kérésének megfelelően a beszerzett készletek azonnal, egy gomnyomásra kiadhatóak felhasználásra, így a készletcsökkenés rögzítéséhez nincsen szükség újabb adatbevitelre.
A készletérték speciális meghatározására olyan nyomonkövetési rendszer került kialakításra a programon belül, melynek segítségével minden készletcsökkenést, illetve nem beszerzés jellegű készletnövekedést egy korábbi készletbeszerzéshez tud kötni a felhasználó, így a készletérték minden esetben az eredeti beszerzési ár alapján kerül meghatározásra.
A cég éves árbevétele megközelíti a 3 milliár forintot, alkalmazottainak száma 30 fő körül mozog.
A vevőközpontúság erősítése érdekében a vállalkozás rendelkezik az ISO 9001:2008 , valamint az ISO 14001:2004 KIR rendszerekkel, továbbá teljesítette a legszigorúbb katonai minőségbiztosítási rendszer követelményeit is.
A vállakozás olyan integrált vállalatirányítási rendszert keresett régi ügyviteli rendszerének cseréjére, amely a különböző almodulokból (tárgyi eszköz nyilvántartás, készletkezelés, számlázás) érkező információkat úgy képes összegezni a főkönyvi rendszerben, hogy az megfelel az elsődlegesen költséghely - költségviselő, másodlagosan költségnem szerinti könyvvezetés kritériumának, mindezt pótlólagos adatbevitel nélkül. További elvárás volt a rendszerrel szemben, hogy az egyes almodulokból érkező adatok azonnal kerüljenek feladásra a főkönyvi modul felé ezáltal teljesítve a vezetők azon elvárását, hogy a vállalkozás aktuális eredménye, pénzügyi mutatói projektekre lebontva bármikor, igény szerint rendelkezésre álljanak.
A készletkezeléssel szemben fogalmazódott meg olyan speciális igény, mely szerint a vállalkozás minden felhasználásra beszerzett anyagot beszerzési áron tart nyilván és ad ki felhasználásra, továbbá a felhasználásra kiadott készletek visszavételénél is az eredeti beszerzési ár alapján kell a készletértéket meghatározni.
Az elsődleges költséghely - kötségviselő, másodlagos költségnem szerinti könyvelést támogatandó, a készletnyilvántartó és számlázó modul úgy lett kialakítva, hogy minden bizonylat rögzítésekor kötelező megadni a munkaszám mezőben azt a kódot, amely meghatározza a 6-os és 7-es számlaosztálybeli könyvelést, míg a cikktörzsbeli paramétereknek megfelelően a program automatikusan határozza meg a megfelelő költségnemet.
Mind a beérkező, mind a kibocsátott számlák esetében igaz, hogy a főkönyvi könyvelés a bizonylatok lezárást követően automatikusan, azonnal feladásra kerül a főkönyvi modulba, míg a készletek állományváltozását jelentő kontírtételek generálását a felhasználó tudja kezdeményezni.
A megrenedelő kérésének megfelelően a beszerzett készletek azonnal, egy gomnyomásra kiadhatóak felhasználásra, így a készletcsökkenés rögzítéséhez nincsen szükség újabb adatbevitelre.
A készletérték speciális meghatározására olyan nyomonkövetési rendszer került kialakításra a programon belül, melynek segítségével minden készletcsökkenést, illetve nem beszerzés jellegű készletnövekedést egy korábbi készletbeszerzéshez tud kötni a felhasználó, így a készletérték minden esetben az eredeti beszerzési ár alapján kerül meghatározásra.
Weboldal: