EXT 06 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Fejér megye, Pest megye, Somogy megye, Veszprém megye, Budapest
Cégbemutató
Cégünk 2006-ban minőségi számítástechnikai eszközök, illetve szoftverek forgalmazására, valamint egyedi, célhardverek értékesítésére alakult. Azóta a partnereink igényeit is figyelembe véve több új tevékenységgel is bővültünk. Vállaljuk vállalati informatikai rendszerek állandó jellegű karbantartását, hálózatok megtervezését, illetve teljes kivitelezését.
Egyedi kereskedelmi kapcsolatainknak köszönhetően képesek vagyunk speciális beszerzési igényeket is kielégíteni. Például orvosi megjelenítők, különböző, egyedileg konfigurált munkaállomások építése és legyártatása, kifejezetten CAD, illetve 3D-s tervezéshez.
Egyedi szoftverek fejlesztéséből is kivesszük a részünket, úgyis mint az ERPEXT fantázia nevű megoldásunk, ami egy moduláris felépítésű egyedileg konfigurálható, komplex vállalatirányítási rendszer. Rendelkezünk saját fejlesztésű GPS alapú nyomkövető rendszerrel, valamint Android alapú fejlesztésekkel is foglalkozunk.
Egyedi kereskedelmi kapcsolatainknak köszönhetően képesek vagyunk speciális beszerzési igényeket is kielégíteni. Például orvosi megjelenítők, különböző, egyedileg konfigurált munkaállomások építése és legyártatása, kifejezetten CAD, illetve 3D-s tervezéshez.
Egyedi szoftverek fejlesztéséből is kivesszük a részünket, úgyis mint az ERPEXT fantázia nevű megoldásunk, ami egy moduláris felépítésű egyedileg konfigurálható, komplex vállalatirányítási rendszer. Rendelkezünk saját fejlesztésű GPS alapú nyomkövető rendszerrel, valamint Android alapú fejlesztésekkel is foglalkozunk.
Esettanulmány
Veszprém megyei 50 fős gyártó cég
Az ügyvitel, a döntéstámogatás, a termékek gyártásához kapcsolódó beszerzések kezelése, a dokumentum management, a just in time, vagy kanban rendszer hiánya, egy olyan piaci hátrány felé vezette ügyfelünket, hogy muszáj volt felismernie, kötelező digitalizálni vállalatát.
Alkalmazott szoftverünknek köszönhetően jelentősen lerövidült a gyártási folyamatok szervezési ideje, a garanciális ügyintézés gördülékenyebbé vált ezzel a rengetek humán erőforrás idő szabadult fel, valamint jócskán javult az ügyfélkapcsolat is!
Az ügyvitel, a döntéstámogatás, a termékek gyártásához kapcsolódó beszerzések kezelése, a dokumentum management, a just in time, vagy kanban rendszer hiánya, egy olyan piaci hátrány felé vezette ügyfelünket, hogy muszáj volt felismernie, kötelező digitalizálni vállalatát.
Alkalmazott szoftverünknek köszönhetően jelentősen lerövidült a gyártási folyamatok szervezési ideje, a garanciális ügyintézés gördülékenyebbé vált ezzel a rengetek humán erőforrás idő szabadult fel, valamint jócskán javult az ügyfélkapcsolat is!
Weboldal: