
Global Information Technologies Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk digitális fókuszú ügynökség, a legnagyobb hangsúlyt pedig az egyedi weboldalak, webáruházak, startupok, támogató back-office rendszerek és applikációk fejlesztésére helyeztük!
Webfejlesztés mellett, teljes körű Grafikai szolgáltatásokat nyújtunk, legyen szó arculattervezésről, UI/UX tervezésről, webdesignról vagy éppen reklámgrafikáról esetleg kiadványról.
Digitális stratégia és Online marketing terén is teljes körű szolgáltatásokat tudunk nyújtani ügyfeleinknek, így: Facebook kampányok, AdWords kampányok tervezése és kezelése, felületvásárlás, keresőoptimalizálás, SEO
Igény esetén akár videók forgatását, reklámfilmek készítését, vágási munkálatok is vállalunk.
Webfejlesztés mellett, teljes körű Grafikai szolgáltatásokat nyújtunk, legyen szó arculattervezésről, UI/UX tervezésről, webdesignról vagy éppen reklámgrafikáról esetleg kiadványról.
Digitális stratégia és Online marketing terén is teljes körű szolgáltatásokat tudunk nyújtani ügyfeleinknek, így: Facebook kampányok, AdWords kampányok tervezése és kezelése, felületvásárlás, keresőoptimalizálás, SEO
Igény esetén akár videók forgatását, reklámfilmek készítését, vágási munkálatok is vállalunk.
Temékeink
Esettanulmány
Adott cég a piac egyik legnagyobb szereplője Magyarországon speciális irodák kiadása és ajánlása terén. Kifejezetten speciális igények kiszolgálására alakultak.
A feladatunk egy olyan rendszer fejlesztése volt amely nem csak a vásárlói igényeket elégíti ki jobban és kényelmesebbé teszi az információhoz jutást, de az iroda mögöttes adminisztrációs munkáját is erősen megkönnyíti. Ezáltal jelentősen lecsökkent az adminisztrációs humán erőforrás igény a cégen belül és nőtt a hatékonyság. A rendszer egy hybrid egyedi rendszer, mely kezeli a hirdetéseket, honlapkét is funkcionál, kezeli az ügyfeleket CRM rendszerként, ajánlatokat is készít, nyomon követi a kiadásokat. Ezen túl havi riportok, statisztikákra is képes és számos egyéb ügyviteli algoritmus került beépítésre mely az egyedi döntéseket segíti!
A rendszer alapvetően 4 részre oszlik.
1. A látogatók által nyilvánosan elérhető honlap és azon regisztráció nélkül megtekinthető információk.
2. A látogatók által regisztrációt követően elérhető funkciók és további információk, kényelmi szolgáltatások
3. A sales munkatársak számára létrehozott felület amelyen keresztül nyomon követhetik saját portfoliojukat és minden azzal kapcsolatos szükséges információt tevékenységet
4. Az iroda adminisztrációs munkatársai számára létrehozott felület ahol a szükséges dokumentumok kezelését tudják elvégezni ezáltal meggyorsítva folyamataikat.
A feladatunk egy olyan rendszer fejlesztése volt amely nem csak a vásárlói igényeket elégíti ki jobban és kényelmesebbé teszi az információhoz jutást, de az iroda mögöttes adminisztrációs munkáját is erősen megkönnyíti. Ezáltal jelentősen lecsökkent az adminisztrációs humán erőforrás igény a cégen belül és nőtt a hatékonyság. A rendszer egy hybrid egyedi rendszer, mely kezeli a hirdetéseket, honlapkét is funkcionál, kezeli az ügyfeleket CRM rendszerként, ajánlatokat is készít, nyomon követi a kiadásokat. Ezen túl havi riportok, statisztikákra is képes és számos egyéb ügyviteli algoritmus került beépítésre mely az egyedi döntéseket segíti!
A rendszer alapvetően 4 részre oszlik.
1. A látogatók által nyilvánosan elérhető honlap és azon regisztráció nélkül megtekinthető információk.
2. A látogatók által regisztrációt követően elérhető funkciók és további információk, kényelmi szolgáltatások
3. A sales munkatársak számára létrehozott felület amelyen keresztül nyomon követhetik saját portfoliojukat és minden azzal kapcsolatos szükséges információt tevékenységet
4. Az iroda adminisztrációs munkatársai számára létrehozott felület ahol a szükséges dokumentumok kezelését tudják elvégezni ezáltal meggyorsítva folyamataikat.
Weboldal: