Livestudio Digital Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Csapatunk alig 5 éve alakult, mára már mégis több mint 200 elégedett megbízóval dolgoztunk együtt, szakmai tudásunknak és kreativitásunknak köszönhetően.
Minőségorientált szemléletmódunk, fiatal ambiciózus szakemberekből álló csapatunk, fejlett infrastruktúránk és széles kapcsolatkörünk alapozza meg vállalkozásunk sikerét.
Büszkék vagyunk arra, hogy egyre több nagyvállalkozás választ minket és arra is, hogy új ügyfeleink hatalmas hányada már korábbi megbízóink ajánlásával keres fel minket. Elsődleges célunk ügyfeleinknek olyan teljes körű szolgáltatást nyújtani, mely személyre szabottan és az ő vállalkozásuk sikereit szolgálja. Fontos számunkra, hogy kölcsönös bizalmon alapuló hosszú távú együttműködés alakuljon ki köztünk és a megrendelőink között.
Bár a weblap elengedhetetlen eszköz egy vállalat életében, ez csak a kezdeti lépés az eredményes online jelenléthez. Cégünk számos olyan szolgáltatást nyújt, amivel hatékonyan segíthetjük ügyfeleinket a weboldal átadást követően is.
Temékeink
Esettanulmány
- Profil: Mozzarella (Tejtermék) gyártás (Piacvezető vállalat)
- Utolsó éves nettó árbevétel adatok (2016): 5 007 176 000 Forint
- Piaci körülmények: Piacvezető a szegmensben
Ügyfelünk 2018-ban megvalósítandó projektnek tűzte ki rendelésmenedzselési nehézségeinek enyhítésére egy teljesen responsive, letisztult rendelésleadási felület kialakítását, valamint piaci bevezetését. A projekt fő célja a piacvezető szerep erősítése és a korszerű digitális technológiák alkalmazása, melyre a piacnak feltétlen igénye van. Várakozásaink szerint az Ügyfelek több mint 50 %-a választja majd az online platformot, mint elsődleges rendelésleadási felület, melyet az egyedi webkedvezmény bevezetésével és egy rendkívül színvonalas, teljesen responsive, nagyon ergonomikus felülettel kívánunk elérni.
A fejlesztés során Partnerünk már meglévő vállalatirányítási rendszerével, API kapcsolaton keresztül valósítottuk meg a kommunikációt. A kommunikáció során szinkronizációval feldolgozzuk a meglévő partnertörzset, mely alapján létrehozzuk az ügyfélfiókokat. Az ügyfelek bejelentkezésekor lekérdezzük a számára elérhető termékeket, árlistákat, akciókat, melykeet meg is jelenítünk egy ergonómikus letisztult, responsive felületen. A felület segítségével az Ügyfél összerakhatja rendelését, az előre választhtató túranapok egyikére, majd beküldheti a rendszerbe, ahol mint függő rendelésként már egyből túranaphoz van rendelve. A megoldás segítségével központosítható a rendeléskezelés, nem szükséges a különböző információs csatornákból jövő információkat (email, telefon, fax) még további feldolgozni, valamint minimalizálható a rendelésrögzítéskor előforduló hibák száma. Ezentúl komoly előny, hogy az Ügyfelek valós státuszokat és adatokat látnak saját rendelésükről, annak értékéről, érkezéséről, továbbá az Üzletkötők és naprakész információkat láthatnak okoseszközökről is elérhető felületen a hozzájuk tartotó Vevők rendeléseiről, valamint azok státuszáról.
- Utolsó éves nettó árbevétel adatok (2016): 5 007 176 000 Forint
- Piaci körülmények: Piacvezető a szegmensben
Ügyfelünk 2018-ban megvalósítandó projektnek tűzte ki rendelésmenedzselési nehézségeinek enyhítésére egy teljesen responsive, letisztult rendelésleadási felület kialakítását, valamint piaci bevezetését. A projekt fő célja a piacvezető szerep erősítése és a korszerű digitális technológiák alkalmazása, melyre a piacnak feltétlen igénye van. Várakozásaink szerint az Ügyfelek több mint 50 %-a választja majd az online platformot, mint elsődleges rendelésleadási felület, melyet az egyedi webkedvezmény bevezetésével és egy rendkívül színvonalas, teljesen responsive, nagyon ergonomikus felülettel kívánunk elérni.
A fejlesztés során Partnerünk már meglévő vállalatirányítási rendszerével, API kapcsolaton keresztül valósítottuk meg a kommunikációt. A kommunikáció során szinkronizációval feldolgozzuk a meglévő partnertörzset, mely alapján létrehozzuk az ügyfélfiókokat. Az ügyfelek bejelentkezésekor lekérdezzük a számára elérhető termékeket, árlistákat, akciókat, melykeet meg is jelenítünk egy ergonómikus letisztult, responsive felületen. A felület segítségével az Ügyfél összerakhatja rendelését, az előre választhtató túranapok egyikére, majd beküldheti a rendszerbe, ahol mint függő rendelésként már egyből túranaphoz van rendelve. A megoldás segítségével központosítható a rendeléskezelés, nem szükséges a különböző információs csatornákból jövő információkat (email, telefon, fax) még további feldolgozni, valamint minimalizálható a rendelésrögzítéskor előforduló hibák száma. Ezentúl komoly előny, hogy az Ügyfelek valós státuszokat és adatokat látnak saját rendelésükről, annak értékéről, érkezéséről, továbbá az Üzletkötők és naprakész információkat láthatnak okoseszközökről is elérhető felületen a hozzájuk tartotó Vevők rendeléseiről, valamint azok státuszáról.
Weboldal: