SZEGED Software Zrt.

SZEGED Software Zrt.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A SZEGED Software Zrt-t 1989-ben magánszemélyek alapították. Öt magyar tulajdonosa a cég kulcs-szakemberei közé tartozik.
Profilunk kezdettől fogva (raktár)logisztikai szoftver-alkalmazások fejlesztése.
Termékeink:
- PharmaLog: a gyógyszer-nagykereskedő cégek speciális informatikai igényeit, a GDP elvárásait kielégítő, validált szoftver (telepített és hosting formában),
- StoreIS: az általános, nagykereskedelmi logisztika támogatására,
- StoreOpt: komissiós raktárak működésének szimulációjára, optimalizálására,
- MedTracS: felhő alapú szoftver-szolgáltatás a gyógyszer-szerializáció támogatására.
2006 óta ISO 9001-2001 minőségbiztosítási tanúsítvánnyal rendelkezünk az „Informatikai rendszerek bevezetése és fejlesztése, rendszerkövetés” területére.
2006-ban Romániában, Marosvásár-helyen leányvállalatot alapítottunk.
2016-ban Lengyelországi képviseletre szerződtünk.
Több GOP és GINOP K+F pályázatot teljesítettünk sikeresen.
Oracle, Magic és Zebra partnerek vagyunk.

Esettanulmány

A magyar tulajdonú cég humán gyógyszer-nagykereskedelmi tevékenységet végez budapesti telephelyén.
A vállalkozás profilját, méretét, tevékenységét az alábbi paraméterek jellemzik:
- Értékesítési tevékenység belföldön és EU-n belül
- A forgalmazott cikkek száma: kb. 2 000
- A beszállítók száma: 25
- A vevők száma: kb. 35 gyógyszertár, 5 nagykereskedő
- A logisztikai rendszer felhasználóinak a száma: 5


Olyan logisztikai rendszer bevezetése, amely megfelel az alábbi elvárásoknak:
- A vállalkozás törekvése a szakmai előírásoknak való magas szintű megfelelés.
- A kialakítandó informatikai rendszerre vonatkozó általános elvárás a GYEMSZI-OGYI által megfogalmazott követelmények szerinti gyógyszer-nagykereskedelmi funkcionalitás.
- A vevői rendelések gyakorisága: napi
- A kiszállítási gyakorisága, a szállítási ütem: napi
- A napi forgalmi tételszám: kb. 300
- Az informatikai munkahelyek száma: 5
- A logisztikai rendszer felhasználóinak száma: 5
- Saját logisztikai infrastruktúra – helykódos raktárak kezelése
- Saját minőségbiztosítás szükségessége
- Hagyományos, polcos raktári tárolás és kézi kiszedés
- Szállító és vevő bizományosi raktárak kezelése
- Patikai, elektronikus rendszerkapcsolatok kezelése

A PharmaLog hosting verziója került bevezetésre.
Technológiailag Magic környezetben, a szerver oldalon Linux, a kliens oldalon Windows operációs rendszer alatt fut. Ez a technológia gyors válaszidőt tesz lehetővé úgy, hogy – a kis hálózati adatforgalom miatt – nem igényel nagy internet sávszélességet.
A hosting konstrukció azt az előnyt nyújtja a felhasználó számára, hogy a PharmaLog-ot szolgáltatásként vehetik igénybe, nem kell informatikai infrastruktúrába beruházni, tehát kizárólag a raktárukban, irodájukban működő kliens munkahelyeket kell kiépíteniük, az informatikai infrastruktúra többi részét a szolgáltató biztosítja. Havi díjas szolgáltatás
A rendszer éles indítása a megállapodás aláírásától számítva 6. hét végén megtörtént:
A felmérést, majd a rendszertelepítést a felhasználói oktatás követte. A törzsadatok konvertálása, feltöltése után rövid, intenzív tesztelés után a rendszer - helyszíni menedzseléssel - élesben elindult.