PreDeem Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A PreDeem Hungary Kft. egy digitális platformszolgáltatásokat nyújtó vállalatként a rendszeresen ismétlődő vásárlások élményének új dimenzióját kínálja. A digitális kultúra fejlesztéséhez járul hozzá azáltal, hogy lehetőséget biztosít mikro és kisvállalkozók számára ügyfeleik rendeléseinek mobiltelefonon történő fogadására legyen az termék vagy szolgáltatás. A mobilalkalmazás cégek arculatár és brand nevéhez igazítható, így saját mobilalkalmazást indíthatnak ügyfeleik számára.
Temékeink
Esettanulmány
A PreDeem innovációs stratégiájának középpontjában városi mikro-, kis-, és középvállalkozások digitális fejlesztése áll. A digitális rendeléskezelő platformnak köszönhetően a kiskereskedelmi vállalkozások gyorsan és költségek nélkül digitalizálhatják ajánlataikat.
A cégek arculatára szabott mobilalkalmazásokat kínálunk, ezért informatikai tudással vagy befektetéssel nem rendelkező vállalkozások is érdekeltek a termékünk megszerzésében
A PreDeem a fizikai termékeket a házhoz szállítással szemben az átvételi pont jellegű ügyfélkiszolgálással juttatja el a Vásárlóhoz, ezért kiskereskedelemben, büfékben, munkahelyi étkezdékben sorban állás és várakozás nélkül juthatnak hozzá az előzetesen megrendelt termékekhez. Irodaházak, üzemi konyhák esetén a mobiltelefonról elérhető rendelések zárt kör (helyi dolgozók) számára érhetőek csak el, miközben a mobilalkalmazást bárki letöltheti.
A Vásárlók a legtöbbször rohanásban vannak, megpróbálnak mindent a lehető legrövidebb idő alatt elintézni. Úgy is mondhatjuk, hogy a szabadidő egyre nagyobb értéket képvisel. A túlzsúfolt városokban a napi költekezés vagy bevásárlás lebonyolítása folyamatos terhet jelent az állandó közlekedési dugóknak, a hosszadalmas várakozási időknek és a váratlanul felmerülő hátráltató tényezőknek köszönhetően.
Mivel a Vásárlók egyre több időt töltenek a digitális térben a Kiskereskedőknek és Vendéglátóipari szolgáltatóknak fel kell venniük a versenyt a multinacionális versenytársak digitális fejlődésével, igazodniuk kell a folyamatosan felmerülő igényekhez, ha nem akarnak lemaradni a Vásárlók megszerzéséért folytatott versenyben. Lokális jelenlétük – ami eddig előnyt jelentett – teherré válhat, ha nem tudják a Fogyasztókat digitálisan is elérni.
A PreDeem használatával a Vásárlók a boltban sorban állás és várakozás nélkül hozzájuthatnak az előzetesen megrendelt termékekhez és egyedi igényeikhez igazodva a hagyományos kereskedelmi környezeten kívül is – akár a bolt előtt vagy a társasházak portáján - átvehetik azokat. A Fogyasztónak be sem kell tennie a lábát a kiskereskedelmi egységbe, Átvételi Pontok segítik abban, hogy hozzájusson megrendeléséhez.
A PreDeem az előrendelt termékek átadására kidolgozott egy úgynevezett Assisted Pickup eljárásrendet, amely a lehető leggyorsabb ügyfélkiszolgálást és a lehető legkényelmesebb vásárlási módot biztosítja a vásárlók számára.
A PreDeem rendszere támogatást nyújt az Assisted Pickup kiszolgáláshoz. A vásárló közeledést, érkezését a GPS koordináták alapján előre jelezi a rendszer az átvételi pont személyzetének.
Összegezve az előnyöket:
A vásárlóknak kényelmes, időt takarít meg, az ad-hoc vásárlás is teljesíthető, segít átvezetni az on-line vásárlás előnyeire, trendi
.
Az üzleteknek, mert plusz szolgáltatást biztosít a vásárlóinak, innovatív megoldásokat alkalmaz, amivel igazodik a fiatalabb generáció igényeihez. Informatikai fejlesztés nélkül bevezethető, humánerőforrását jobban szervezheti, marketing vagy egyéb járulékos költség nem terheli. Kockázatmentesen forgalmat eredményez, nem igényel nagy befektetési költséget.
A cégek arculatára szabott mobilalkalmazásokat kínálunk, ezért informatikai tudással vagy befektetéssel nem rendelkező vállalkozások is érdekeltek a termékünk megszerzésében
A PreDeem a fizikai termékeket a házhoz szállítással szemben az átvételi pont jellegű ügyfélkiszolgálással juttatja el a Vásárlóhoz, ezért kiskereskedelemben, büfékben, munkahelyi étkezdékben sorban állás és várakozás nélkül juthatnak hozzá az előzetesen megrendelt termékekhez. Irodaházak, üzemi konyhák esetén a mobiltelefonról elérhető rendelések zárt kör (helyi dolgozók) számára érhetőek csak el, miközben a mobilalkalmazást bárki letöltheti.
A Vásárlók a legtöbbször rohanásban vannak, megpróbálnak mindent a lehető legrövidebb idő alatt elintézni. Úgy is mondhatjuk, hogy a szabadidő egyre nagyobb értéket képvisel. A túlzsúfolt városokban a napi költekezés vagy bevásárlás lebonyolítása folyamatos terhet jelent az állandó közlekedési dugóknak, a hosszadalmas várakozási időknek és a váratlanul felmerülő hátráltató tényezőknek köszönhetően.
Mivel a Vásárlók egyre több időt töltenek a digitális térben a Kiskereskedőknek és Vendéglátóipari szolgáltatóknak fel kell venniük a versenyt a multinacionális versenytársak digitális fejlődésével, igazodniuk kell a folyamatosan felmerülő igényekhez, ha nem akarnak lemaradni a Vásárlók megszerzéséért folytatott versenyben. Lokális jelenlétük – ami eddig előnyt jelentett – teherré válhat, ha nem tudják a Fogyasztókat digitálisan is elérni.
A PreDeem használatával a Vásárlók a boltban sorban állás és várakozás nélkül hozzájuthatnak az előzetesen megrendelt termékekhez és egyedi igényeikhez igazodva a hagyományos kereskedelmi környezeten kívül is – akár a bolt előtt vagy a társasházak portáján - átvehetik azokat. A Fogyasztónak be sem kell tennie a lábát a kiskereskedelmi egységbe, Átvételi Pontok segítik abban, hogy hozzájusson megrendeléséhez.
A PreDeem az előrendelt termékek átadására kidolgozott egy úgynevezett Assisted Pickup eljárásrendet, amely a lehető leggyorsabb ügyfélkiszolgálást és a lehető legkényelmesebb vásárlási módot biztosítja a vásárlók számára.
A PreDeem rendszere támogatást nyújt az Assisted Pickup kiszolgáláshoz. A vásárló közeledést, érkezését a GPS koordináták alapján előre jelezi a rendszer az átvételi pont személyzetének.
Összegezve az előnyöket:
A vásárlóknak kényelmes, időt takarít meg, az ad-hoc vásárlás is teljesíthető, segít átvezetni az on-line vásárlás előnyeire, trendi
.
Az üzleteknek, mert plusz szolgáltatást biztosít a vásárlóinak, innovatív megoldásokat alkalmaz, amivel igazodik a fiatalabb generáció igényeihez. Informatikai fejlesztés nélkül bevezethető, humánerőforrását jobban szervezheti, marketing vagy egyéb járulékos költség nem terheli. Kockázatmentesen forgalmat eredményez, nem igényel nagy befektetési költséget.
Weboldal: