Zone64-Computer Kft.

Zone64-Computer Kft.

Pest megye, Somogy megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

Több, mint 10 éve, hogy Cégünk jogelődje megkezdte működését az informatika világában.

A Zone64-Computer Kft. -t 2009-ben alapítottuk az aktuális igényekre, és az új piaci kihívásokra válaszolva. Társaságunk szakmai- és részben tulajdonosi elődje a Krimanett Bt., amely 1994-ben alakult, és 2004-ben nyitott a számítástechnika irányába informatikai szakemberek bevonásával. Társaságunk vezetőinek, tulajdonosainak alapvető érdeke, hogy cégünk folyamatos, megbízható és minőségi munkát végezzen, piacképes áron, felhasználva az elmúlt 10 év szakmai tapasztalatait.

Elsődleges feladatunknak tekintjük Nagykanizsán és vonzáskörzetében élők, dolgozók, kis-, és középvállalkozások, intézmények informatikai igényeinek egyre növekvő színvonalon történő kiszolgálását.

Belvárosi üzletünket és szervizünket 2004-ben nyitottuk meg, ezzel lehetőséget teremtve a lakosság irányába is kiterjeszteni a kereskedelmi és szolgáltatási tevékenységünket.

Esettanulmány

30 főt foglalkoztató, 1999 óta budapesti székhellyel, stabil megrendelői körrel, és erőforrásokkal működő, jellemzően Pest megyében az építőipar speciális szegmensében tevékenykedő Kft..
Napi munkájuk során kiemelten fontos a rugalmas, megbízható informatikával rendelkező irodai háttér.
2018-ban, cégünk felkeresésekor több téren is akadozott az informatikai rendszerük, mely elavult volt, sem az eszközök, sem a szoftverek tekintetében nem volt homogén, szabályozott biztonsági mentéssel nem rendelkeztek, a levelezés bizonytalan volt, távmunkát végezni nem tudtak, internetes megjelenésük használhatatlan volt.
Strukturált Ethernet hálózat újraépítése menedzselt aktív hálózati eszközökkel, szerver irányába 4x10GbE kapcsolattal, VPN router beüzemelése, mellyel biztonságos a távoli munkavégzés, NAS (hálózati adattároló) üzembehelyezése, mely a beállított automata mentés célja, 10 db új irodai munkaállomás (Dell notebook), és 4 db új tervezői munkaállomás (HP ZBook) telepítése, valamint az összes számítógépen a Microsoft felhő alapú licenszelésének bevezetése.
A régi szerver számítógép cseréje új Dell szerverre, mely fájl-szerver funkciókat lát el, megfelelő jogosultsági rendszerben. A régi szerveren On-Premise módban üzemelő levelezés migrálása Microsoft Office 365 felhőbe.
Statikus honlap cseréje új, letisztult, responsive, mobil-képes, google-barát weblapra.
Az elvégzett munkák eredményeképp a cég internetes megjelenése, elérése kiváló lett, a kommunikációs csatornák (pl. e-mail), és a bevezetett szoftvermegoldások (pl. Office365-ben csoportmunka, eszközmenedzsment, naptár stb.) a munkát aktívan segíti, a távelérés eredményeképpen a dolgozók munkavégzése rugalmasabbá vált (külső telephelyekről, vagy akár Home Office-ban is tudnak dolgozni) az iroda gyorsan, biztonságosan (pl. adatbiztonság, behatolásvédelem) működik, melyek következtében a hatékonyság jelentősen (kimutathatóan 25-30%-kal) nőtt, és a munkamorál, a jó hangulat munka közben észrevehetően emelkedett!

Weboldal: