Onlinex Solutions Kft.

Onlinex Solutions Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az OnlineXet azért alapítottuk, mert úgy látjuk, van egyfajta rés az országot lefedő, nagy marketingügynökségek és a kicsi, egy-egy marketingproblémára külön-külön megoldást kínáló helyi egyéni vállalkozók között. Egyre nagyobb igény mutatkozik a vidéki vállalkozások köreiben is a komplexebb online marketing szolgáltatások felé, mert kezdik felismerni, hogy 2019-ben már nem elég önmagában egy weboldal, vagy egy facebook oldal megléte ahhoz, hogy ismertek és sikeresek lehessenek. Mi büszkék vagyunk rá, hogy csak olyan ügyfeleink vannak, akik valóban presztízs értékű, sok szempontból újító vállalkozást visznek a segítségünkkel, és azon vagyunk, hogy a mennyiség helyett a minőségre helyezve a hangsúlyt, valóban hosszú távon tudjunk sikeresen együtt működni azokkal, akik ránk bízzák online felületeiket.

Temékeink

Esettanulmány

A Testszobrász Kft. 2009-ben alakult cég, mely a szépségipari ágazatban egyrészt szolgáltatóként, másfelől pedig szépségápolási kozmetikumok értékesítőjeként van jelen. A Kft. egy szolárium-és szépségápoló szalont üzemeltet Budapesten, és itt kezdtek el az egyes szolgáltatásokhoz kapcsolódóan termékeket árusítani, amelyek köre egyre bővült.
Ezek a termékek nagyon speciálisak és egy átlag vásárló számára nehezen- vagy egyáltalán nem voltak beszerezhetők, illetve egyre nőtt a mennyiségi igény is rájuk. Mivel ez a termékcsoport speciális érdeklődési- illetve ügyfélkört feltételez, így egyértelmű volt, hogy a fizikai bolt létesítése számukra nem lenne optimális; mivel nagyságrendekkel nagyobb anyagi befektetést igényel, illetve az adminisztratív terheket is nagy mértékben növeli egy ilyen üzlet fenntartása. Emellett, mivel a termékek nehezen beszerezhetőek voltak, megjelent az az igény is, hogy a fővárosi üzletből vidékre postázzanak bizonyos kozmetikumokat. Ezért döntöttek úgy, hogy termékeiket on-line módon próbálják meg értékesíteni.
Az online webshop megnyitásával nem csak energia-és pénztakarékos módon adhatják el a kozmetikumokat, de mellette a lokális vásárlók halmazánál sokkal nagyobb, országos ügyfélkört, illetve viszonteladói hálózatot építhetnek ki maguknak. A superwebáruház felülete, funkciói, mivel teljesen személyre szabhatóak, lehetővé tette számukra, hogy az arculatukhoz illeszkedő online boltot nyissanak, a számukra legmegfelelőbb fizetési és szállítási lehetőségekkel, átlátható admin felülettel, amelyet a beosztott is könnyen tud kezelni és így képes megbízhatóan, határidőre teljesíteni a rendeléseket. Forgalmuk és ismertségük egyértelműen és határozottan növekedik amióta elindult az online kereskedésük, és az egész ország területén lehetőségük van a GYORS értékesítésre anélkül, hogy bármilyen típusú offline marketingre kellene költeniük. Emellett lehetőségük van az árukészletük tervezésére; a tapasztaltak alapján előre tudnak tervezni bizonyos időszakokra, illetve látják, hogy melyek azok a termékek, amelyek a legnépszerűbbek lehetnek egy adott célcsoportnál, így üzleti folyamataik is sokkal tervezhetőbbek és stabilabbak.