Feletipp Médiaügynökség és Kiadó Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk a Feletipp Kft. 2004-ben lett alapítva. Törzstőkéje: 19,9 millió Ft.
Fő tevékenységi köre: Médiareklám és Kiadó tevékenység.
Elsősorban a KKV szektornak kínálunk online marketing szolgáltatásokat digitális és print médiákban.
Kereső marketing kampányok (GoogleAds)
CPC, CPM marketing kampányok (GoogleAds, Facebook, Instagram, LinkedIn, Bing, Etarget)
E-mail marketing kampányok (saját és partnerek ügyfélbázisával)
Közösségi média PR marketing (Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, Influencer blogok)
Affiliate / Partner marketing (Konverziónövelő offline és online CPA, CPL, CPS kampányok)
15+ éve csaknem változatlan tulajdonosi körrel, kisvállalkozásként, gyorsan, rugalmasan reagálunk, megfizethető árakkal dolgozunk.
Fő tevékenységi köre: Médiareklám és Kiadó tevékenység.
Elsősorban a KKV szektornak kínálunk online marketing szolgáltatásokat digitális és print médiákban.
Kereső marketing kampányok (GoogleAds)
CPC, CPM marketing kampányok (GoogleAds, Facebook, Instagram, LinkedIn, Bing, Etarget)
E-mail marketing kampányok (saját és partnerek ügyfélbázisával)
Közösségi média PR marketing (Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, Influencer blogok)
Affiliate / Partner marketing (Konverziónövelő offline és online CPA, CPL, CPS kampányok)
15+ éve csaknem változatlan tulajdonosi körrel, kisvállalkozásként, gyorsan, rugalmasan reagálunk, megfizethető árakkal dolgozunk.
Temékeink
Esettanulmány
Partnerünk egy szoftverfejlesztő cég, amely saját fejlesztésű online számlázóprogrammal jelent meg a piacon 2005 augusztusában. A cég töretlenül fejlődött, klasszikus kis családi/baráti startup vállalkozásból ma már egy közel húsz főt foglalkoztató nemzetközileg sikeres és tőkeerős társtulajdonossal (Visma) megerősített vállalkozássá vált. Kimagasló piaci részesedéssel az üzleti szegmensében, az online számlázó platformokat használó felhasználók több mint 90%-a ma már az Ő szolgáltatásukat használja. 2019/Q2-ben az ügyfélszámuk meghaladja a 131 ezret, az átlagos havi árbevételük a 40 millió Ft-ot.
Online számlázó programot használó ügyfélkör bóvítése GoogleAds CPC kampánnyal, a korábban futó CPC kampány optimalizálása.
Kiindulási alap: 110.600 regisztrált felhasználó 2018.12.31.
2019/Q4-es GoogleAds kampányadatok fontos mérőszámai:
Átlagos havi megjelenés száma a kampánynak 29.521
Átlagos havi generált látogatószám: 3.832
Hirdetések átlagos megjelenési aránya: 12,04%
Hirdetések átlagos poziciója: 2,2
Átlagos átkattintási arány: 11,12%
Konverziók ebből a csatornából: átlag 2,7 új ügyfél / nap.
A kampány iőszakában a regisztrált teljes ügyfélszám 2019.04.30-ra 129.300 nőtt, a referenciaidőszak végén mért 110.600-ról.
2019/Q4-es GoogleAds kampányadatok fontos mérőszámai:
Átlagos havi megjelenés száma a kampánynak 30.262
Átlagos havi generált látogatószám: 10.562
Hirdetések átlagos megjelenési aránya: 26,42%
Hirdetések átlagos poziciója: 1,6
Átlagos átkattintási arány: 34,90%
Konverziók ebből a csatornából: átlag 7,5 új felhasználó / nap
Az új ügyfelek 4.8%-a érkezett ebből a csatornából.
Miközben a referenciaidőszakhoz képest a havi átlagos látogatószám érdemben nem változott 29.521 / 30.262.
A hirdetési kampány hatékonysága nagyot javult!
Átlagos pozició 2,2 -> 1,6
Havi látogatók száma: 3.832 -> 10.562 (276%)
Konverziók átlagos napi száma: 2,7 -> 7,5 (278%)
Eközben a CPC költségek, illetve az ügyfélszerzési konverziós költsége is kétszámjegyű százalékos mértékkel javult.
Online számlázó programot használó ügyfélkör bóvítése GoogleAds CPC kampánnyal, a korábban futó CPC kampány optimalizálása.
Kiindulási alap: 110.600 regisztrált felhasználó 2018.12.31.
2019/Q4-es GoogleAds kampányadatok fontos mérőszámai:
Átlagos havi megjelenés száma a kampánynak 29.521
Átlagos havi generált látogatószám: 3.832
Hirdetések átlagos megjelenési aránya: 12,04%
Hirdetések átlagos poziciója: 2,2
Átlagos átkattintási arány: 11,12%
Konverziók ebből a csatornából: átlag 2,7 új ügyfél / nap.
A kampány iőszakában a regisztrált teljes ügyfélszám 2019.04.30-ra 129.300 nőtt, a referenciaidőszak végén mért 110.600-ról.
2019/Q4-es GoogleAds kampányadatok fontos mérőszámai:
Átlagos havi megjelenés száma a kampánynak 30.262
Átlagos havi generált látogatószám: 10.562
Hirdetések átlagos megjelenési aránya: 26,42%
Hirdetések átlagos poziciója: 1,6
Átlagos átkattintási arány: 34,90%
Konverziók ebből a csatornából: átlag 7,5 új felhasználó / nap
Az új ügyfelek 4.8%-a érkezett ebből a csatornából.
Miközben a referenciaidőszakhoz képest a havi átlagos látogatószám érdemben nem változott 29.521 / 30.262.
A hirdetési kampány hatékonysága nagyot javult!
Átlagos pozició 2,2 -> 1,6
Havi látogatók száma: 3.832 -> 10.562 (276%)
Konverziók átlagos napi száma: 2,7 -> 7,5 (278%)
Eközben a CPC költségek, illetve az ügyfélszerzési konverziós költsége is kétszámjegyű százalékos mértékkel javult.
Weboldal: