RENDESWEB Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Rendesweb KFT 2008-ban alakult egy hazai tulajdonban levő irodatechnikai cégcsoport szoftveres tagjaként elsősorban azzal a céllal, hogy a cégcsoport szoftveres igényeit kielégítse. Webes technológiát alkalmazva, fejlesztettük a szoftvereket, és ezek mellett külsős cégeknek speciális weboldalt, webshopokat is.
Mára már kinőtte magát egy-egy belsőnek fejlesztett szoftver olyannyira, hogy piaci alapon is történik az értékesítésük.
Mára már kinőtte magát egy-egy belsőnek fejlesztett szoftver olyannyira, hogy piaci alapon is történik az értékesítésük.
Temékeink
Esettanulmány
Az Euro-Profil Szerviz Kft a hazai irodatechnika egyik piacvezető, hazai tulajdonban levő cégcsoportja. A cégcsoport közel 50 főt foglalkoztat. Országos hálózattal rendelkezik.
Egy korábbi ticketing rendszert használtak az értékesítési folyamataik kezelésére, de ez nem volt hatékony, sem szoftver-technikai szempontból sem pedig üzleti szempontból. Hiányoztak azok a funkcionalitások, amik szükségeltettek az üzletkötők/asszisztensek napi hatékony munkavégzéséhez, illetve a menedzsmentnek az elszámoláshoz, számonkéréshez.
Mivel cégcsoport, ezért a cégcsoport egyes részeit külön-külön kell kezelni, de vannak közös törzsek (pl partnertörzs, felhasználók, adminisztrátorok stb)
A RendesCRM szoftver segítségével, támogatni tudják az értékesítési folyamatot és az értékesítési asszisztensek munkavégzését a napi feladatokban.
Helyi ERP rendszerrel összekötve a partnertörzs és forgalmi, kapcsolattartói és egyéb adatok szinkronizálódnak.
PowerBI összekötés eredményeként a RendesCRM-ből származó adatokkal nemcsak a középvezetés, de a felső vezetés is naprakész információkhoz jut.
A bemutatott problémán túl, számos egyedi igény kielégítése is megtörtént a közös egyeztetések alapján.
Egy korábbi ticketing rendszert használtak az értékesítési folyamataik kezelésére, de ez nem volt hatékony, sem szoftver-technikai szempontból sem pedig üzleti szempontból. Hiányoztak azok a funkcionalitások, amik szükségeltettek az üzletkötők/asszisztensek napi hatékony munkavégzéséhez, illetve a menedzsmentnek az elszámoláshoz, számonkéréshez.
Mivel cégcsoport, ezért a cégcsoport egyes részeit külön-külön kell kezelni, de vannak közös törzsek (pl partnertörzs, felhasználók, adminisztrátorok stb)
A RendesCRM szoftver segítségével, támogatni tudják az értékesítési folyamatot és az értékesítési asszisztensek munkavégzését a napi feladatokban.
Helyi ERP rendszerrel összekötve a partnertörzs és forgalmi, kapcsolattartói és egyéb adatok szinkronizálódnak.
PowerBI összekötés eredményeként a RendesCRM-ből származó adatokkal nemcsak a középvezetés, de a felső vezetés is naprakész információkhoz jut.
A bemutatott problémán túl, számos egyedi igény kielégítése is megtörtént a közös egyeztetések alapján.
Weboldal: