A-Z Szoftver Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az A-Z Szoftver Kft. jelenlegi formájában 2016 óta van a piacon. Vezető munkatársaink több mint 20 éves fejlesztési tapasztalattal rendelkeznek egyedi és dobozos ügyviteli rendszerek kialakításában mind a vállalkozások, mind pedig a költségvetési szervek számára. Jelentős tapasztalatokra tettünk szert a raktározási, gyártási, szolgáltatási és kereskedelmi területen működő vállalkozások működésével kapcsolatosan, Cégünk erőssége az értékesített termékeink testreszabásán túl az egyedi igények megvalósítása, és integrálása a meglévő rendszerekhez. Célunk az ügyfeleink legteljesebb informatikai és szoftveres kiszolgálása.
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelünk egy Pest megyei 40 főt foglalkoztató hajtás -, és keveréstechnikai berendezéseket gyártó és forgalmazó cég.
Termékeik között szerepelnek katalógusokból megrendelhető termékek, valamint általuk tervezett és legyártott/összeszerelt gépek/berendezések. Magasan képzett gépész tervező gárdájuk, és komoly tapasztalattal rendelkező szerviz technikusaik minden felmerülő gépészeti problémára kínálnak megoldást. Komoly raktárkészlettel valamint gyártási és szerelési kapacitással rendelkeznek az ügyfeleik minél gyorsabb kiszolgálása érdekében.
A vállalkozás már hosszú évek óta használt vállalatirányítási rendszert. A korábbi vállalatirányítási rendszer támogatásának hiányosságai miatt új megoldás kellett, Az évek alatt felgyűlt fejlesztési igények - melyeket a
- vállalkozás növekedése (CNC gépek beszerzése, gyártó üzem bővítése),
- területi képviselők informatikai támogatásának hiányosságai,
- a piac új kihívásai,
- lemaradás az új informatikai megoldások alkalmazásától - tette szükségessé a váltást.
A nagy értékű raktárkészlet összetételének átalakítása is szükségessé vált, amelyre valamilyen informatikai támogatást igényeltek.
Az üzleti folyamatok elemzését követően meghatároztuk a bevezetésre kerülő modulokat, a korábbi rendszerből áttöltendő adatok körét, valamint a bevezetést követő - eddig elmaradt - fejlesztési igényeket, és ezek mérföldköveit.
Elvárás volt a korábbi rendszerben lévő törzsadatokon túl a mozgások, forgalmi statisztikák átemelése is, így a korábbi rendszerből az adatokat a lehetőségekhez képest a legteljesebb módon kíséreltük meg áttölteni. A rendszerünk kezelésének és működésének megszokása és megkedvelése után (egy ERP rendszer cseréjénél sokszor ez okozza a legnagyobb ellenállást ) az ERP rendszer váltást ügyfelünkkel közösen sikeresnek, és várakozáson felülinek értékeltük.
Következő lépésként bevezetésre és testreszabásra került a területi képviselők munkáját támogató - mobil telefonon is használható - alkalmazás. Segítségével a képviselők a vevő látogatásaikat már térképes támogatás segítségével is tervezhették - így rövidebb idő alatt több vevőt tudtak meglátogatni, így nőtt a hatékonyságuk. A vevői látogatások eredményét a mobiltelefonjukon a látogatást követően rögtön rögzíthették, így ezek az igények/eredmények azonnal bekerültek a rendszerbe, elindítva a szükséges folyamatokat. A vevők kiszolgálása gyorsabb lett, nőtt a vevői elégedettség.
Ezt követően a CNC gépek gyártás ütemezését tekintettük át, és kínáltunk megoldást a gyártandó termékek sorrendjének optimalizálására, így a CNC berendezésekben a szerszámokat ritkábban kell cserélni - kisebb az állásídő, nagyobb a termelékenység.
Raktárkészleteik optimalizálását a rendszer részét képező beszerzés támogató rendszer használata segítette. A korábbi rendszerből áttöltött forgalmi és beszerzési adatokra támaszkodva már a kezdetektől egy statisztikailag is elegendő mennyiségű adat állt rendelkezésre a beszerzések optimalizálásához. Az eredmény: 2 év alatt a raktárkészlet összetételének javulása - döglött készlet értékének drasztikus csökkenése.
Termékeik között szerepelnek katalógusokból megrendelhető termékek, valamint általuk tervezett és legyártott/összeszerelt gépek/berendezések. Magasan képzett gépész tervező gárdájuk, és komoly tapasztalattal rendelkező szerviz technikusaik minden felmerülő gépészeti problémára kínálnak megoldást. Komoly raktárkészlettel valamint gyártási és szerelési kapacitással rendelkeznek az ügyfeleik minél gyorsabb kiszolgálása érdekében.
A vállalkozás már hosszú évek óta használt vállalatirányítási rendszert. A korábbi vállalatirányítási rendszer támogatásának hiányosságai miatt új megoldás kellett, Az évek alatt felgyűlt fejlesztési igények - melyeket a
- vállalkozás növekedése (CNC gépek beszerzése, gyártó üzem bővítése),
- területi képviselők informatikai támogatásának hiányosságai,
- a piac új kihívásai,
- lemaradás az új informatikai megoldások alkalmazásától - tette szükségessé a váltást.
A nagy értékű raktárkészlet összetételének átalakítása is szükségessé vált, amelyre valamilyen informatikai támogatást igényeltek.
Az üzleti folyamatok elemzését követően meghatároztuk a bevezetésre kerülő modulokat, a korábbi rendszerből áttöltendő adatok körét, valamint a bevezetést követő - eddig elmaradt - fejlesztési igényeket, és ezek mérföldköveit.
Elvárás volt a korábbi rendszerben lévő törzsadatokon túl a mozgások, forgalmi statisztikák átemelése is, így a korábbi rendszerből az adatokat a lehetőségekhez képest a legteljesebb módon kíséreltük meg áttölteni. A rendszerünk kezelésének és működésének megszokása és megkedvelése után (egy ERP rendszer cseréjénél sokszor ez okozza a legnagyobb ellenállást ) az ERP rendszer váltást ügyfelünkkel közösen sikeresnek, és várakozáson felülinek értékeltük.
Következő lépésként bevezetésre és testreszabásra került a területi képviselők munkáját támogató - mobil telefonon is használható - alkalmazás. Segítségével a képviselők a vevő látogatásaikat már térképes támogatás segítségével is tervezhették - így rövidebb idő alatt több vevőt tudtak meglátogatni, így nőtt a hatékonyságuk. A vevői látogatások eredményét a mobiltelefonjukon a látogatást követően rögtön rögzíthették, így ezek az igények/eredmények azonnal bekerültek a rendszerbe, elindítva a szükséges folyamatokat. A vevők kiszolgálása gyorsabb lett, nőtt a vevői elégedettség.
Ezt követően a CNC gépek gyártás ütemezését tekintettük át, és kínáltunk megoldást a gyártandó termékek sorrendjének optimalizálására, így a CNC berendezésekben a szerszámokat ritkábban kell cserélni - kisebb az állásídő, nagyobb a termelékenység.
Raktárkészleteik optimalizálását a rendszer részét képező beszerzés támogató rendszer használata segítette. A korábbi rendszerből áttöltött forgalmi és beszerzési adatokra támaszkodva már a kezdetektől egy statisztikailag is elegendő mennyiségű adat állt rendelkezésre a beszerzések optimalizálásához. Az eredmény: 2 év alatt a raktárkészlet összetételének javulása - döglött készlet értékének drasztikus csökkenése.
Weboldal: