AI Software Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Társaságunkat 2018-ban alapítottuk azért, hogy szoftvereinkkel a kis- és középvállalatok igényeit kielégíthessük. Álláspontunk szerint egy cég működéséhez a XXI. században elengedhetetlen egy jó vállalatirányítási rendszer, ami a KKV-k számára is megfizethető, és ami még fontosabb: kifizetődő!
Temékeink
Esettanulmány
budapesti társaság, 6 főt foglalkoztató vám ügyintézéssel és kereskedelemmel foglakozó cég
A társaság sokféle rendszert használt a különböző típusú tevékenységeinek végzésére, melyek egymással nem voltak kompatibilisek, így többlet munkát jelentett az adatok ismételt felvitele, illetve azokból kimutatás készítése, értékelése.
A vállalat életében egy egységes vállalatirányítási rendszer került bevezetésre bővített modul használatával, így minden terület egy programmal dolgozhat és az adatok egy helyen vannak.
A szoftver bevezetését követően a a társaság speciális és összetett tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs folyamatai egyszerűsítése megtörtént, a korábbi hibákat kijavították.
Előre definiált riportok, folyamatok kialakítása megtörtént. Kialakított folyamatok jó kontrollhatóak, egyes folyamatok szabályozottak lettek. A vállalati folyamatok a vezetőség számára jó átláthatóvá váltak, ezáltal a hatékonyság megnövekedett, az adminisztrációs terhek csökkentek.
A társaság sokféle rendszert használt a különböző típusú tevékenységeinek végzésére, melyek egymással nem voltak kompatibilisek, így többlet munkát jelentett az adatok ismételt felvitele, illetve azokból kimutatás készítése, értékelése.
A vállalat életében egy egységes vállalatirányítási rendszer került bevezetésre bővített modul használatával, így minden terület egy programmal dolgozhat és az adatok egy helyen vannak.
A szoftver bevezetését követően a a társaság speciális és összetett tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs folyamatai egyszerűsítése megtörtént, a korábbi hibákat kijavították.
Előre definiált riportok, folyamatok kialakítása megtörtént. Kialakított folyamatok jó kontrollhatóak, egyes folyamatok szabályozottak lettek. A vállalati folyamatok a vezetőség számára jó átláthatóvá váltak, ezáltal a hatékonyság megnövekedett, az adminisztrációs terhek csökkentek.
Weboldal: