
MNP-Szoftverház Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az MNP-Szoftverház Kft 2013 óta forgalmazza, fejleszti és supportálja a „Mindennap” szoftvereket. A „Mindennap” szoftverek 1998 óta vannak a piacon, fejlesztésüket akkor kezdte meg a korábbi tulajdonos, a Mindennap Kft.
Alkalmazásaink a kereskedelmi és pénzügyi szektorban nyújtanak gyors és hatékony segítséget a napi ügyviteli, pénzügyi és számviteli tevékenységek elvégzésében. Ügyfeleinka ruházati kis – és nagykereskedelem, a fototechnikai eszközök, a papír-írószerek, az élelmiszerek, a kerékpárok forgalmazásán és gyártásán át, a futárszolgálati tevékenységig, a gazdasági élet számos területét képviselik. Programjainkat az ő tapasztalataiknak és ötleteiknek köszönhetően folyamatosan fejlesztjük, bővítjük.
Célunk nem – a piacon már rengeteg változatban kapható – ”dobozos”, minél több helyre eladható szoftverek kialakítása, hanem az ügyfelek igényei szerint paraméterezhető, az adott tevékenységre, feladatra szabható programok elkészítése. Az értékesítést követően nem hagyjuk magukra
Alkalmazásaink a kereskedelmi és pénzügyi szektorban nyújtanak gyors és hatékony segítséget a napi ügyviteli, pénzügyi és számviteli tevékenységek elvégzésében. Ügyfeleinka ruházati kis – és nagykereskedelem, a fototechnikai eszközök, a papír-írószerek, az élelmiszerek, a kerékpárok forgalmazásán és gyártásán át, a futárszolgálati tevékenységig, a gazdasági élet számos területét képviselik. Programjainkat az ő tapasztalataiknak és ötleteiknek köszönhetően folyamatosan fejlesztjük, bővítjük.
Célunk nem – a piacon már rengeteg változatban kapható – ”dobozos”, minél több helyre eladható szoftverek kialakítása, hanem az ügyfelek igényei szerint paraméterezhető, az adott tevékenységre, feladatra szabható programok elkészítése. Az értékesítést követően nem hagyjuk magukra
Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel
Esettanulmány
A Premium Sport Kft Magyarország egyik vezető divatmárkájának gyártója és forgalmazója.
Kiskereskedelmi tevékenységét 20 kiskereskedelmi üzlet és komoly forgalmat bonyolító B2C webáruháza biztosítja.
Szoftvereink 2006-ban kerültek bevezetésre, gyakorlatilag a teljes ügymenet a Mindennap szoftverben fut : ERP folyamatok, raktári logisztika, CRM, pénzügy és könyvelés, iratkezelés, döntéstámogatás.
A raktári mobil adatgyűjtő bevezetése jópár éve merült fel, de az ő esetükben extrém gyors a raktári kiszedésre van szükség, jellemzően 1-2 másodperc/termék.
Raktári feladat a B2B és B2C feladatoknál teljesen eltérő ügymenetet igényel.
- B2B rendelések 2-300 tételesek, 1-1 termékből akár 100-200 termék kiszedése is megtörténik, a raktáros egy helyen állva szedi a termékeket. A gyártási csomagolási hibák ellenőrzése miatt minden termék vonalkódját egyesével leolvassa (sokszor előfordul méret hiba, pl az „S” méret közé „XS” keveredik.
- A B2C rendelések ezzel szemben általában 1-2 tételesek, nem ritka a napi 2-300 rendelés amelyek között sokban ugyanaz a tétel szerepel. Ha a raktáros egyszerre csak 1 rendelést szedne akkor fel-alá sétálhatna a 3000 m2-es területen. Emiatt egyszerre 30-50 rendelés tételeit szedi egy raktáros, így egy termékkörből több darabot is leszed, vagy akár egy teljes méretet (S-M-L-XL)
- Az áru átvételénél nem történik mennyiségi ellenőrzés, ezért ha esetleg kiszedéskor nincs elegendő készlet akkor kell először a automatikusan a még bontatlan kartonos területeken kerestetni az árut, ha ott sincs akkor hiányba elvinni a maradék készletet – és így a többi raktárosnál esetlegesen ebből a cikkből szedésre váró terméket már törölni a szedésből
Ezek csak kiemelt példák, emellett még jópár egyedi igény, amelyek persze a bevezetés után csiszolódnak ki és természetesen ezekre nagyon gyors- akár napokon belüli érdemi fejlesztést várnak.
A megoldás a Magic/XPA 3.2-es mobile kliens megjelenése lett. Native fejlesztés, gyors adatkapcsolat.
Elkészítettünk egy pilot tesztet egy egyszerű alkalmazással, az ügyfélnek javasoltuk a rutinos wifis szakembert aki kiépítette a teljes raktárban az üzemeltetéshez szükséges WiFi hálózatot.
Készülékek terén a Motorola MC65-ös szériára esett a választás : robosztus kivitel, stabil ipari háttér.
A WiFi finomhangolása után sikerült elérni az elvárt teljesítményt, a rendszer bevezetése sikeresen megtörtént. Első lépésben az áru kiszedés, leltározás funkciókat látja el a modulunk.
A rendszer bevezetését követően gyorsabb és pontosabb vevőkiszolgálást sikerült elérni.
A vállalkozás alapvetően környezet tudatos gondolkodása az e-számla, e-másodpéldány után a papír alapú kiszedés megszüntetésével havi több karton papír takarít meg - ennyi hulladékkal csökkentve ökológiai lábnyomát.
Kiskereskedelmi tevékenységét 20 kiskereskedelmi üzlet és komoly forgalmat bonyolító B2C webáruháza biztosítja.
Szoftvereink 2006-ban kerültek bevezetésre, gyakorlatilag a teljes ügymenet a Mindennap szoftverben fut : ERP folyamatok, raktári logisztika, CRM, pénzügy és könyvelés, iratkezelés, döntéstámogatás.
A raktári mobil adatgyűjtő bevezetése jópár éve merült fel, de az ő esetükben extrém gyors a raktári kiszedésre van szükség, jellemzően 1-2 másodperc/termék.
Raktári feladat a B2B és B2C feladatoknál teljesen eltérő ügymenetet igényel.
- B2B rendelések 2-300 tételesek, 1-1 termékből akár 100-200 termék kiszedése is megtörténik, a raktáros egy helyen állva szedi a termékeket. A gyártási csomagolási hibák ellenőrzése miatt minden termék vonalkódját egyesével leolvassa (sokszor előfordul méret hiba, pl az „S” méret közé „XS” keveredik.
- A B2C rendelések ezzel szemben általában 1-2 tételesek, nem ritka a napi 2-300 rendelés amelyek között sokban ugyanaz a tétel szerepel. Ha a raktáros egyszerre csak 1 rendelést szedne akkor fel-alá sétálhatna a 3000 m2-es területen. Emiatt egyszerre 30-50 rendelés tételeit szedi egy raktáros, így egy termékkörből több darabot is leszed, vagy akár egy teljes méretet (S-M-L-XL)
- Az áru átvételénél nem történik mennyiségi ellenőrzés, ezért ha esetleg kiszedéskor nincs elegendő készlet akkor kell először a automatikusan a még bontatlan kartonos területeken kerestetni az árut, ha ott sincs akkor hiányba elvinni a maradék készletet – és így a többi raktárosnál esetlegesen ebből a cikkből szedésre váró terméket már törölni a szedésből
Ezek csak kiemelt példák, emellett még jópár egyedi igény, amelyek persze a bevezetés után csiszolódnak ki és természetesen ezekre nagyon gyors- akár napokon belüli érdemi fejlesztést várnak.
A megoldás a Magic/XPA 3.2-es mobile kliens megjelenése lett. Native fejlesztés, gyors adatkapcsolat.
Elkészítettünk egy pilot tesztet egy egyszerű alkalmazással, az ügyfélnek javasoltuk a rutinos wifis szakembert aki kiépítette a teljes raktárban az üzemeltetéshez szükséges WiFi hálózatot.
Készülékek terén a Motorola MC65-ös szériára esett a választás : robosztus kivitel, stabil ipari háttér.
A WiFi finomhangolása után sikerült elérni az elvárt teljesítményt, a rendszer bevezetése sikeresen megtörtént. Első lépésben az áru kiszedés, leltározás funkciókat látja el a modulunk.
A rendszer bevezetését követően gyorsabb és pontosabb vevőkiszolgálást sikerült elérni.
A vállalkozás alapvetően környezet tudatos gondolkodása az e-számla, e-másodpéldány után a papír alapú kiszedés megszüntetésével havi több karton papír takarít meg - ennyi hulladékkal csökkentve ökológiai lábnyomát.
Weboldal: