MNP-Szoftverház Korlátolt Felelősségű Társaság

MNP-Szoftverház Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az MNP-Szoftverház Kft 2013 óta forgalmazza, fejleszti és supportálja a „Mindennap” szoftvereket. A „Mindennap” szoftverek 1998 óta vannak a piacon, fejlesztésüket akkor kezdte meg a korábbi tulajdonos, a Mindennap Kft.

Alkalmazásaink a kereskedelmi és pénzügyi szektorban nyújtanak gyors és hatékony segítséget a napi ügyviteli, pénzügyi és számviteli tevékenységek elvégzésében. Ügyfeleinka ruházati kis – és nagykereskedelem, a fototechnikai eszközök, a papír-írószerek, az élelmiszerek, a kerékpárok forgalmazásán és gyártásán át, a futárszolgálati tevékenységig, a gazdasági élet számos területét képviselik. Programjainkat az ő tapasztalataiknak és ötleteiknek köszönhetően folyamatosan fejlesztjük, bővítjük.

Célunk nem – a piacon már rengeteg változatban kapható – ”dobozos”, minél több helyre eladható szoftverek kialakítása, hanem az ügyfelek igényei szerint paraméterezhető, az adott tevékenységre, feladatra szabható programok elkészítése. Az értékesítést követően nem hagyjuk magukra

Temékeink

Esettanulmány

A Premium Sport Kft Magyarország egyik vezető divatmárkájának gyártója és forgalmazója.
Kiskereskedelmi tevékenységét 20 kiskereskedelmi üzlet és komoly forgalmat bonyolító B2C webáruháza biztosítja.
Szoftvereink 2006-ban kerültek bevezetésre, gyakorlatilag a teljes ügymenet a Mindennap szoftverben fut : ERP folyamatok, raktári logisztika, CRM, pénzügy és könyvelés, iratkezelés, döntéstámogatás.
A raktári mobil adatgyűjtő bevezetése jópár éve merült fel, de az ő esetükben extrém gyors a raktári kiszedésre van szükség, jellemzően 1-2 másodperc/termék.

Raktári feladat a B2B és B2C feladatoknál teljesen eltérő ügymenetet igényel.
- B2B rendelések 2-300 tételesek, 1-1 termékből akár 100-200 termék kiszedése is megtörténik, a raktáros egy helyen állva szedi a termékeket. A gyártási csomagolási hibák ellenőrzése miatt minden termék vonalkódját egyesével leolvassa (sokszor előfordul méret hiba, pl az „S” méret közé „XS” keveredik.
- A B2C rendelések ezzel szemben általában 1-2 tételesek, nem ritka a napi 2-300 rendelés amelyek között sokban ugyanaz a tétel szerepel. Ha a raktáros egyszerre csak 1 rendelést szedne akkor fel-alá sétálhatna a 3000 m2-es területen. Emiatt egyszerre 30-50 rendelés tételeit szedi egy raktáros, így egy termékkörből több darabot is leszed, vagy akár egy teljes méretet (S-M-L-XL)
- Az áru átvételénél nem történik mennyiségi ellenőrzés, ezért ha esetleg kiszedéskor nincs elegendő készlet akkor kell először a automatikusan a még bontatlan kartonos területeken kerestetni az árut, ha ott sincs akkor hiányba elvinni a maradék készletet – és így a többi raktárosnál esetlegesen ebből a cikkből szedésre váró terméket már törölni a szedésből

Ezek csak kiemelt példák, emellett még jópár egyedi igény, amelyek persze a bevezetés után csiszolódnak ki és természetesen ezekre nagyon gyors- akár napokon belüli érdemi fejlesztést várnak.
A megoldás a Magic/XPA 3.2-es mobile kliens megjelenése lett. Native fejlesztés, gyors adatkapcsolat.

Elkészítettünk egy pilot tesztet egy egyszerű alkalmazással, az ügyfélnek javasoltuk a rutinos wifis szakembert aki kiépítette a teljes raktárban az üzemeltetéshez szükséges WiFi hálózatot.
Készülékek terén a Motorola MC65-ös szériára esett a választás : robosztus kivitel, stabil ipari háttér.

A WiFi finomhangolása után sikerült elérni az elvárt teljesítményt, a rendszer bevezetése sikeresen megtörtént. Első lépésben az áru kiszedés, leltározás funkciókat látja el a modulunk.

A rendszer bevezetését követően gyorsabb és pontosabb vevőkiszolgálást sikerült elérni.
A vállalkozás alapvetően környezet tudatos gondolkodása az e-számla, e-másodpéldány után a papír alapú kiszedés megszüntetésével havi több karton papír takarít meg - ennyi hulladékkal csökkentve ökológiai lábnyomát.