Kronos Trade Kft.

Kronos Trade Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A KRONOS Trade Kft. 1992-ben alakult informatikai eszközök kereskedelmével és szoftverfejlesztéssel foglalkozó vállalkozásként. Az azóta eltelt több, mint 20 év tapasztalatai lehetővé tették portfóliónk jelentős bővítését. Ma már teljes körű infokommunikációs megoldásokat nyújtunk, kiemelkedve ezzel a többi, hasonló profillal rendelkező cég közül.
A siker kulcsa számunkra ügyfeleink elégedettségében rejlik. Célunk, hogy partnereinknek hosszú távon komplex szolgáltatásokat nyújtsunk. Ezt a törekvést főként korszerű hardver- és szoftvereszközeink, illetve versenyképes áraink támogatják.
Infrastrukturális megoldások
Infrastrukturális megoldásaink közé az egyszerű hardver és kellékanyag szállítástól a komplex infokommunikációs rendszerek kialakításáig minden beletartozik:
 a hardver és szoftver értékesítés;
 a számítástechnikai eszközök szállítása;
 a szoftverfejlesztés;
 a honlap készítés és üzemeltetés;
 az internet szolgáltatás;
 a rendszerintegráció;
 a hálózatépítés;
 a rendszerüzemeltetés;
 a hosting;
 a távfelügyelet;
 a szerviz;
 és a tanácsadás is.
Közreműködésünkkel ügyfeleink az összes vezető hardver- és/vagy szoftvergyártó eszközeit,alkalmazásait elérhetik.
Hivatalos vagy kiemelt viszonteladóként forgalmazzuk többek között az Acer, az Adobe, az APC, az Asus, a Canon, a Cisco, a Corel, a Dell, a Fujitsu-Siemens, a Hewlett-Packard, az IBM, az Intel, az LG, a Microsoft, a Samsung, a Sony és a Toshiba termékeit.
Informatikai megoldások
Informatikai szolgáltatás üzletágunk számos kis-, közép- és nagyvállalkozás informatikai eszközkészletének üzemeltetését és felügyeletét is ellátja.
Kommunikációs megoldások
A KRONET üzletágunk az infrastruktúra eszközeinek hálózati kapcsolatát biztosítja az eszközök és alkalmazások, valamint az infrastruktúra és üzleti megoldások összekapcsolásával.
Vállaljuk vezetékes és vezeték nélküli hálózatok, valamint szükség esetén virtuális, egymástól távol lévő telephelyek közötti magánhálózatok (VPN) kiépítését is.
KRONOS Trade Kft.
1054 Budapest, Alkotmány u. 20. (+36-1) 302-8888 info@kronos.hu
Honlap szerkesztési szolgáltatásaink keretén belül - igény esetén – vállaljuk a megrendelők honlapjával kapcsolatos összes tennivalót: a domain regisztrálásától kezdve a kész honlap publikálásig.
Microsoft Exchange alapú teljes körűen menedzselt vállalati levelezőrendszer szolgáltatást nyújtunk.
Üzleti megoldások
Infrastrukturális és kommunikációs megoldásainkra alapozva partnereink általános és egyedi igényeit is hosszú távon ki tudjuk elégíteni.
Az ACTUAL Ügyviteli Rendszerről
Saját fejlesztésű, integrált ügyviteli szoftver, amely a kapcsolatfelvételtől az
eredménykimutatásig átfogja a teljes kereskedelmi, szolgáltatói, gyártási ügyviteli folyamatot.
Egyre több cég választja az ACTUAL-t, hiszen fejlesztőink az ügyfelek speciális igényei szerint szabják testre a szoftvert. Moduláris felépítésének köszönhetően darabolható: ügyfeleink saját igényeik szerint állíthatják össze rendszerüket.
Havidíjas hosting szolgáltatás formájában bérelve is elérhető, így a drága beruházások megtakaríthatók.
NetSupport – a hatékony informatikai rendszerért
2005-től ellátjuk az Egyesült Királyságban bejegyzett NetSupport cég kelet-közép-európai képviseletét.
A NetSupport szoftver termékcsalád segítségével az iskolákon, a kis- és középvállalkozásokon át a legnagyobb cégekig mindenki hatékony, biztonságos és költségtakarékos informatikai rendszerrel dolgozhat.
NetSupport Manager: többszörös díjnyertes, platformfüggetlen távfelügyeleti, PC és szerver menedzsment alkalmazás kiemelkedő biztonsági megoldásokkal.
NetSupport School: oktatástámogató szoftver a számítógép hálózattal rendelkező
oktatótermekben többek között tanórák levezetésére, a diákok munkájának felügyeletére, irányítására, tesztkérdések összeállítására, vizsgáztatásra.
NetSupport DNA: nagyvállalati „Enterprise Management” megoldás az informatikai eszközök üzemeltetésére, leltározására, kihasználtságának ellenőrzésére, költséghatékonyságának mérésére.
NetSupport DNA HelpDesk: internet alapú, maximálisan konfigurálható HelpDesk megoldás, amely számos speciális igény kielégítésére is alkalmas.

Esettanulmány

Esettanulmányunkban szeretném bemutatni az egyik olyan partnerünket, akiknél a vásárlás, a bevezetés és a használat folyamata során jól látható cégünknek az ügyfelekkel kapcsolatos filozófiája.
A cég játékok kis- és nagykereskedelmi forgalmazásával foglalkozik, ezért nevezzük JÁTÉK kft-nek.
A piaci nyomás hatására szükségessé vált, hogy elkezdjenek weben is kereskedni, miközben a vevők kiszolgálását is hatékonyabbá kellett tenni.
Létszámukat nem szerették volna bővíteni, de a piaci igényekkel lépést kellett tartaniuk, hogy megtarthassák pozíciójukat.

Interneten keresőszavakat használva igyekeztek megoldást találni a felmerült problémákra. Telefonon vették fel velünk a kapcsolatot, amikor azt a problémát fogalmazták meg, hogy web-áruházat is szeretnének üzemeltetni, de az azt fejlesztő cég jelezte, hogy a jelenlegi DOS alapú kereskedelmi rendszerüket már elavult, a webáruházhoz nem lehet majd hozzáilleszteni.
Ám a jelenlegi helyzetükben nem tervezték sem a létszámbővítést, sem az ügyviteli rendszer alapvető átstruktúrálását. De a cég fennmaradásához szükségessé vált, hogy elkezdjenek weben is kereskedni, miközben a vevők kiszolgálásának hatékonyabbá tétele is elengedhetetlen volt. A saját rendszer lefejlesztését el kellett vetniük, hiszen arra sem elég idő, sem anyagi fedezet nem volt.

A telefonbeszélgetés során felmértük az érdeklődő igényeit, majd felajánlottunk egy ingyenes szakmai konzultáció lehetőséget szakértő ismerteti a szoftver alapvető működését, majd segít a szükséges modulok kiválasztásában
A konzultáció után az érdeklődő letöltheti a próba verziót. Így lehetőségük van a bemutató alkalmával látottakat kipróbálni a saját szakterületükön. A tesztelésben a felhasználói kézikönyvön kívül a telefonos ügyfélszolgálat is segítségükre van.
A sok pozitív tapasztalat ellenére, halogatták a döntést. Végül a nagy nyári akcióról már nem akartak lemaradni, így megvásárolták a szoftvert. A szakértői tanácsadás alkalmával 2 szintű bevezetésben állapodtunk meg
1. lépésben a kereskedelmi folyamatokat
2. lépésben a pénzügyi, és vezetői információkat biztosító funkciókat veszik használatba. Ezzel az átállás kockázatai csökkennek és kevésbé megterhelő a dolgozók számára.
A JÁTÉK Kft. dolgozóinak ellenállását, szorongását tovább csökkentette, hogy részt vettek egy oktatáson. Így magabiztosabban kezelték a programot, és a mi cégünkkel is jó kapcsolatot alakítottak ki a találkozások alkalmával
Amikor a kereskedelmi rendszer bevezetése megtörtént a napi feladatok ellátása már rutinná vált, akkor következhetett a 2. ütem: a pénzügyi modulok beállításakor (főkönyvi számok) a JÁTÉK Kft. könyvelőjét is be kellett vonni, az ő figyelmét is felkeltette az ACTUAL-ból kinyerhető adatok, listák hasznossága. Így hamarosan sor került a FELADÁS modul megvásárlására, hiszen az ACTUAL több könyvelőprogramnak képes adatokat továbbítani. Így amellett, hogy az adott cég működését segítjük, a könyvelő munkája is egyszerűbb lesz. JÁTÉK kft. azóta is jó ügyfelünk: a 6 hónapos ingyenes support lejárata után továbbra is igénybe veszik a terméktámogatásunkat, hiszen azt kapták, amit szerettek volna: stressz mentes átállást és egy fejlettebb rendszert a korábbinál, mely a webáruházat is kiszolgálja úgy, hogy ehhez nem volt szükség a cég létszámának növelésére, sem nagyobb beruházásra