Kontron Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Kontron Hungary Kft. információtechnológiai tanácsadást, IT megoldások szállítását és integrációját, valamint testre szabott, egyedi fejlesztéseket kínál ügyfeleinek. Portfoliónk a vállalat-irányítási és szoftver szolgáltatási megoldásoktól, az ipari termék-életciklus menedzsment rendszereken és az IT biztonsági megoldásokon át az IT infrastruktúrák teljes köréig (aktív hálózatok, szerver- és tárolórendszerek, virtualizáció, mentés, archiválás, stb.) terjed. Megoldásainkat privát infrastruktúrán és publikus felhő platformon egyaránt képesek vagyunk megvalósítani, ezáltal támogatva egy minden szempontból optimális hibrid IT létrehozását. Saját fejlesztői kapacitásunk és partnereink erre a célra kifejlesztett keretrendszereinek segítségével képesek vagyunk bármely vállalati folyamat gyors, hatékony és biztonságos átültetésére mobil környezetbe is. Ügyfeleink magyarországi és nemzetközi nagy- és középvállalatok, elsősorban a pénzügyi, telekommunikációs, ipari és közmű szektorból
Temékeink
Esettanulmány
1990-es évek elején alakult vállalkozás, fő tevékenysége mezőgazdasági gépek alkatrészeinek gyártása. 2007 óta rendelkeznek ISO 9001 minősítéssel. Kezdeti időszakban főként fémből készült permetezőgép alkatrészeket, locsolószerelvényeket (tömlőösszekötők, tömlőrétegek, stb.), locsolófejeket, különleges szórófejeket gyártottak, jelenleg fő termékei a mezőgazdasági gépalkatrészek, mindezek mellett vállalják mezőgazdasági és egyéb gépalkatrészek gyártását, egyedi kivitelezését.
Cégméret: 35-40 fő
Megoldandó ügyfél problémák, célok:
Szigetrendszerek kiküszöbölése, működési átláthatóság biztosítása, menedzsment döntéshozatal támogatása, szállítási pontosság és minőség növelése, termelési hatékonyság növelés, human erőforrás megtartás, megbízható IT támogatás.
Implementált megoldás:
Infor LN ERP integrált rendszer 6 hónap alatt bevezetésre került az alábbi területeken, funkcionalitással:
vevői igények, ütemezések automatikus beolvasása, erőforrás tervezés generálás, alvállalkozási tevékenységek tervezése, kezelése, kapacitástervezés, gyártás és beszerzés ütemezés és operatív lebonyolítás, műszaki rajzzal kiegészített gyártáskísérő lap, üzemi terminálon rendelés/gép/alkalmazott szintű lejelentések aktuális időadatokkal, raktárkészlet kezelés, automatizált mozgások, minőségirányítás támogatása, kiszállítás, számlázás, szállítói számlák kezelése és egyeztetése stb.
Mindezt bizonylatolva, főkönyvi feladással, a magyar pü.-számviteli elvárásoknak megfelelő pü. funkciókkal. Elektr. banki utalások, pénztár kezelés stb..
Előnyök:
Szigetrendszerek kiküszöbölése -> a fenti funkcionalitás egy komplett rendszerben
Működési átláthatóság biztosítása -> egy adatbázis, egy adat egy rendszerbe kerül a keletkezés helyén, pontos, megbízható információk, visszakövethetőség
Menedzsment döntéshozatal támogatása -> teljeskörű logisztikai, gyártás mennyiségi és értékbeli követése, menedzsment riportok
Szállítási pontosság és minőség növelése -> automatizált folyamatok, érzékelhető szállítási pontosság javulás
Termelési hatékonyság növelés -> valós ráfordítások üzemi szintű egyszerű adminisztrálása, első 3 működési hónap időadatainak visszatöltése normaként a rendszerbe, pontosabb erőforrás és kapacitás tervezés
Human erőforrás megtartás -> user-frendly UI, haladó technológia
Megbízható IT támogatás -> üzemezésnek megfelelő bevezetés, Infor LN support mellett az üzemeltetési támogatás nyújtása az ügyfél számára
Cégméret: 35-40 fő
Megoldandó ügyfél problémák, célok:
Szigetrendszerek kiküszöbölése, működési átláthatóság biztosítása, menedzsment döntéshozatal támogatása, szállítási pontosság és minőség növelése, termelési hatékonyság növelés, human erőforrás megtartás, megbízható IT támogatás.
Implementált megoldás:
Infor LN ERP integrált rendszer 6 hónap alatt bevezetésre került az alábbi területeken, funkcionalitással:
vevői igények, ütemezések automatikus beolvasása, erőforrás tervezés generálás, alvállalkozási tevékenységek tervezése, kezelése, kapacitástervezés, gyártás és beszerzés ütemezés és operatív lebonyolítás, műszaki rajzzal kiegészített gyártáskísérő lap, üzemi terminálon rendelés/gép/alkalmazott szintű lejelentések aktuális időadatokkal, raktárkészlet kezelés, automatizált mozgások, minőségirányítás támogatása, kiszállítás, számlázás, szállítói számlák kezelése és egyeztetése stb.
Mindezt bizonylatolva, főkönyvi feladással, a magyar pü.-számviteli elvárásoknak megfelelő pü. funkciókkal. Elektr. banki utalások, pénztár kezelés stb..
Előnyök:
Szigetrendszerek kiküszöbölése -> a fenti funkcionalitás egy komplett rendszerben
Működési átláthatóság biztosítása -> egy adatbázis, egy adat egy rendszerbe kerül a keletkezés helyén, pontos, megbízható információk, visszakövethetőség
Menedzsment döntéshozatal támogatása -> teljeskörű logisztikai, gyártás mennyiségi és értékbeli követése, menedzsment riportok
Szállítási pontosság és minőség növelése -> automatizált folyamatok, érzékelhető szállítási pontosság javulás
Termelési hatékonyság növelés -> valós ráfordítások üzemi szintű egyszerű adminisztrálása, első 3 működési hónap időadatainak visszatöltése normaként a rendszerbe, pontosabb erőforrás és kapacitás tervezés
Human erőforrás megtartás -> user-frendly UI, haladó technológia
Megbízható IT támogatás -> üzemezésnek megfelelő bevezetés, Infor LN support mellett az üzemeltetési támogatás nyújtása az ügyfél számára
Weboldal: