RIGELCOM Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Pest megye, Veszprém megye, Budapest
Cégbemutató
Cégünk húsz éve foglalkozik informatikai eszközök forgalmazásával és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokkal Egyedi megrendelések gyártását és szervizelését vállaljuk. Szerverek és hálózatok üzemeltetését windowsos és unixos környezetben egyaránt. Mobil internetes végpontok telepítését technikai kivitelezését forgalmazzuk és szaktanácsokkal látjuk el ügyfeleinket.
Temékeink
Dell PowerEdge T130 torony szerver
Fujitsu Desktop Work station
APC SMART-UPS SMC1500I-2U
Kyocera P3055dn mono
Apple iPad 9,7 128 GB
Fujitsu Display B24-9 TE PRO 24 LED IPS monitor
Fujitsu LiveBook U939 Black
Windows Server 2019 Essential
MS Office Home and Business 2019
Microsoft Szerver OS Windows Server Std 2019 64Bit
OEM Windows 10 Pro 64-bit HUN
Microsoft 365 Üzleti Standard előfizetés
Esettanulmány
Magyarország egyik folyamatosan bővülő,közel húsz éve, minden ágazatra kiterjedő csomagolóanyag gyártásban, hullámpapír és díszdobozok előállításában részt vevő cég. Közel száz főt foglalkoztató cég.
A cég telephelyeinek bővülése miatt szükségessé vált a központi ügyviteli rendszer elérhetőségének a kiépítése. A megnövekedett adminisztrációs és papír munka megkövetelte a a központ és a telephelyek egy központi helyen átlátható módon való összekötését.
Ezért olyan technikai megoldásra volt szükség ami nagy biztonsággal és költséghatékony.módon oldja meg a problémát.
Választásunk az open vpn-re esett amely a központi telephely szerverén fut és a fióktelepeken az open vpn klienseket szolgálja ki. Ez a metódus alkalmas valamennyi hálózat biztonságos összeköttetésére az interneten keresztül ( nem bérelt vonalon).
A fióktelepeken ezek után a távoli asztali kapcsolatokkal elérhetővé vált az ügyviteli rendszer.Így a központi ügyviteli rendszeren előállított számlák és szállítólevelek nyomtatása, helytől függetlenné vált. Ezáltal a telephelyek közötti logisztika jelentős mértékben lecsökkent átláthatóbbá és költséghatékonyabbá vált.
A cég telephelyeinek bővülése miatt szükségessé vált a központi ügyviteli rendszer elérhetőségének a kiépítése. A megnövekedett adminisztrációs és papír munka megkövetelte a a központ és a telephelyek egy központi helyen átlátható módon való összekötését.
Ezért olyan technikai megoldásra volt szükség ami nagy biztonsággal és költséghatékony.módon oldja meg a problémát.
Választásunk az open vpn-re esett amely a központi telephely szerverén fut és a fióktelepeken az open vpn klienseket szolgálja ki. Ez a metódus alkalmas valamennyi hálózat biztonságos összeköttetésére az interneten keresztül ( nem bérelt vonalon).
A fióktelepeken ezek után a távoli asztali kapcsolatokkal elérhetővé vált az ügyviteli rendszer.Így a központi ügyviteli rendszeren előállított számlák és szállítólevelek nyomtatása, helytől függetlenné vált. Ezáltal a telephelyek közötti logisztika jelentős mértékben lecsökkent átláthatóbbá és költséghatékonyabbá vált.
Weboldal: