Screbo Innovation Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Screbo egy intelligens platformot biztosít a szállásadók számára a szobákhoz tartozó használati útmutatók megjelenítésére és az ajánlatok értékesítésére. Lehetővé tesszük, hogy a vendégek azonnali választ kapjanak kérdéseikre csökkentve a szállásadók terheltségét.
Temékeink
Esettanulmány
A d.Five egy olyan budapesti fiatalokból álló csapat, akik több, mint 80 felújított és bútorozott lakást kezelnek a belvárosban - főleg az 5. kerületben. Ingatlanszolgáltatási portfóliójuk teljes mértékben lefedi az alábbi területeket: rövid távú szálláshelykiadás, havi és féléves lakáskiadás, hosszú távú lakáskiadás, ingatlanbefektetések és értékesítések, ingatlankezelés, felújítások és lakberendezés, belsőépítészet és tervezés, tisztítás és karbantartás.
Az alapproblémát az jelenti, hogy a hagyományos, nyomdai vendégtájékoztatók, bejelentkezési adatlapok, szolgáltatást ajánló brossúrák, házirendek és egyéb kiadványok (pl. bejutás a lakásba, készülékek használata, extra szolgáltatások rendelése) nem elég hatékonyak a vendégek felé való kommunikációban. Rendszeresen felmerülő probléma, hogy vendégek a szálláshelyeken elhelyezett nyomtatványok (pl. házirend, vagy az opcionális szolgáltatásokat bemutató tájékoztatók) ellenére is ugyanazokkal a tipikus kérdésekkel fordulnak a személyzethez. A recepciósok ill. egyéb alkalmazottak idejének nagy részét ezen feladatok megoldása tölti ki, amit automatizálni is lehetne. A másik probléma, hogy a szálláshely által kínált extra szolgáltatások ajánlatai nem ütik át eléggé a vendégek ingerküszöbét, vagy sok esetben el sem jutnak hozzájuk. Mivel az extra kényelmi szolgáltatások (reggeli, extra takarítás, Hop on Hop off jegyek, transzfer, mosoda stb.) jelentős többletbevételt képesek generálni a szállásszolgáltatóknak ezért ezek hatékony kommunikációja kiemelt fontosságú.
A papír alapú információk tartalmai felkerültek a Screbo felületre, így ezáltal az apartmanok nem csak környezetkímélőbbé váltak, hanem a technológiai fejlődés igényét is kielégítik. A dokumentumokon kívül felkerültek Budapestről szóló információk és olyan partnerek ajánlatai is, mint a Hop on Hop off, vagy akár konkrét éttermekről szóló ajánlások is. Így hatékonyabbá vált az extra szolgáltatások eladása. A vendégélmény növelése sikeres volt, így versenyelőnyt ért el a cég.
Az alapproblémát az jelenti, hogy a hagyományos, nyomdai vendégtájékoztatók, bejelentkezési adatlapok, szolgáltatást ajánló brossúrák, házirendek és egyéb kiadványok (pl. bejutás a lakásba, készülékek használata, extra szolgáltatások rendelése) nem elég hatékonyak a vendégek felé való kommunikációban. Rendszeresen felmerülő probléma, hogy vendégek a szálláshelyeken elhelyezett nyomtatványok (pl. házirend, vagy az opcionális szolgáltatásokat bemutató tájékoztatók) ellenére is ugyanazokkal a tipikus kérdésekkel fordulnak a személyzethez. A recepciósok ill. egyéb alkalmazottak idejének nagy részét ezen feladatok megoldása tölti ki, amit automatizálni is lehetne. A másik probléma, hogy a szálláshely által kínált extra szolgáltatások ajánlatai nem ütik át eléggé a vendégek ingerküszöbét, vagy sok esetben el sem jutnak hozzájuk. Mivel az extra kényelmi szolgáltatások (reggeli, extra takarítás, Hop on Hop off jegyek, transzfer, mosoda stb.) jelentős többletbevételt képesek generálni a szállásszolgáltatóknak ezért ezek hatékony kommunikációja kiemelt fontosságú.
A papír alapú információk tartalmai felkerültek a Screbo felületre, így ezáltal az apartmanok nem csak környezetkímélőbbé váltak, hanem a technológiai fejlődés igényét is kielégítik. A dokumentumokon kívül felkerültek Budapestről szóló információk és olyan partnerek ajánlatai is, mint a Hop on Hop off, vagy akár konkrét éttermekről szóló ajánlások is. Így hatékonyabbá vált az extra szolgáltatások eladása. A vendégélmény növelése sikeres volt, így versenyelőnyt ért el a cég.
Weboldal: