Arenim Technologies Fejlesztő és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Arenim Technologies Fejlesztő és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az ArenimTel szolgáltatás fejlesztője az Arenim Technologies Kft., 2002-ben alapított telekommunikációs szoftverfejlesztő vállalkozás. Központi irodánk Budapesten az Infoparkban található.
Az Arenim Technologies küldetése, hogy ügyfelei számára kiszámítható és professzionális módon szállítson a piacon egyedülálló távközlési és infomatikai megoldásokat. Specialitásunk a távközlési szoftverfejlesztés.

Szolgáltatásaink:
•Call center és telefonmegoldások fejlesztése
•IP telefon és ügyfélszolgálati rendszerek üzemeltetése
•Rendszerintegráció

Speciális szakterületeket ötvöztünk és egyedi csapatunk szaktudása és összetétele:
•Telekom és call center szakértők vagyunk
•Információ biztonsági specialisták vagyunk
•Az előző két szakértelmet innovációval és lelkesedéssel kombinálva egyedi megoldásokat hozunk létre

Eredményeink:
•Több mint 100 sikeres telekommunikációs projekt világszerte
•Több mint 50,000 Arenim Technologies projektekben üzembe helyezett VoIP végpont

Esettanulmány

ShopRenter.hu Kft., ShopRenter Magyarország piacvezető webáruház rendszere. 580M HUF éves árbevétele van (2018) és 37 főt foglalkoztat (2019). 3 500 ügyfelük van. Évente 3 millió megrendelést dolgoznak fel. Versenyelőnyük a professzionális ügyfélkezelés.
A ShopRenter heti szinten több száz bejövő hívást fogad, hogy ügyfeleiknek minél gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújthassanak a webáruház üzemeltetésben. Korábban ehhez egy nagyon egyszerű ügyfélszolgálati megoldást használtak, ami azonban az ügyféligények növekedése mellett egyre kevésbé volt alkalmas arra, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtsanak a hívások során. Nem tudták objektíven visszamérni az ügyfélszolgálaton dolgozó alkalmazottak teljesítményét. Hiányzott az ügyfélélmény kontrolja. Nem tudták mennyi bejövő hívást kapnak egy adott időszakban és nem rendelkeztek információval arról sem, hogy ebben az adott időszakban mennyi volt az elveszített hívások mennyisége.
A ShopRenter számára teljeskörű call center megoldást biztosítunk, a telefonos ügyfélszolgálatuk összes bejövő hívása az ArenimTel rendszerén keresztül bonyolódik.

Testreszabható, rugalmas
• Ügyfélszolgálati és PBX funkciók széleskörű választékából összeállítható megoldás, ami könnyen telepíthető és API segítségével integrálható különböző CRM megoldásokkal.
• Az ügyfélszolgálati munkatársak számában, a nyitva tartási idő kezelésében és minden másban is alkalmazkodik az ügyfél elképzeléseihez - akár időszakonként eltérően is.

Garantált szolgáltatásminőség megfizethető áron, költséghatékonyan
• A hűségidő nélküli havi díjas konstrukció lényege, hogy az igénybe vett funkciókat az ügyfél mindig az aktuális igényeinek megfelelően rugalmasan skálázhatja - felfelé vagy akár lefelé is.
• Üzletkritikus elvárásokhoz kialakított rendszerünk az elérhető legmagasabb rendelkezésre állást garantálja, a szolgáltatás mindig működik.
• Mindezt beruházási- és rejtett költségek nélkül biztosítjuk.

Gyorsan bevezethető, egyszerűen menedzselhető
• A megrendeléstől számítva a megoldás akár 15 napon belül használható!
• A többi feladathoz részletes ellenőrzőlistát kap az ügyfél, így garantált, hogy semmi nem marad el, ami hátráltatná a bevezetést.
• Az indulást követően számos beállítás önállóan is elvégezhető az ArenimTel Portálon.
• Kiváló élmény a ShopRenter ügyfeleinek és munkatársainak egyaránt.

Elért előnyök
• 97%-ra nőtt a ShopRenter ügyfeleinek elégedettsége
• Nincs elveszített ügyfél (=árbevétel), mert 2 órán belül vissza tudják hívni a nem fogadott hívásokat
• A naprakész kimutatásoknak köszönhetően minden felmerülő nehézségre azonnal tudnak reagálni.


+1 Referencia
Rajz Gabriella, ügyfélszolgálati vezető