thePass Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A SabeeApp felhő alapú szállodaszoftver innovatív megoldásokat nyújt független szállodák, vendégházak, hostelek valamint apartmanok részére több mint 70 országban világszerte. Egy bárhonnan elérhető, homogén rendszer ami egyszerűsíti a foglalások kezelését, összehangolja az online értékesítési platformokat, segít a fizetés kezelésében és hatékonyabb vendég kommunikációt biztosít. A fő célunk, hogy megkönnyítsük a szállodai szakembereknek csökkenteni az adminisztrációs feladatokat, növelni a szálláshely bevételét és a vendégelégedettséget. Mi abban hiszünk, hogy a vendéglátás a nagyszerű szálláshelyről szól, nagyszerű embereknek.
Temékeink
Esettanulmány
Szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás, 48 szobás magyországi, vidéki szálloda. Újonnan nyíló, szolgáltatásokat tekintve: több étterem, wellness-részleg, rendezvényterem, stb. Helyszín: Pest megye.
Az új szállodában szálláshelykezelő szoftver bevezétese, mely NTAK kompatibilis, számlázási, és egyéb helyi követelmények megfelel. Újonnan nyíló szálláshely esetén kiemelkedően fontos szerepet kap az értékesítés. A szálloda legfontosabb étrékesítési célja a bejövő foglalások automatizálása Channel Manager és Foglalómotor által.
A 2 hetes ingyenes próbaidő alatt már megkezdőttek a szoftver ismeretét és beállításait segítő online tréningek. Ezt követően a 3-4. héten a szoftver aktiválásához szükséges feltételek is teljesültek, így a szálloda előfizetett a SabeeApp szolgáltatásaira. A júliusi nyitás után, az augusztusi hónapban 80-90% foglaltság jellemző. Ekkora telítettségnél a szoftver használatának köszönhetően mindössze 5 alkalmazott bonyolítja a teljes értékesítés és a recepció mindannapi feladatait. A SabeeApp automatizációs folyamatainak hála maradt idő a vendégekre, ezt mutatják a kiváló vendégértékelések. A SabeeApp Channel Managere (több, mint 50 partner) és saját weboldalba ágyazható foglaló motorja elegett tett a szálloda értékesítési céljainak, ötvözve az automatizált direkt (44,5%) és online értékesítési (53,2%) formákat. Elégedett vendégek, elégedett alkalmazottak, elégedett szálloda vezetőség - célok elérése egyetlen szoftverrel!
Az új szállodában szálláshelykezelő szoftver bevezétese, mely NTAK kompatibilis, számlázási, és egyéb helyi követelmények megfelel. Újonnan nyíló szálláshely esetén kiemelkedően fontos szerepet kap az értékesítés. A szálloda legfontosabb étrékesítési célja a bejövő foglalások automatizálása Channel Manager és Foglalómotor által.
A 2 hetes ingyenes próbaidő alatt már megkezdőttek a szoftver ismeretét és beállításait segítő online tréningek. Ezt követően a 3-4. héten a szoftver aktiválásához szükséges feltételek is teljesültek, így a szálloda előfizetett a SabeeApp szolgáltatásaira. A júliusi nyitás után, az augusztusi hónapban 80-90% foglaltság jellemző. Ekkora telítettségnél a szoftver használatának köszönhetően mindössze 5 alkalmazott bonyolítja a teljes értékesítés és a recepció mindannapi feladatait. A SabeeApp automatizációs folyamatainak hála maradt idő a vendégekre, ezt mutatják a kiváló vendégértékelések. A SabeeApp Channel Managere (több, mint 50 partner) és saját weboldalba ágyazható foglaló motorja elegett tett a szálloda értékesítési céljainak, ötvözve az automatizált direkt (44,5%) és online értékesítési (53,2%) formákat. Elégedett vendégek, elégedett alkalmazottak, elégedett szálloda vezetőség - célok elérése egyetlen szoftverrel!
Weboldal: