Officium Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az Officium Szolgáltató Kft. irodai megoldásszállító cég. Tevékenysége elsődleges fókuszában a tervezés-kivitelezés, üzemeltetés-karbantartás, informatika és irodatechnika, valamint irodaszer-cégellátás áll.
Temékeink
Esettanulmány
29 éve alapított, Magyar tulajdonban lévő, közepes méretű vállalkozás, mely fémárú és szerelvény kereskedelemmel foglalkozik.
30 fő feletti létszámmal, Budapesti, új telephellyel rendelkezik.
Piaci pozícióit folyamatosan erősíti, növekszik.
Teljesen új építésű iroda és raktár épület IT infrastruktúrájának megtervezése, eszköz beszerzése és teljes körű kivitelezése.
Főbb területek, melyek megoldásra vártak:
- központosított felhasználó kezelés és vírusirtórendszer kialakítása
- távoli munkavégzés lehetőségének kidolgozása és kialakítása (VPN)
- mentési rendszer megvalósítása
- szétbontott jogosultság kezelés megtervezése, megvalósítása
- szegmentált file szerver használat feltételeinek megteremtése
- kvóta rendszer kialakítása a file szerveren.
Teljes IT infrastruktúra, úgy mint hálózatok, kliens gépek, állomások, szerverek, beléptető rendszer terminálokkal és egyéb, egyedi ügyféligények megvalósítása tervezéstől a teljes körű megvalósításig.
Fentiek alapján transzparens működés, kontrollált működtetés és üzemeltetés valósult meg. Az adat hozzáférések kontrolláltak, az adatszivárgás csökkent, a biztonsági incidensek csökkentek.
Mindezeket magas rendelkezésre állással és minőségi supporttal biztosítjuk megrendelőnk számára azóta is.
A telephelyen az ajtók és a főbejárat is terminálokon keresztüli belépést tesz lehetővé.
Bevezetésre került egy munkaidő nyilvántartó rendszer, valamint beüzemeltük az IP alapú kamerarendszert is, mely teljes rálátást biztosít a telephely minden egyes használatban lévő egységére.
30 fő feletti létszámmal, Budapesti, új telephellyel rendelkezik.
Piaci pozícióit folyamatosan erősíti, növekszik.
Teljesen új építésű iroda és raktár épület IT infrastruktúrájának megtervezése, eszköz beszerzése és teljes körű kivitelezése.
Főbb területek, melyek megoldásra vártak:
- központosított felhasználó kezelés és vírusirtórendszer kialakítása
- távoli munkavégzés lehetőségének kidolgozása és kialakítása (VPN)
- mentési rendszer megvalósítása
- szétbontott jogosultság kezelés megtervezése, megvalósítása
- szegmentált file szerver használat feltételeinek megteremtése
- kvóta rendszer kialakítása a file szerveren.
Teljes IT infrastruktúra, úgy mint hálózatok, kliens gépek, állomások, szerverek, beléptető rendszer terminálokkal és egyéb, egyedi ügyféligények megvalósítása tervezéstől a teljes körű megvalósításig.
Fentiek alapján transzparens működés, kontrollált működtetés és üzemeltetés valósult meg. Az adat hozzáférések kontrolláltak, az adatszivárgás csökkent, a biztonsági incidensek csökkentek.
Mindezeket magas rendelkezésre állással és minőségi supporttal biztosítjuk megrendelőnk számára azóta is.
A telephelyen az ajtók és a főbejárat is terminálokon keresztüli belépést tesz lehetővé.
Bevezetésre került egy munkaidő nyilvántartó rendszer, valamint beüzemeltük az IP alapú kamerarendszert is, mely teljes rálátást biztosít a telephely minden egyes használatban lévő egységére.
Weboldal: