Webmotion Informatikai Fejlesztő és Szolgáltató Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Webes fejlesztésekre szakosodtunk, specializált területünk az e-kereskedelem támogatása. Amennyiben webáruházon keresztül értékesíteni szeretne keressen fel bennünket. Egyedi fejlesztésű webáruház rendszereinket könnyedén testre tudjuk szabni, valamint tudjuk integrálni ERP rendszerekhez. Az indulás után az áruházak felfuttatásával, marketing szolgáltatásokkal is állunk ügyfeleink rendelkezésére.
Temékeink
Esettanulmány
A vállalkozás 1998 óta foglalkozik gumiabroncsok kereskedelmével, fő profilja a személy és kisteher abroncsok kereskedelme. Hatalmas a verseny ezen a piacon, ahol a vevők nem igazán márka-hűek, sokkal inkább árérzékenyek. Az ágazatban néhány nagyobb gumiabroncs webáruház volt csak jelen a piacon 2010 előtt. A 2010-es évektől kezdtek megjelenni a gumiabroncsokat, felniket árusító webáruházak tömegével. Mivel fejlődni szerettek volna, Szegeden az elsők között hoztak létre webshopot. Ekkor még csak egyet. A vevők igényeit figyelembe véve a vállalat lehetőséget biztosít a szegedi, illetve budapesti átvételre és az esetleges garanciális ügyek intézésére. A termékkínálat folyamatos szélesítésével és az informatikai fejlesztések elvégzésével a céget sikerült stabil üzleti alapokra helyezni. A 2015-ös bevétel meghaladta a 936 mFt-t, mindezt 10 fővel sikerült elérni.
A probléma nagyon egyszerű volt. Sőt, sokkal inkább lehetőségként tekintettek rá, mintsem problémára. Az innovációt szem előtt tartva, a tulajdonosok úgy döntöttek, hogy előnyt kovácsolnak az online világ elterjedéséből. Piaci részesedésüket szerették volna növelni és erre a legkézenfekvőbb megoldást az online kereskedelem felé való nyitás jelentette. Így nem csak a környező településekre juthattak el, hanem országos lefedettséget tudott biztosítani számukra ez a megoldás. Az árusítandó gumiabroncsok, felnik jó alapot szolgáltak, hiszen jól paraméterezhető termékekről van szó. Ám hamar rájöttek, hogy a vevők sokszor teljesen eltérő logika, illetve folyamat mentén keresnek vagy vásárolnak. Az oldalon töltött idők rövidültek és a visszafordulási arány is nőni kezdett. Az oldalról indított keresések egyre specializáltabb rendszert igényeltek.
A következő paraméterek szerint kereshet aki gumiabroncsot akar vásárolni:
-Szélesség
-Profilarány
-Átmérő
-Idény
-Kategória
-Gyártó
-Defekttűrő
-Típus
Ugyanez jármű szerinti keresésben így néz ki:
-Márka
-Típus
-Kivitel
-Gyártás
-Gumik
-Idény
-Kategória
-Gyártó
-Defekttűrő
Ezekhez jönnek az alufelni és lemezfelni paraméterek:
-Márka
-Típus
-Gyártási év
-Motor
-Átmérő
A legnagyobb problémát viszont az áruházak háttérfolyamatainak összehangolása és a logisztikai rendszer megtervezése jelentette.
Végül cégünket, a Webmotion Kft.-t bízták meg egy e-kereskedelmi platform megtervezésével. A fejlesztések folyamatos egyeztetések közepette zajlottak, ahol egyaránt figyelembe vettük a tulajdonosi elvárásokat és a vevők által támasztott kényelmi, logikai és felhasználóbarát kritériumokat. Ez olyannyira igaz, hogy a webáruház fejlesztése azóta sem állt le. Amint felvetődik egy újabb valós igény a piac részéről, azt a lehető leggyorsabban igyekszünk adaptálni a rendszerünkbe.
Így felvetődött az igény:
A tulajdonosokkal történő egyeztetések hatására és a vevők vásárlási élményét figyelembe véve több áruház létrehozásáról döntöttünk. Ezeket a specializált áruházakat úgy tudtuk sikeressé tenni, hogy minden egyes célpiaci szegmens problématudatát vagy igényeit eltérő felületeken, illetve külön webáruházakban kezeltük. Ezen áruházakban leadott rendelések, ügyfélszolgálati megkeresések mind egy közös ERP rendszerbe futnak be. Ezeknek az intergrációknak köszönhetően a G.P. Gumiszervit Kft. munkatársai sokkal egyszerűbben tudnak kommunikálni az érdeklődőkkel és hatékonyabban képesek kiszolgálni a vásárlókat.
Jelenlegi helyzet:
6 db specializált áruházat üzemel és emellett folyamatos fejlesztések folynak. Ezen folyamatok tökéletesítésével és különböző informatikai megoldások bevezetésével hosszútávon elégedett vevőket tudunk szerezni az interneten keresztül. Az következő szegmensekben üzemelnek a webáruházak: gumiabroncs, téli gumi, nyári gumi, felni. A 2010-es induláshoz képest a forgalmat sikerült a tízszeresére növelni. A megrendeléseket az ország egész területére elszállítják futárszolgálat segítségével. Lehetőség van díjmentes személyes átvételre is budapesti és szegedi szervizeinkben. Sőt budaörsi és budakeszi partnereinknél kedvező szerelési díjak igénybevételére is van lehetőség.
A probléma nagyon egyszerű volt. Sőt, sokkal inkább lehetőségként tekintettek rá, mintsem problémára. Az innovációt szem előtt tartva, a tulajdonosok úgy döntöttek, hogy előnyt kovácsolnak az online világ elterjedéséből. Piaci részesedésüket szerették volna növelni és erre a legkézenfekvőbb megoldást az online kereskedelem felé való nyitás jelentette. Így nem csak a környező településekre juthattak el, hanem országos lefedettséget tudott biztosítani számukra ez a megoldás. Az árusítandó gumiabroncsok, felnik jó alapot szolgáltak, hiszen jól paraméterezhető termékekről van szó. Ám hamar rájöttek, hogy a vevők sokszor teljesen eltérő logika, illetve folyamat mentén keresnek vagy vásárolnak. Az oldalon töltött idők rövidültek és a visszafordulási arány is nőni kezdett. Az oldalról indított keresések egyre specializáltabb rendszert igényeltek.
A következő paraméterek szerint kereshet aki gumiabroncsot akar vásárolni:
-Szélesség
-Profilarány
-Átmérő
-Idény
-Kategória
-Gyártó
-Defekttűrő
-Típus
Ugyanez jármű szerinti keresésben így néz ki:
-Márka
-Típus
-Kivitel
-Gyártás
-Gumik
-Idény
-Kategória
-Gyártó
-Defekttűrő
Ezekhez jönnek az alufelni és lemezfelni paraméterek:
-Márka
-Típus
-Gyártási év
-Motor
-Átmérő
A legnagyobb problémát viszont az áruházak háttérfolyamatainak összehangolása és a logisztikai rendszer megtervezése jelentette.
Végül cégünket, a Webmotion Kft.-t bízták meg egy e-kereskedelmi platform megtervezésével. A fejlesztések folyamatos egyeztetések közepette zajlottak, ahol egyaránt figyelembe vettük a tulajdonosi elvárásokat és a vevők által támasztott kényelmi, logikai és felhasználóbarát kritériumokat. Ez olyannyira igaz, hogy a webáruház fejlesztése azóta sem állt le. Amint felvetődik egy újabb valós igény a piac részéről, azt a lehető leggyorsabban igyekszünk adaptálni a rendszerünkbe.
Így felvetődött az igény:
A tulajdonosokkal történő egyeztetések hatására és a vevők vásárlási élményét figyelembe véve több áruház létrehozásáról döntöttünk. Ezeket a specializált áruházakat úgy tudtuk sikeressé tenni, hogy minden egyes célpiaci szegmens problématudatát vagy igényeit eltérő felületeken, illetve külön webáruházakban kezeltük. Ezen áruházakban leadott rendelések, ügyfélszolgálati megkeresések mind egy közös ERP rendszerbe futnak be. Ezeknek az intergrációknak köszönhetően a G.P. Gumiszervit Kft. munkatársai sokkal egyszerűbben tudnak kommunikálni az érdeklődőkkel és hatékonyabban képesek kiszolgálni a vásárlókat.
Jelenlegi helyzet:
6 db specializált áruházat üzemel és emellett folyamatos fejlesztések folynak. Ezen folyamatok tökéletesítésével és különböző informatikai megoldások bevezetésével hosszútávon elégedett vevőket tudunk szerezni az interneten keresztül. Az következő szegmensekben üzemelnek a webáruházak: gumiabroncs, téli gumi, nyári gumi, felni. A 2010-es induláshoz képest a forgalmat sikerült a tízszeresére növelni. A megrendeléseket az ország egész területére elszállítják futárszolgálat segítségével. Lehetőség van díjmentes személyes átvételre is budapesti és szegedi szervizeinkben. Sőt budaörsi és budakeszi partnereinknél kedvező szerelési díjak igénybevételére is van lehetőség.
Weboldal: