MOLEHAND Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A MOLEHAND Kft. a hazai és nemzetközi informatikai piacon nyújt átfogó informatikai szolgáltatásokat a kis és közepes méretű vállalatok számára. Célunk, hogy ügyfeleink ne találkozzanak az informatika árnyoldalával. Nagyvállalati tapasztalatunkra építve szeretnénk partnereink lehetőségeit kibővíteni. Fiatalos mérnökcsapatunkkal igyekszünk ügyfeleink számára a legtöbbet nyújtani az informatika területén. Széleskörű, leginkább web alapú szolgáltatásokat kínálva szeretnénk levenni a terhet a szolgáltatásainkat igénybevevők válláról.
Temékeink
Esettanulmány
Országosan működő több üzlettel rendelkező ipari kereskedelemmel foglalkozó vállalat, 11 üzlettel és 50 alkalmazottal.
Az idők során egyre nagyobb hangsúly helyeződött az ügyfelekkel való elektronikus kapcsolattartásra és alapvető elvárássá vált, hogy az ajánlatkérésekre gyorsan reagáljanak a cég alkalmazottai. Amellett, hogy óriási méretű postafiókok keletkeztek és meg kellett oldani a telephelye közti tökéletes kommunikációt, a legfőbb probléma, hogy a beérkező és kimenő levelek is gyakran elvesztek, vagy SPAM-ek közé kerültek
Rövid felmérés után megértve a felhasználói igényeket, a Microsoft felhő alapú megoldását javasoltuk. A teljes folyamatot cégünk intézte, az előkészítéstől, a beszerzésen át az adatok migrációján keresztül a tesztelésig és a folyamatos licensz szállításon át. Néhány napos stabilizáció után mindenki megszokta az új rendszert és látványosan javult a beérkezett és kézbesített ajánlatok aránya, javult a telephelyek közötti kommunikáció és nagy mértékben nőt a rendszer üzembiztonsága és stabilitása.
Az idők során egyre nagyobb hangsúly helyeződött az ügyfelekkel való elektronikus kapcsolattartásra és alapvető elvárássá vált, hogy az ajánlatkérésekre gyorsan reagáljanak a cég alkalmazottai. Amellett, hogy óriási méretű postafiókok keletkeztek és meg kellett oldani a telephelye közti tökéletes kommunikációt, a legfőbb probléma, hogy a beérkező és kimenő levelek is gyakran elvesztek, vagy SPAM-ek közé kerültek
Rövid felmérés után megértve a felhasználói igényeket, a Microsoft felhő alapú megoldását javasoltuk. A teljes folyamatot cégünk intézte, az előkészítéstől, a beszerzésen át az adatok migrációján keresztül a tesztelésig és a folyamatos licensz szállításon át. Néhány napos stabilizáció után mindenki megszokta az új rendszert és látványosan javult a beérkezett és kézbesített ajánlatok aránya, javult a telephelyek közötti kommunikáció és nagy mértékben nőt a rendszer üzembiztonsága és stabilitása.
Weboldal: