ALPHA CORE Korlátolt Felelősségű Társaság
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
Cégbemutató
Cégünk 2012-ben alakult, kiválva egy szoftverfejlesztéssel foglalkozó cégből. Cégünk hosszú évek óta laza kapcsolatban van 10-15 szabadúszó programozóval, akikkel projektmunkákra teammé szerveződve régóta együtt dolgozunk. Így a csapat dinamikusan bővíthető, és mindig a megfelelő szaktudású szakembereket tudjuk egy adott projekthez hozzárendelni.
Referenciáink közül néhány megtalálható honlapunkon, a teljes listát közzétenni sajnos nem volt elég helyünk.
Referenciáink közül néhány megtalálható honlapunkon, a teljes listát közzétenni sajnos nem volt elég helyünk.
Esettanulmány
Az Intrudair Kft egy Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében székelő, nemzetközi piacra ejtőernyős ugró, és szárnyaruhákat (wingsuit) gyártó cég. Elsősorban amerikai és európai piacra szállítanak. Az ügyfelek online megtervezik a ruháikat (szín, méretek) az ott szereplő sablonok alapján, a cég pedig legyártja és leszállítja ezeket. A projekt kezdetekor a foglalkoztatottak létszáma nagyjából 10-12 fő volt, ami a mai napra már 30-40 főre duzzadt.
A kezdeti időkben excel táblás nyilvántartás és papíros szabástervek alapján dolgozott a cég, ami egy szabászmesterrel, és pár varrónővel dolgozott. Magas minőségű termékeik azonban hamar közkedveltek lettek a nemzetközi piacon (amit sokszor személyes bemutatókkal népszerüsítettek), így szükség volt a gyártókapacitás bővítésére. Ekkorra azonban az excel táblás/papír alapú belső elszámoló rendszer elérte korlátait, egyre több lett a rosszul legyártott darab, amit csak a végső minőségellenőrzés fogott meg, így egy automatizáltabb, kevesebb hibalehetőséget biztosító szofveres megoldást kerestek.
A rendszer tervezésében Cégünk a kezdetektől fogva részt vett, megismertük a belső munkafolyamatokat, és olyan megoldást kínáltunk, ami ezt a lehető legjobban lemodellezi.
A rendszerbe kialakításra került egy partnertörzs, ahová az érdeklődő/új vagy visszatérő megrendelők automatikusan bekerültek, így egy stabil, jól karbantartott adatbázis alakult ki a vevői körről, amelyre egy egyszerűbb CRM rendszer épült, hírlevél kiküldési, és közvetlen email kommunikációs lehetőséggel.
A weboldalon megrendelt ruhák már emberi beavatkozás nélkül kerültek a rendszerbe, ezzel is csökkentve az emberi hiba lehetőségét.
A szabásminták digitalizásálásával a szabászmester addigi monoton munkája eseti ellenőrzéssé redukálódott.
Az elkészült szabásminták első körben még kinyomtatva kerültek a varrónőkhöz, de tervezés alatt van egy minden munkaállomáson tableteken elérhető modul is.
A termék elkészültének lépéseit a rendszer nyilvántartja, erről naprakész információ ad mind a vezetés, mind a megrendelő felé, automata értesítőket kiküldve.
A termék elkészülte után automatikusan előállításra kerül a végszámla (díjbekérő és előlegszámla is készül a megfelelő időben), és a csomagszállító cégek felé automatikusan megtörténik napi összesítésben a következő napi kiszállítások megrendelése is.
A kezdeti időkben excel táblás nyilvántartás és papíros szabástervek alapján dolgozott a cég, ami egy szabászmesterrel, és pár varrónővel dolgozott. Magas minőségű termékeik azonban hamar közkedveltek lettek a nemzetközi piacon (amit sokszor személyes bemutatókkal népszerüsítettek), így szükség volt a gyártókapacitás bővítésére. Ekkorra azonban az excel táblás/papír alapú belső elszámoló rendszer elérte korlátait, egyre több lett a rosszul legyártott darab, amit csak a végső minőségellenőrzés fogott meg, így egy automatizáltabb, kevesebb hibalehetőséget biztosító szofveres megoldást kerestek.
A rendszer tervezésében Cégünk a kezdetektől fogva részt vett, megismertük a belső munkafolyamatokat, és olyan megoldást kínáltunk, ami ezt a lehető legjobban lemodellezi.
A rendszerbe kialakításra került egy partnertörzs, ahová az érdeklődő/új vagy visszatérő megrendelők automatikusan bekerültek, így egy stabil, jól karbantartott adatbázis alakult ki a vevői körről, amelyre egy egyszerűbb CRM rendszer épült, hírlevél kiküldési, és közvetlen email kommunikációs lehetőséggel.
A weboldalon megrendelt ruhák már emberi beavatkozás nélkül kerültek a rendszerbe, ezzel is csökkentve az emberi hiba lehetőségét.
A szabásminták digitalizásálásával a szabászmester addigi monoton munkája eseti ellenőrzéssé redukálódott.
Az elkészült szabásminták első körben még kinyomtatva kerültek a varrónőkhöz, de tervezés alatt van egy minden munkaállomáson tableteken elérhető modul is.
A termék elkészültének lépéseit a rendszer nyilvántartja, erről naprakész információ ad mind a vezetés, mind a megrendelő felé, automata értesítőket kiküldve.
A termék elkészülte után automatikusan előállításra kerül a végszámla (díjbekérő és előlegszámla is készül a megfelelő időben), és a csomagszállító cégek felé automatikusan megtörténik napi összesítésben a következő napi kiszállítások megrendelése is.
Weboldal: