Proworx Digital Korlátolt Felelősségű Társaság

Proworx Digital Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Proworx Digital a Createam Cégcsoport részeként közel két évtized marketing és értékesítéstámogatási nagyvállalati és márkatapasztalatait sűrítette bele három kiemelt marketing automatizációs célszoftverbe.
Ezen megoldások jellemzője, hogy kivétel nélkül mérhetőek, eredmény elven működnek igen költséghatékonyan, akár éven belül kitermelik költségeiket.
Nagy tapasztalatokkal rendelkezünk a hagyományos, partneri/viszonteladói és digitális értékesítési folyamatok kialakításában, optimalizálásában vagy éppen ezen modellek közti váltás/átmenet kezelésében, valamint több hazai vállalat digitális és sales support marketing igényeit is sikerrel kiszolgáljuk.
Platformjaink melyeket figyelmükbe szeretnénk ajánlani:
Starpage - automatizált marketing microsite gyártó alkalmazás (www.starpage.hu)
Shoprime - POS és ePOS marketing felület foglalási és feltöltési rendszer (www.shoprime.hu)

Esettanulmány

A P&G a világ egyik vezető fogyasztási cikk gyártó cége (FMCG szektor). Mint ilyen több tucat márkát kezel, melyet fogyasztók milliói vásárolnak rendszeresen. A cég regionális szinten is kiemelt szán hazánknak, ahol a budapesti irodában több márka és nagyobb fogyasztó kapcsolttartási és marketing platform irányítása zajlik. Cégcsoportunk 12 éve minősített beszállítói partnere a P&G-nek és mint ilyen sales support marketing, illetve marketing automatizációs szolgáltatást is nyújt a kereskedelmi eredmények erősítése érdekében.
Miután a P&G kizárólag kis/nagykereskedelmi (retail)partnereken keresztül értékesíti termékeit, ezért kiemelt probléma a fogyasztókkal való kommunikáció jelentős médiaköltsége és nehézkes, kereskdelmi partnerek segítségével történő értékesítéstámogatás. A hazánkban támogatott mintegy tucatnyi kiemelt márka részére cégcsoportunk tagja, a Createam éves szinten közel kéttucat kisebb-nagyobb kampányt szervezett, mely jelentős eseti, de ismétlődő online marketing kiadásokat jelentett a Megrendelőnek - ez hosszabb távon aláásta a sales support marketing akciók fenntarthatóságát.
A Starpage (www.starpage.hu) egy automatizált b2b promóciós landing oldal építő platform, mellyel tetszőleges promóciós kampánytípus támogatható. Jelenleg 3+1 modulja működik számos egyedi testreszabással: 1) PROMO (AP vagy termék kód alapú sorsolásos mechanizmus); 2) QUIZ (tudásalapú mechanizmus, ahol a legtöbb és legggyorsabb helyes válasz dönt) 3) SURVEY (fogyasztói elégedettség felmérés); +1) IMAGE (leíró/képes aloldal - elsősorban termékbevezetéshez, eseti taktikai kommunikációhoz). A P&G részére a www.markasotletek.hu gyűjtőoldalon egy profilregisztráció alapú, egyszerre több kampányt is futtani képes ún. multipromo gateway megoldás dolgoztunk ki, mellyel jelenleg a hazai márkacsoportok egészét ki tudjuk szolgálni évente testzőleges számú és típusú kampányban. A termék fő üzleti előnyei is ezek: 1) gyors működés (15 perc alatt élesíthető az oldal); 2) költséghatékonyság (licenszdíj: 250.000 Ft/hó-tól, mely tetszőleges számú és típusú kampányra jogosít) 3) önálló, automatizált működés (teljes automata válasz e-mailek, nyerő időpont sorsolás, nyertes értesítés és nyertes publikáció).