BerényiSoftware Tanácsadó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

BerényiSoftware Tanácsadó és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

BerényiSoft Kft. egy magyarországi, egyedi szoftverfejlesztésre specializálódott vállalat, amely több mint 20 év szakmai tapasztalatával nyújt átfogó digitális megoldásokat.Szolgáltatásaink a vállalatirányítási rendszerektől (ERP, CRM) a webes és mobilalkalmazások fejlesztéséig terjednek. Innovatív szemlélettel minden projektünk 100%-ban testreszabott, rugalmas és biztonságos megoldást nyújt.

Különös figyelmet fordítunk a legfrissebb technológiai és üzleti trendekre: megoldásainkba integráljuk az AI-alapú automatizálást, az adatvezérelt döntéshozatalt és a prediktív analitikát, így partnereink hatékonyabban működhetnek és megalapozott üzleti döntéseket hozhatnak.

Célunk, hogy naprakész innovációval és szakértelemmel megbízható partnere legyünk ügyfeleinknek, versenyelőnyt és fenntartható növekedést biztosítva számukra a digitális korszakban

Pályázatok, amelyekhez árajánlatot töltöttünk fel

Esettanulmány

Az esettanulmányban szereplő ügyfél egy Szegeden működött, 4 főt foglalkoztató kisvállalkozás volt, amely webáruházon keresztül értékesített különféle termékeket. Fő profiljukat a játékok, irodaszerek és vegyiáruk forgalmazása adta, ügyfélkörük döntően magyarországi magánszemélyekből állt. A piaci körülmények jelentős változásokat hoztak számukra: a COVID-járvány időszakában megnőtt a vállalati megrendelések aránya, így a cégnek rövid idő alatt kellett alkalmazkodnia a fokozott igényekhez és a gyorsabb kiszolgálás követelményeihez. Szűkös erőforrásaik – mind humán, mind technológiai téren – miatt kiemelt fontosságúvá vált egy olyan vállalkozásirányítási megoldás bevezetése, amely támogatta a folyamatok átláthatóságát, csökkentette a manuális adminisztrációt, és lehetővé tette a skálázhatóságot a piaci változásokhoz igazodva.
A vállalkozás a ShopRenter rendszerét használta webáruház működtetésére, azonban a rendszer több alapvető üzleti igényt nem tudott kielégíteni. A legnagyobb problémát az okozta, hogy a logisztikai folyamatok nem voltak automatizálva: gyakran előfordult, hogy utánvétes csomag utánvét nélkül került kiküldésre, vagy a termék kiszállításra ment úgy, hogy az ügyfél még nem rendezte a fizetést. Ezek a hibák jelentős adminisztrációs terhet, ügyfélpanaszokat és pénzügyi kockázatot eredményeztek.

További kihívást jelentett, hogy a cégben nem létezett egységes nyilvántartás a munkafolyamatokról. Nem volt átlátható, ki milyen feladaton dolgozik, hol tart a folyamat, így az ügyvezető nem kapott naprakész információt a működésről. Kiemelten fontos lett volna, hogy azonnal lássa a perselyek, kintlévőségek, valamint a Barion, PayPal és bankszámlák állapotát, hogy a cég mindvégig likvid maradhasson.

A B2B megrendelések során további nehézséget okozott, hogy nem volt lehetőség nagyobb projektek létrehozására és kezelésére. A projektek emberi és anyagi erőforrásai így nem voltak követhetők, ami akadályozta a hosszabb távú üzleti tervezést. Emellett a gyorsan népszerűvé váló termékek kiszolgálása is problémás volt, mivel a ShopRenter nem támogatta hatékonyan a készletkezelést. A cég számára kritikus fontosságú volt, hogy a keresett árucikkeket raktárról, azonnal tudja kiszolgálni, ehhez pedig egy fejlett készletkezelő modulra volt szükség.

További üzleti kockázatot jelentett az árképzés. A vállalkozás több mint 20 000 terméket kínált, amelyek árát folyamatosan össze lehetett hasonlítani más webáruházakéval. A manuális árfrissítés gyakorlatilag kivitelezhetetlen volt, így rendszeresen előfordult, hogy az árak elavultak, ami piaci versenyhátrányt okozott. Ennek megoldására szükségessé vált egy mesterséges intelligencia alapú árrobot kifejlesztése, amely figyelte a versenytársak árait és a piaci változásokat, majd automatikusan frissítette a webáruház termékárlistáját.
A bevezetett új generációs vállalkozásirányítási rendszer teljes körűen automatizálta a logisztikai folyamatokat. A csomagcímkék nyomtatása, a szállítási státuszok követése és az utánvétes rendelések kezelése hibamentesen működött, így megszűntek a korábbi problémák, amelyek komoly pénzügyi és ügyfélkezelési kockázatot jelentettek.

A készletkezelő modul pontos és naprakész információt biztosított a raktárkészletekről, így elkerülhetővé vált a felesleges készletek felhalmozódása. Az automatikus rendelési funkció révén a cég megszabadult a manuális, időigényes beszerzési feladatok jelentős részétől, ami erőforrást szabadított fel más üzleti területekre. A pénzügyi modul lehetővé tette, hogy az ügyvezetés valós időben kövesse a likviditási helyzetet, beleértve a perselyek, kintlévőségek és bankszámlák állapotát, így a vállalkozás stabilan tudott gazdálkodni.

Az árrobot bevezetése különösen áttörő eredményt hozott. A mesterséges intelligencia alapú megoldás folyamatosan figyelte a versenytársak árait és a piaci mozgásokat, majd automatikusan frissítette a több mint 20 000 termék árát az áruházban. Ennek köszönhetően a cég folyamatosan versenyképes árakat tudott biztosítani anélkül, hogy manuális munkára lett volna szükség. Az árrobot által nyújtott rugalmasság és gyors reakció hatalmas piaci előnyt jelentett: a megrendelések száma exponenciálisan megnőtt, olyannyira, hogy időnként a vállalkozás kapacitásai alig bírták kiszolgálni a vásárlói igényeket.

A megoldás révén a vállalkozás rövid idő alatt meghatározó szereplővé vált a saját szegmensében.

Összességében a rendszer bevezetése átláthatóbb működést, hatékonyabb erőforrás-felhasználást és jelentős versenyelőnyt biztosított, amely rövid távon bevételnövekedéshez, hosszabb távon pedig fenntartható növekedési lehetőséghez vezetett.