SKOLL Learning Technologies Korlátolt Felelősségű Társaság

SKOLL Learning Technologies Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Vállalkozásunkat azzal a céllal hoztuk létre 2010-ben, hogy egyre magasabb minőségű, innovatív e-learning tananyagokat és online oktatási rendszereket fejlesszünk. Az azóta eltelt 10 évben így számtalan digitális oktatási projektben vettünk részt: tanulástámogató rendszerek bevezetése, képzésmenedzsment rendszerek fejlesztése, okostelefonos és tablet oktatási applikáció készítése, valamint e-learning tananyagfejlesztés a legkülönbözőbb általánosabb (munkavédelem, időgazdálkodás, vezetői készségfejlesztés, konfliktuskezelés stb.) és specifikus (biztosítások, gyártósori folyamatok, banki és közigazgatási szakrendszerek használata stb.) témákban. Ügyfeleink között megtalálhatóak pénzintézetek, gyógyszergyárak, autóipari beszállítók, telekommunikációs és építőipari cégek, minisztériumok, köz- és felsőoktatási intézmények is. Jelentős tapasztalattal rendelkezünk szinte minden korosztály megszólításában és tanulásra, fejlődésre, szemléletváltásra való motiválásában.

Esettanulmány

Az esettanulmányunkban szereplő ügyfél egy nemzetközi autóipari beszállító hazai leányvállalata. Info-kommunikációs alkatrészek, komponensek fejlesztésével és gyártásával foglalkoznak, a gyár Pest megyében található, több száz főt foglalkoztat.
A SKOLL Learning Technologies Kft.-nél kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleink igényeinek és problémáinak megismerésére, megértésére. Tapasztalatunk alapján a koncepcióalkotás és a projekt helyes fókuszálása legalább olyan fontos, mint maga a fejlesztés.

Az induló ügyféltalálkozók, interjúk során az alábbi problémákat azonosítottuk:

- magas fluktuáció, az új kollégák betanítása miatt jelentős kieső idő;

- a képzések nagy számossága miatt azok szervezése és adminisztrálása idő- és költségigényes;

- a képzések megtartása jelentős kapacitást igényel a tapasztaltabb és emiatt drágább munkaerőtől, oktatóktól;

- a képzések eredményessége nehezen, vagy egyáltalán nem visszamérhető, nincs utókövetés a hasznosulásról;

- a tudás nincs rendszerezve és nem elérhető folyamatosan a munkavállalóknak.

Az általunk kidolgozott és bevezetett megoldás segítségével:

- az új belépők automatikus online onboardingon eshetnek át. Ehhez elegendő a belépéskor egyébként is megkapott céges e-mail fiók, mellyel bejelentkezve a tudásmenedzsment rendszer automatikusan felkínálja a munkakörének és szervezeti egységének megfelelő tudáselemeket, tananyagokat.

- a képzések szervezése és adminisztrálása az eddigi táblázatos, papír alapú megoldás helyett teljes egészében a tudásmenedzsment és e-learning rendszerbe költözött. A képzések nyilvántartása, a jelentkezés és elbírálás, vagy felettes általi kötelező beíratás az online rendszerben történik, ahogy költséghatékonyabb és felhasználóbarátabb elektronikus megoldásra állt át a tananyagok megosztása, kommunikáció, jelenlét vezetése (tantermi eseményeknél), vizsgáztatás és tanúsítvány generálás is.

- a tudásmenedzsment rendszer beépített tananyagszerkesztőjével és egyéb kurzusmenedzsment lehetőségeivel az oktatók és senior kollégák szabadon tudnak létrehozni tudáselemeket, amiket megoszthatnak a többi munkavállalóval, ezáltal csökkentve a jelenléti oktatások igényét és növelve a hatékonyságot. A szerkesztői lehetőségek használatához felkészítést, segédanyagokat és folyamatos tanácsadói rendelkezésre állást biztosítunk.

- a tudásmenedzsment és e-learning rendszerben minden fontosabb esemény naplózásra kerül, így a HR, felettesek és bármilyen igény szerinti szereplő hozzáférhet a riportokhoz, melyek részletesen tartalmazzák az egyes munkavállalók előrehaladását, az általuk a tudás elsajátításával töltött időt, elért eredményeket stb.

- a rendszer bevezetése során meghatározásra került a szervezet tudástérképe, melyet a rendszer egy – azóta is folyamatosan bővülő – többszintes struktúrában tartalmaz. Az egyes elemeken belül a képzést záró teszteken kívül könnyen megszervezhetőek az időszakosan (pl. félévente, évente) ismétlődő vizsgák, tudásmérések is, ezáltal folyamatosan ellenőrízve és szinten tartva a dolgozók ismereteit.