LAN-Desk Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

LAN-Desk Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Tolna megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

Cégünk 2002. szeptemberében alakult.
Elsődleges célunk az volt, hogy olyan szolgáltatási portfóliót hozzunk létre, mely partnereink igényeit szem előtt tartva kínál megoldást a mindennapi kihívásokra, ezzel kivezetve Őket az informatikai megoldások labirintusából.
Kezdetben informatikai rendszerek kiépítésével és rendszerüzemeltetéssel foglalkoztunk, majd tevékenységünk kibővült az ERP rendszerek bevezetésével, üzemeltetésével, támogatásával. Így több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezünk ezen a területen.
Támogatási szolgáltatásunk kapcsán számtalan cég üzleti folyamatait mértük fel, és sokuknak nyújtottunk javaslatot illetve megoldást a folyamatok optimalizálására, 2012-ben ebből indult üzleti tanácsadás szolgáltatásunk.
A Lan-Desk Kft. a kis cégek dinamizmusát és ügyfélközpontú szemléletét megőrizve a mai igényeknek megfelelő komplex megoldásokat tud nyújtani az elsősorban kis- és középvállalati szektorban dolgozó partnerei számára.

Esettanulmány

Az Infosector Kft. magyarországi mikrovállalkozásként közel két évtizede a hazai IT piac folyamatosan fejlődő innovatív szereplője. A mindennapi munkájuk során rengeteg nyilvántartást és különálló listákat használtak, ami egy idő után nemhogy segítette, inkább gátolta a hatékony munkavégzést.
Az Infosector, mint sok magyarországi mikrovállalkozás, nyilvántartásaik kezelésére online MS Sharepoint-ot hasz- náltak. Ezek a vállalkozás mindennapi tevékenységében fontos nyilvántartások, mint a pénzügyi, garanciális vagy épp az ajánlatok nyilvántartása egymástól különálló listák voltak, amelyek sok hibázási lehetőséget, hosszadalmas és bonyolult információ visszakeresést és aránytalanul nagy humánerőforrást vettek igénybe. A számlázást egy külön dobozos szoftver látta el. A vállalat folyamatos fejlődése egyértelművé tette a tulajdonosok számára, hogy az a nyilvántartási rendszer, amit az évek folyamán kialakítottak, már nem tudja hatékonyan szolgálni a vállalkozás további fejlődési terveit, ezért egy egységes pénzügyi, kereskedelmi rendszert kell keresniük a piacon.
deep.erp a magyar vállalatok igényei alapján fejlesztett vállalatirányítási rendszer
A deep.erp vállalatirányítási rendszer moduláris felépítésének és széleskörű paraméterezési lehetőségeinek köszönhetően könnyen vállalkozására szabható vállalatirányítási megoldás. Összekapcsolja nyilvántartásait és automatizálja vállalati folyamatait, így felgyorsul ügyvitele és üzletmenete. A minden területet átfogó deep.erp rendszer, hatékonyan támogatja vállalkozása folyamatos növekedését.
Üzleti előnyök:
“Az elmúlt egy év tapasztalata az, hogy jó ütemben, a vá- rakozásoknak megfelelően tudtuk használatba venni a rendszert, ami érezhető hatékonyságnövekedést eredmé- nyezett a vállalkozásunkban. A kialakított folyamataink és ötleteink alapja lehet a vállalatvezetés által meghatározott növekedési céljainknak.”
• egységes adatbázis, ami megszűntette a korábbi adat duplikációt és hibázási lehetőségeket, valamint felgyorsította a kimutatások elkészítését
• a beépített Excel adatelemző egyedi kimutatásokat tesz lehetővé egyszerűen
• jelentősen megnőtt az információk mennyiségének és felhasználásának lehetősége
• előre kialakított automatizmusok csökkentik a humán- erőforrás terheltségét és növelik a hatékonyságot
• az egyedi fejlesztés lehetővé teszi más rendszerrel való automatikus adatcserét
• olyan funkciókat is tartalmaz, ami nem csak a rendszer hasznosságát, hanem napi használhatóságát is növeli