VLSI Technologies Értékesítő és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

VLSI Technologies Értékesítő és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Vállalkozásunk 2019- es alapításának egyik fő célja a vezető szenzortechnikai és ipari vezérléstechnológia elemek gyártóinak disztribútora és terméktámogató partnere lenni, továbbá kiépíteni az egyedi szoftverfejlesztéssel foglalkozó üzletágunkat.

Munkatársaink szoftverfejlesztési területen több, mint 10 éves tapasztalattal rendelkeznek. Elsősorban egyedi felhő-, illetve böngésző alapú rendszerek fejlesztésével foglalkozunk, szem előtt tartva az ügyféligények teljes körű kielégítését. A nagy népszerűségnek örvendő Cloud Computing megoldások mellett fejlesztünk ügyfél oldalon telepített (On Premise) szoftvereket is, akár ötvözve a technológiák előnyeit hibrid megoldás formájában, amelyhez segítünk a legmegfelelőbb hardver eszközök beszerzésében is.

Az általunk preferált technológiák:
Kliens oldalon: HTML, CSS, JavaScript, jQuery
Szerver oldalon: C# (ASP.NET, MVC), MSSQL
Felhő szolgáltatás: Microsoft Azure

Temékeink

Esettanulmány

Ponte Pizza Kft., Pest megyei, 20 főt foglalkoztató étterem, akik 2017 óta szállítanak házhoz saját recept alapján készülő pizzákat és A`la carte ételeket.
Ügyfelünk egy a piacon lévő házhozszállító szoftvert használt, ami a NetPincér rendszeréből API kapcsolaton keresztül fogadta be a rendeléseket egyesével, manuálisan. Ez a megoldás a fokozatosan növekvő rendelési igényeket egyre kevésbé tudta zökkenőmentesen kiszolgálni. A fejlesztési igények sorra gyűltek, miközben a rendszer terméktámogatása sem volt meggyőző. Gondot okozott a rendelések-, a tételek és a kapcsolódó feltétek egyszerű beazonosíthatósága (pl. rendelések sorszámozása), miközben a sorozatos rendszerhibák miatt a rendelések kiszállítási ideje folyamatosan nőtt. Ebben az ágazatban a vendégek elégedettségét illetően nagyon sok múlik akár 10-15 perc késésen is. A telefonon leadott rendelések rögzítése sokáig tartott, miután a telefonszámokat egyesével kellett begépelni, ami ha nem egységes formában történt, előfordult, hogy egy vendég többször is szerepelt a rendszerben. Ezen felül - új ügyfél lévén - kötelező volt minden egyéb adatot újra kitölteni, ami tovább lassította a folyamatot. Az ügyfél rendelkezett egy Wordpress alapú webáruházzal, de az oda érkező rendeléseket szintén egyesével, csak manuálisan lehetett a rendszerbe rögzíteni egy diszpécser kolléga által. A webáruházi termékek naprakészen tartása egyesével, az adatok ismételt begépelésével történt. Emellett a futárok napi elszámoltatása papíron vezetett munkaidő nyilvántartással valósult meg, számológépes kalkulációkkal.
Megoldásunk egy felhő alapon üzemeltetett komplex szoftver, ami hibrid rendszerként fokozatosan került bevezetésre. Az alkalmazási területek funkciói szerint bontottuk több applikációra a rendszert, szem előtt tartva a legjobb teljesítmény elérését. Így került fejlesztésre egy belső használatra készült, kompakt asztali alkalmazás a kiszállítás típusú-, illetve az étteremben átvett rendelések feldolgozására, amit kiegészítettünk egy Android mobil applikációval a beérkező hívások egyszerű kezelésére. Ehhez csatoltunk egy böngésző alapú vezetői információs rendszert a rendelések és azok státuszainak távoli nyomon követésére, illetve a vezetői jelentések és riportok lekérdezésére. A rendeléseket műszakonkénti bontásban elláttuk egyedi sorszámozással, majd a termékek-, és a kapcsolódó feltétek egyértelmű azonosítását is megoldottuk.

A rendelés feldolgozó asztali alkalmazásban megoldottuk, hogy a:
- NetPincértől és a webáruházból érkező rendeléseket teljesen automatikusan fel tudja venni
- szinkronizálja a terméktörzset a webáruházzal
- GPS alapú térképes megjelenítést
- rendelések állapotának egyszerű nyomon követését, valós idejű perc jelzéssel
- mobil applikáció bejövő hívás esetén azonosítja az ügyfelet, egy kattintással pedig új rendelés hozható létre
- műszak kezelést (futárok be-, és kiléptetését)
- futárok elszámoltatását összesítő listák lekérésével
- napi zárást az ékesített termékekkel, fizetési módok szerinti összesítővel.

A vezetői információs rendszerben valós idejű lekérdezésekkel nyomon követhetővé tettük a(z):
- folyamatban lévő rendelések
- szállítási zóna forgalmat (GPS poligonok által körbehatárolt területekre bontva)
- futáronkénti forgalmat fizetési módok szerint
- éttermi forgalmat
- konyhai forgalmat a termékek típusa szerint bontva (Pizza, Á la carte stb.)
- értékesített termékmennyiséget termékkategóriák szerint
- dolgozói/vip fogyasztást.

Weboldal: