AppVision Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Változásra inspirálunk
A változást elkerülni nem tudjuk, legfeljebb azt befolyásolhatjuk, hogy milyen sebességgel vagyunk hajlandóak részt venni
benne A változásra való hajlandóságunk mértéke egyenes arányban van azzal, hogy mekkora késlekedéssel tudunk
reagálni az üzleti környezet mindennapos kihívásaira Az általunk biztosított megoldásokkal felgyorsítható a változásra
történő reagálás sebessége.
Miben vagyunk mások? Mi:
- A felhő alapú bevezetésekben vagyunk erősek
- Minden ügyfelünknél a Business Central legfrissebb verzióját futtatjuk.
- Erőforrásainkat a termékfejlesztésre és az ügyfeleink számára értéket teremtő megoldásokra tudjuk allokálni.
- Out of the Box alkalmazásokkal bővítjük ügyfeleink rendszerét.
- Általunk bevezetett rendszerek akár 1 hónapon belül használatba vehetők.
- Előfizetési díjak keretében biztosítjuk megoldásainkat (OPEX)
- Rögzített tartalmú és díjazású, alacsony ügyfélkockázatú bevezetési projekteket valósítunk meg.
A változást elkerülni nem tudjuk, legfeljebb azt befolyásolhatjuk, hogy milyen sebességgel vagyunk hajlandóak részt venni
benne A változásra való hajlandóságunk mértéke egyenes arányban van azzal, hogy mekkora késlekedéssel tudunk
reagálni az üzleti környezet mindennapos kihívásaira Az általunk biztosított megoldásokkal felgyorsítható a változásra
történő reagálás sebessége.
Miben vagyunk mások? Mi:
- A felhő alapú bevezetésekben vagyunk erősek
- Minden ügyfelünknél a Business Central legfrissebb verzióját futtatjuk.
- Erőforrásainkat a termékfejlesztésre és az ügyfeleink számára értéket teremtő megoldásokra tudjuk allokálni.
- Out of the Box alkalmazásokkal bővítjük ügyfeleink rendszerét.
- Általunk bevezetett rendszerek akár 1 hónapon belül használatba vehetők.
- Előfizetési díjak keretében biztosítjuk megoldásainkat (OPEX)
- Rögzített tartalmú és díjazású, alacsony ügyfélkockázatú bevezetési projekteket valósítunk meg.
Esettanulmány
Az 1995-ben alapított családi vállalkozás a 25 éves folyamatos üzleti és szakmai fejlődésnek köszönhetően vált az európai promóciós szakma meghatározó szereplőjévé.
Mára több vállalatos cégcsoportként, több mint 200 szakemberrel dolgoznak azon, hogy partnereik kreatív ötletéből megszülethessen a kész ajándék és teljesítsék a rendeléseket úgy, ahogy azt partnereik elvárják tőlük.
Évről évre az ő üzleti és szakmai fejlődésükkel párhuzamosan változnak az ajándékozási trendek - a jogszabályokon túl partnereik kívánságai, igényei. Igyekeznek minél eredetibb ajándékkal partnereik és szeretteik kedvében járni - nem megfeledkezve az egyedi csomagolásról és emblémázásról sem. Nem egyszerűen lépést tartanak a trendekkel, hanem diktálják az iramot. Folyamatosan növekvő számú ötletet kínálnak és valósítanak meg a világ 32 országában partnereiknek, hogy nekik abból csak ki kelljen választani a cégükhöz, kampányukhoz legjobban megfelelő ajándékot.
A megnövekedett vevői igények gördülékeny és folyamatos kiszolgálásának támogatására a vállalat még 2015-ben indított egy logisztikai projektet, amely során kialakításra kerültek a tárolási zónák, valamint a kiszedési útvonalak. A raktár fizikai átalakítása mellett sor került a kiszolgálási feladatok informatikai támogatásának megvalósítására is, az akkori igényeknek megfelelően. Az első logisztikai projekt a készletinformációk megbízhatóbbá, illetve a raktári folyamatok áttekinthetőbbé tételére fókuszált. A projekt eredményeképpen felgyorsultak a raktári folyamatok, jelentősen lerövidültek a leltározási idők, lehetővé téve a további növekedésre való felkészülést.
2018-ban érkezett el az ideje a kiszolgálás színvonalának újabb szintre növelésének. A második logisztikai projekt a kiszedési és csomagolási folyamatok, valamint a kiszállítást végző partnerekkel történő együttműködés felgyorsítását célozta, továbbá lehetővé tette teljesítménymérés megvalósítását.
A Microsoft Dynamics ERP rendszerhez illeszkedő MobileNAV megoldással az alábbi feladatokat valósítottuk meg:
- Kiszedések szétbontása kiszedési zónák (kézipolc, raklap kézi, raklap targonca) szerint
- Kiszedési feladatok görgős állványszerkezethez, vagy raklapos tárhelyhez rendelése, egyes tárhelyek lezárhatóságának megvalósítása
- Kiszedési feladatok priorizálása
- Emblémázási feladatok együttes kiszedése (a napi szinten bejárt útvonal rövidítése érdekében a párhuzamos kiszedés lehetőségének biztosítása)
- Csomagolási folyamat támogatása
- Csomagcímkézés (végellenőrzés) támogatása: a csomagolók a becsomagolt dobozokat felrakják a szállítópályára. A szállítópályán egy dimenzionáló kapu automatikusan leolvassa a doboz súlyát és térfogat adatait, melyeket visszajuttat az ERP rendszerbe. Az ERP rendszer ezt követően továbbítja a csomag adatokat a szállítmányozó partnerek rendszerei felé, ahonnan kinyomtatásra kerülnek a szállításhoz szükséges csomagkövetési címkék.
- A kiszedési és csomagolási feladatokra fordított idő mérésével a teljesítménymérés megvalósítása
Mára több vállalatos cégcsoportként, több mint 200 szakemberrel dolgoznak azon, hogy partnereik kreatív ötletéből megszülethessen a kész ajándék és teljesítsék a rendeléseket úgy, ahogy azt partnereik elvárják tőlük.
Évről évre az ő üzleti és szakmai fejlődésükkel párhuzamosan változnak az ajándékozási trendek - a jogszabályokon túl partnereik kívánságai, igényei. Igyekeznek minél eredetibb ajándékkal partnereik és szeretteik kedvében járni - nem megfeledkezve az egyedi csomagolásról és emblémázásról sem. Nem egyszerűen lépést tartanak a trendekkel, hanem diktálják az iramot. Folyamatosan növekvő számú ötletet kínálnak és valósítanak meg a világ 32 országában partnereiknek, hogy nekik abból csak ki kelljen választani a cégükhöz, kampányukhoz legjobban megfelelő ajándékot.
A megnövekedett vevői igények gördülékeny és folyamatos kiszolgálásának támogatására a vállalat még 2015-ben indított egy logisztikai projektet, amely során kialakításra kerültek a tárolási zónák, valamint a kiszedési útvonalak. A raktár fizikai átalakítása mellett sor került a kiszolgálási feladatok informatikai támogatásának megvalósítására is, az akkori igényeknek megfelelően. Az első logisztikai projekt a készletinformációk megbízhatóbbá, illetve a raktári folyamatok áttekinthetőbbé tételére fókuszált. A projekt eredményeképpen felgyorsultak a raktári folyamatok, jelentősen lerövidültek a leltározási idők, lehetővé téve a további növekedésre való felkészülést.
2018-ban érkezett el az ideje a kiszolgálás színvonalának újabb szintre növelésének. A második logisztikai projekt a kiszedési és csomagolási folyamatok, valamint a kiszállítást végző partnerekkel történő együttműködés felgyorsítását célozta, továbbá lehetővé tette teljesítménymérés megvalósítását.
A Microsoft Dynamics ERP rendszerhez illeszkedő MobileNAV megoldással az alábbi feladatokat valósítottuk meg:
- Kiszedések szétbontása kiszedési zónák (kézipolc, raklap kézi, raklap targonca) szerint
- Kiszedési feladatok görgős állványszerkezethez, vagy raklapos tárhelyhez rendelése, egyes tárhelyek lezárhatóságának megvalósítása
- Kiszedési feladatok priorizálása
- Emblémázási feladatok együttes kiszedése (a napi szinten bejárt útvonal rövidítése érdekében a párhuzamos kiszedés lehetőségének biztosítása)
- Csomagolási folyamat támogatása
- Csomagcímkézés (végellenőrzés) támogatása: a csomagolók a becsomagolt dobozokat felrakják a szállítópályára. A szállítópályán egy dimenzionáló kapu automatikusan leolvassa a doboz súlyát és térfogat adatait, melyeket visszajuttat az ERP rendszerbe. Az ERP rendszer ezt követően továbbítja a csomag adatokat a szállítmányozó partnerek rendszerei felé, ahonnan kinyomtatásra kerülnek a szállításhoz szükséges csomagkövetési címkék.
- A kiszedési és csomagolási feladatokra fordított idő mérésével a teljesítménymérés megvalósítása
Weboldal: