ProMint Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

ProMint Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A Promint Kft. - elsődleges szoftver termék profilja az Easy Software megoldásain alapul. Easy Project, Easy Redmine termékek és kapcsolódó megoldások, szolgáltatások:
- SaaS vagy On Premise
- telepítés, konfiguráció, integráció, fejlesztés
- bevezetés, oktatás, projektmenedzsment tréning

Esettanulmány

Sikeres múltú vállalkozás - informatikai rendszertervezési és projektvezetési feladatok, egyedi és termékcélú szoftverfejlesztések, szoftvertermékek támogatása - fiatalos lendülettel.

Rugalmasan alkalmazkodunk megrendelőink igényeihez. Szakértelmünk és évtizedes tapasztalatunk révén hatékonyan végezzük közepes és nagyobb vállalatirányítási és kapcsolódó közüzemi számlázási rendszerek üzemeltetés, támogatását, továbbfejlesztését.

Jellemző tevékenységeink:

Projektvezetés
Szoftverfejlesztés és üzemeltetés támogatás
Vállalati kihívások
A KASSZA rendszerre vonatkozóan az ügyfeleink felé az alábbi szolgáltatást nyújtjuk:

Alkalmazás üzemeltetési feladatok ellátása
Üzemeltetés-támogatás, hibaelhárítás, problémakezelés
Telefonos végfelhasználói támogatás
Szakértői támogatás, változtatási igények megvalósítása
A fentebb felsorolt support tevékenységek ellátása az utóbbi időszakban átláthatatlanná, követhetetlenné vált, mivel nem rendelkeztünk egy olyan helpdesk szoftverrel, amelyben a beérkezett bejelentéseket tudtuk volna rögzíteni és fogadni. Ez olyan negatív következményeket vont maga után, mint a késedelmes megvalósítások, információs aszszimmetriák, ügyfélnek való visszajelzések elmaradása.

A helpdesk működtetése mellett a vállalatunk életében az elmúlt időszakban több jelentős változásra került sor (több nagyobb volumenű projekt megbízás), amely megkövetelte egy egységes és professzionális projekt-és csapatmunka támogató eszköz használatát. Ezen okokból kifolyólag mindenképpen szükségünk volt egy olyan projektmenedzsment szoftverre, amely támogatja a napi support tevékenységek ellátását és nyomon követhetővé teszi az egyes projektjeink nyilvántartását.
Az Easy Project vállalati alkalmazása
Az Easy Project legelőnyösebb funkciója számunka a HelpDesk modul, amelynek segítségével teljesíteni tudjuk a vállalásainkat az ügyfél által elvárt minőségben. A bevezetés során szükség volt a HelpDesk modul konfigurációs, személyre szabott beállításaira, mint a különböző helpdesk projektek, postafiókok és email sablonok létrehozása.

A HelpDesk modul használata óta nincsenek elveszett email-ek, nem teljesített SLA határidők, későn átadott ajánlatok. Óriási segítség számunkra, hogy az ügyfelek emailben tett bejelentéseiből a szoftver automatikusan egy feladatot generál az adott projekthez. A szoftver használatának köszönhetően nyomonkövethető váltak az időráfordítások, az SLA jelentéseken keresztül valós képet kapunk a ténylegesen felhasznált munkaórák számáról a szerződött munkaórákhoz viszonyítva.

Lényeges előrelépést jelentett az Easy Project a csapatmunka és információáramlás terén is. Az egyes feladatok felelőshöz való rendelésével egyértelművé vált kinek mi a feladata és már nem fordul elő, hogy két ember ugyanazon a munkán dolgozik egyidőben. A távmunka és a flexibilis munkavégzés mellett ez korábban problémát jelentett, hisz hiányos kommunikáció révén nem tudtuk nyomon követni az egyes feladatok státuszát.