AB Consulting Group Tanácsadó és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság

AB Consulting Group Tanácsadó és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk 2005 óta számos SAP projektben vett részt fővállalkozóként és alvállalkozóként is. Jelenleg kínált szolgáltatásaink az alábbi területeket érintik:

• SAP tanácsadás,
• alkalmazásfejlesztés,
• üzleti folyamatok menedzsmentje,
• projektmenedzsment,
• támogatási szolgáltatások,
• minőségbiztosítás és értékelés.

Esettanulmány

Az ügyfél teljesen nyitott piacon működteti hálózatát, melynek központi elemeit teljeskörűen, a csatlakozott külső partnerek ulcs folyamatainak egyes részeit SAP alapú megoldásokkal támogatja. A rendszer felhasználóinak száma a központi szervezet 200 munkatársára korlátozódik, ugyanakkor a teljes érintett alkalmazotti létszám 5.000 fő felet van.
Az érintett SAP rendszerek bevezetése 2018-ban zárult le, azonban a rendszer egyes moduljainak integrációja számos területen elmaradt. A bevezetés során egyes területeken egyáltalán nem került sor az üzleti folyamatok és a SAP-ban leképzett folyamatok konzisztens illesztésére, illetve elmaradt a felhasználók oktatása, kulcs felhasználói szint kialakítása. Az alkalmazástámogatási szolgáltatások teljesítése a kívánatostól elmaradt, ezért az Ügyfél a bevezetést végző partnerét az AB Consulting Group Zrt-re cserélte le az üzemeltetési feladatok tekintetében.
Szolgáltatásunk részeként az alábbiakat biztosítjuk Ügyfelünk részére:
• 7x24 órában elérhető elektronikus hiba- és igénybejelentési felület
• munkanapokon 8-18 óra között bejelentések fogadása e-mailen és telefonon
• mérhető és számonkérhető szolgáltatási szint vállalások
• felkészült támogató tanácsadók és fejlesztők valamennyi modulspecifikus és bázis üzemeltetési kérdésben
• rendszer optimalizációs, finomhangolási lehetőségek feltárása, javaslattétel a performancia javítására
• ismétlődő incidensek okainak feltárása, problémakezelés
• áttekinthető rendszeres SLA riportok, közös értékelés lehetősége
• dedikált kapcsolattartó biztosítása.

Ezek bevezetése mellett partneri támogatást nyújtunk az Ügyfél részére, ennek megfelelően sikeresen vezetett be új alkalmazási területeket, illetve a felhasználói elégedettség is jelentősen emelkedett. A korábban jellemző szolgáltatási szint sértések aránya drasztikusan lecsökkent, három hónap átlagában az elvárásokat 97%-osan teljesítettük, de folyamatosan dolgozunk ennek további javításán.