INTERMAP Térinformatikai és Közigazgatás-fejlesztési Iroda Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk tevékenysége kiterjed a Mobil térképezéstől kezdve a 3D rekonstrukción keresztül a mobil és webes 2 és 3D térinformatika rendszerek fejlesztéséig. Továbbá otthonosan mozgunk az önkormányzati, illetve más térinformatika fejlesztési és adatintegrációs területen, amit a saját fejlesztésű, mesterséges intelligenciával támogatott, folyamatorientált FORTE®MAP térinformatikai rendszerünk is fémjelez.
Az INTERMAP kft. 1999-ben alakult, főként térinformatikai/geoinformatikai rendszerek fejlesztésére. Eleinte a desktop Kolibri majd a webes FORTE®MAP termékcsalád készült el, amelyek sikerét a több száz elégedett ügyfél bizonyítja. 2013-ban kezdtük el a fejleszteni a GeoMeter® technológiát, fotogrammetriai felméréseket és GPS útvonal rögzítéses videófelméréseket, georeferált képekkel, majd körpanorámás 3D-s felméréssel. 2017-ben debütált Hannoverben a CeBIT-en, világ legnagyobb informatikai vásárán.
Az INTERMAP kft. 1999-ben alakult, főként térinformatikai/geoinformatikai rendszerek fejlesztésére. Eleinte a desktop Kolibri majd a webes FORTE®MAP termékcsalád készült el, amelyek sikerét a több száz elégedett ügyfél bizonyítja. 2013-ban kezdtük el a fejleszteni a GeoMeter® technológiát, fotogrammetriai felméréseket és GPS útvonal rögzítéses videófelméréseket, georeferált képekkel, majd körpanorámás 3D-s felméréssel. 2017-ben debütált Hannoverben a CeBIT-en, világ legnagyobb informatikai vásárán.
Temékeink
Esettanulmány
Az M3-as autópálya bővítését megelőző megvalósítási koncepció és Megvalósíthatósági tanulmány elkészítéséhez szükség van a terület részletes és a területen levő objektumok (pl közlekedési táblák) ismeretére és egyes pontokon (pl hidak, felüljárók) a 3D-s modelljére illetve hossz és keresztszelvényekre. A felmérést a közlekedés akadályozása illetve útlezárás nélkül kellett megoldani! Erre hatékony megoldás a GeoMeter technológia. A tanulmányt a KÖMI Közlekedésmérnöki Iroda készítette el, a GeoMeter és ForteMap AI térképező technológiájával.
Tábla detektálás. A felméréskor 2 méterenként készülnek nagyfelbontású képek kb 150 fokos látószögben, Tehát az út mindkét oldalát átfogja a képalkotási technológia. Ezeket a százezres nagyságrendű képeket kellene manuálisan végig nézni és ezekről felszerkeszteni a 3D-s pozícióját egyes objektumonak, (főleg közlekedési táblák kátyúk stb)
A GeoMeter egy okos térképező eszköz, mely felvételeket készít a környezetéről, nagypontosságú helyadatokkal ellátva. Felhasználása, városok utcáin, autópályákon, vasutakon is lehetséges. Az autópályaszakasz felmérése után, a kiértékelést a ForteMapAI mesterséges intelligencia segítségével folytattuk, amely minden közúton fellelhető objektumot detektált, majd egy helyadattal látta el. Ezt emberi kézre bízni nem csak költséges, de időigényes is lett volna. A felvételekből a képeken kívül 3D pontfelhő készült, melyen a tanulmány készítése során pontos mérések végezhetőek, ezzel elkerülve, hogy minden egyes alkalommal ki kelljen menni az autópályára mérni, ez a költségmegtakarítás mellett biztonsági előnyöket is hordozott.
Tábla detektálás. A felméréskor 2 méterenként készülnek nagyfelbontású képek kb 150 fokos látószögben, Tehát az út mindkét oldalát átfogja a képalkotási technológia. Ezeket a százezres nagyságrendű képeket kellene manuálisan végig nézni és ezekről felszerkeszteni a 3D-s pozícióját egyes objektumonak, (főleg közlekedési táblák kátyúk stb)
A GeoMeter egy okos térképező eszköz, mely felvételeket készít a környezetéről, nagypontosságú helyadatokkal ellátva. Felhasználása, városok utcáin, autópályákon, vasutakon is lehetséges. Az autópályaszakasz felmérése után, a kiértékelést a ForteMapAI mesterséges intelligencia segítségével folytattuk, amely minden közúton fellelhető objektumot detektált, majd egy helyadattal látta el. Ezt emberi kézre bízni nem csak költséges, de időigényes is lett volna. A felvételekből a képeken kívül 3D pontfelhő készült, melyen a tanulmány készítése során pontos mérések végezhetőek, ezzel elkerülve, hogy minden egyes alkalommal ki kelljen menni az autópályára mérni, ez a költségmegtakarítás mellett biztonsági előnyöket is hordozott.
Weboldal: