Fruitsys Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk felhőalapú éttermi szoftver illetve webes asztalfoglaló rendszer üzemeltetésével, a használathoz kapcsolódó eszközök értékesítésével foglalkozik. Adatelemzéssel, tanácsadással is segítjük a vendéglátóipari egységek működését.
Temékeink
Esettanulmány
Fruitsys Hungary 2014-ben kezdte meg működését, a vállalkozás 100%-ban magyar tulajdonban van. A tulajdonosok több évtizedes informatikai és vendéglátó ipari tudásukat és tapasztalatukat felhasználva alkották meg a Fruitsys vendéglátóipari szoftvert. Az elmúlt 6 évben a Fruitsys a piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát, folyamatos fejlesztésekkel és innovációkkal segíti a vendéglátásban dolgozókat és az egységek tulajdonosait.
Ügyfeleink az ország legváltozatosabb helyein több, mint 1000 terminálon több, mint 100.000 tranzakciót bonyolítanak le szoftverünk segítségével nap, mint nap. Nagy előnye rendszerüknek, hogy nem egy „dobozos”termékről van szó, hanem egy dinamikusan fejlődő mind az ügyfél igényeket, mind a jogszabályi változásokat követő és kielégítő, a működést támogató eszköz.
A cég piaci részesedése körülbelül 30-40 %. Erőforrásainkat meglévő és új partnereink előfizetései és saját hardver eszközeink értékesítése teszik ki.
A vendéglátó helyet üzemeltető vállalkozók, hogy üzletük a legjobb minőségű szolgáltatást tudja nyújtani, pontos adatokra és elszámolásra van szükség. Erre teremt lehetőséget a Fruitsys, hiszen minden eladott és beszerzett termékről részletes statisztikát láthatunk, ami hozzásegíti az egységet az üzleti tervezéshez. Androidos rendelésfelvevő szoftverünk pedig gyorsítja a kiszolgálást és csökkenti a felszolgálók terheltségét, hibázási lehetőségét.
A szoftver futását pedig teljes körű eszköztámogatással biztosítjuk. Saját márkás POS terminállal és nyomtatóval rendelkezünk.
Kasszarendszer gyors és egyszerű értékesítő felülettel, személyre szabható asztaltérkép nézettel. Asztalra gyűjtős és “Gyors nyugtás” értékesítést is tartalmaz (többféle vagy bontott fizetés, pénznemre is akár). 24/7 szerviz szolgáltatás és terméktámogatás, a hibaelhárítás megkezdése már 2 órán belül. A vendéglátó szoftver kialakításának köszönhetően hálózati probléma esetén az offline működés is biztosított. Integrált adóügyi megoldás: Adóügyi nyomtató és pénztárgép, QRkód leolvasással és automatikus NAV összekötettéssel. Android alapú rendelés felvevő és fizettető program, könnyű kezeléssel, asztalnál történő rendelésfelvétel. Házhozszállítás modul, WOLT és Netpincér integráció.
Ügyfeleink az ország legváltozatosabb helyein több, mint 1000 terminálon több, mint 100.000 tranzakciót bonyolítanak le szoftverünk segítségével nap, mint nap. Nagy előnye rendszerüknek, hogy nem egy „dobozos”termékről van szó, hanem egy dinamikusan fejlődő mind az ügyfél igényeket, mind a jogszabályi változásokat követő és kielégítő, a működést támogató eszköz.
A cég piaci részesedése körülbelül 30-40 %. Erőforrásainkat meglévő és új partnereink előfizetései és saját hardver eszközeink értékesítése teszik ki.
A vendéglátó helyet üzemeltető vállalkozók, hogy üzletük a legjobb minőségű szolgáltatást tudja nyújtani, pontos adatokra és elszámolásra van szükség. Erre teremt lehetőséget a Fruitsys, hiszen minden eladott és beszerzett termékről részletes statisztikát láthatunk, ami hozzásegíti az egységet az üzleti tervezéshez. Androidos rendelésfelvevő szoftverünk pedig gyorsítja a kiszolgálást és csökkenti a felszolgálók terheltségét, hibázási lehetőségét.
A szoftver futását pedig teljes körű eszköztámogatással biztosítjuk. Saját márkás POS terminállal és nyomtatóval rendelkezünk.
Kasszarendszer gyors és egyszerű értékesítő felülettel, személyre szabható asztaltérkép nézettel. Asztalra gyűjtős és “Gyors nyugtás” értékesítést is tartalmaz (többféle vagy bontott fizetés, pénznemre is akár). 24/7 szerviz szolgáltatás és terméktámogatás, a hibaelhárítás megkezdése már 2 órán belül. A vendéglátó szoftver kialakításának köszönhetően hálózati probléma esetén az offline működés is biztosított. Integrált adóügyi megoldás: Adóügyi nyomtató és pénztárgép, QRkód leolvasással és automatikus NAV összekötettéssel. Android alapú rendelés felvevő és fizettető program, könnyű kezeléssel, asztalnál történő rendelésfelvétel. Házhozszállítás modul, WOLT és Netpincér integráció.
Weboldal: