exPanda Számítástechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság

exPanda Számítástechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az exPanda integrált ügyviteli program egy nagy rugalmasságú vállalatirányítási rendszer kis- és középvállalatok részére. A program a vállalati ügyvitel szinte teljes egészét lefedi, értékesítés, beszerzés, logisztika, könyvelés, pénzügy, CRM, gyártásirányítás, szervizirányítás és webáruházi modulokkal is rendelkezik. Képes más programokkal kiterjedt adatcserére; a NAV bevallások kitöltésére és az Online Számla adatszolgáltatás teljesítésére.

Esettanulmány

20 fős, több, mint 1 milliárd forintos árbevételű cég. Erős piaci konkurenciákkal, folyamatos ár- és szolgáltatásversenyre kényszerítve. A cég a tevékenység ellátásához szükséges infrastruktúrával, raktári kapacitással, kiépített beszállítói hálózattal rendelkezik.
Az exPanda vállalatirányítási rendszer bevezetése előtt a cég az ügyviteli feladatokat több, részfeladatot megoldó programmal kezelte. Külön számlázó, házipénztár, könyvelő és B2B webáruházi programot használt. A programokat több cég szállította, némelyikkel a kapcsolat már megszakadt, a programok felügyelete nem volt folyamatos és kellően gyors. A programok mellet szükség volt kézi nyilvántartásokra, excel táblázatok vezetésére is. A szétaprózott ügyvitel nehézkessé tette a vezetők számára az információk kinyerését és a cég növekedését akadályozta, versenypozícióját jelentősen rontotta.
Az exPanda vállalatirányítási rendszer bevezetésével az ügyvitel egységessé vált, a korábbi széttagoltság megszűnt, nem volt a programok közötti adatcsere probléma, kézi nyilvántartásokat sem kellett tovább vezetni. Az exPanda program beüzemelése során az adatokat a korábbi programokból átvettük, feloldva az azok közötti ütközéseket, egységesítettük a törzsadatokat. Így az új program bevezetés nem rótt plusz adatrögzítési terhet a felhasználókra. Az egységesítés után lehetővé vált a rendszer továbbfejlesztése, új funkciók bevezetése. Például a megrendelések térképes megjelenítése.

A bevezetést követő üzleti évben a cég árbevétele, üzleti eredménye nőtt a személyi ráfordítások növekedése nélkül.