TK Akadémia Korlátolt Felelősségű Társaság

TK Akadémia Korlátolt Felelősségű Társaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Cégünk vállalkozásfejlesztéssel foglalkozó full service tanácsadó cég. Kifejezetten digitális üzleti modelleket alakítunk ki ügyfeleinknél, amelyek révén dinamikus növekedésre és a termelékenység drasztikus növelésére válnak képessé.

Temékeink

Esettanulmány

Ügyfelünk egy méhészeti alapanyagot tartalmazó rendkívül innovatív táplálék kiegészítő gyártója, szlovákiai magyar vállalkozás. 5 éve működnek, 300e EUR árbevételük van Szlovákiában és Csehországban. Mindössze azzal a feladattal kerestek meg bennünket, hogy segítsünk termékük bevezetésében a magyar piacon, de mi ezt továbbgondoltuk.
Egy alapos piac, versenytársak és eddigi eredmények, analitikai adatok elemzése után azt javasoltuk a cégvezetőnek, hogy vonja ki a termékeit a hagyományos kereskedelmi csatornákról, és kizárólag online értékesítse. Ennek fő oka, hogy a termékek 3-6 hónap kúraszerű szedéssel hozzák az elvárt eredményt, és ehhez rendkívül intenzív ügyszolgálat és ügyféltámogatás, tanácsadás szükséges, amit a hagyományos kereskedelmi csatornák esetén nem lehet megvalósítani, mert nincs közvetlen kapcsolat az ügyfelekhez.
Pontosan 1 éve indult el az ügyfél új webshopja, amit mi készítettünk el, akkor még 0,5%-os vásárlási konverzióval. 1 év után már 5%-os konverziónál tartunk, ami rendkívüli eredmény az ecommerce iparágban, és 1 év után 0-ról havi 10 milliós árbevételt értünk el. Jelenleg mobil applikáció fejlesztése folyik, amellyel tovább növelhetjük az ügyfelek számára nyújtott támogatást, élményt, és további fontos analitikai adatokat is nyerhetünk, amelyek rendkívül fontosak az üzleti modell és a termékek továbbfejlesztéséhez. Ez alatt az 1 év alatt 3x terveztük újra a webshopot, 3x váltottunk marketing automatizálási rendszert, és új 6 új terméket fejlesztettünk ki a folyamatosan monitorozott adatok és az ügyfelek visszajelzései alapján. Ügyfelünk annyira elégedett és lelkes, hogy év végén a kifejlesztett digitális üzleti modellt bevezetjük Szlovákiában és Csehországban is.