Vector Üzleti Információs Fejlesztő, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft

Vector Üzleti Információs Fejlesztő, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

Több mint 33 éve foglalkozunk vállalatirányítási rendszer fejlesztéssel és ehhez kapcsolódó szakértői terméktámogatással.
A Vectory Vállalatirányítási Rendszer egyszerre biztosítja a hatékony ügyvitelt, a modern webáruházat, az automatizált raktárlogisztikát, a BI rendszert és a mobilapplikáción is elérhető vezetői és értékesítést támogató funkciókat.
Mindezt folyamatos terméktámogatással és fejlesztéssel tesszük teljessé, akár felhős környezetben működtetve.
A Vectory rendszert ma már több mint 500 partnerünk 14.000 felhasználója alkalmazza.
100%-ban magyar tulajdonú vállalkozásként, tapasztalt hazai fejlesztői csapattal és tanácsadókkal támogatjuk az ügyviteli folyamatokat.

Esettanulmány

Egy veszprémi cég felismerte, hogy a papír alapon folytatott, napi irat-kezelési tevékenysége kapcsán gazdasági szempontból is szükségessé vált a folyamat optimalizálása. Felkeresett bennünket, hogy erre a problémára segítsünk megoldást nyújtani.
A cég egy több, mint 200 főt foglalkoztató, lap- és könyvkiadással foglalkozó vállalat, mely a maga területén piacvezetőnek számít.
Naponta több száz számlát kapnak és szerződéseket kötnek, melyeket nyomon kell követni és csoportvezetőknek, ügyvezetőknek ellenőrizni, igazolni, majd számlák esetében utalásra továbbítani. Esetenként ezeket újra elő kell keresni.
Problémájukat ezen munkafolyamatok folyamatos lassúsága okozta, ami anyagi és kényelmi károkat is okozott.
Kényelmi nehézségek közé tartozott, hogy a dolgozók a papírrengetegtől nehezen fértek el és már az irattár rendezése is nehézkessé vált. A papírok utáni visszakeresési folyamat is nagyon lassú volt.
Anyagi károk közé tartozott, hogy a lassú, papír alapon történő igazolási folyamat miatt elestek a scontó által biztosított lehetőségektől, kicsúsztak a fizetési határidőkből.
A lassúság legfőbb okai a dolgozók szabadságolása, betegségek, az íróasztalról eltűnt iratok, a dolgozók rossz sorrendbeli igazolása és a jóváhagyáshoz szükséges iratok hiánya voltak.

A megoldandó problémák között fő szempontként kellett szerepeljen, hogy:
- a munkafolyamatok ne legyenek lassúak, időben megtörténjen az utalás és ezáltal élhessenek a scontó lehetőségével;
- legyen egy visszacsatolási lehetőség azon személyek számára, akik valamilyen dokumentumot hiányolnak az igazoláshoz;
- legyen átlátható és döntéstámogató kimutatás-készítési lehetőség az irat „útjáról” és kezelési idejéről az ügyvezetők részére is.

A megvalósításhoz a helyszínen felmértük a cég ügyviteli, gazdasági folyamatait. Ez alapján, a céggel közösen egyeztetve kialakítottunk egy több szintű igazolási rendszert, mely felgyorsította a folyamatot és számos lehetőséget biztosított a cég igazolási tevékenységéhez.
1. A Vectoryban rögzítik a kapott dokumentum fő és az irattári elhelyezésére vonatkozó adatait, melyek alapján később kereshetőek, szűrhetőek. Scenner segítségével az iktatott dokumentumhoz csatolják annak képét.
Az igazolás lehet:
a) egymásra épülő (egyik a másik után igazol),
b) egyszintű (mindkettőnek kell igazolni)
c) vagylagos kapcsolat (több személy esetén megadható hánynak kell igazolni)
2. Az igazolásra egy külön felület áll rendelkezésre, hogy az igazolók minden adatot és a scennelt dokumentumokat egy helyen, jól áttekintve lássák. Lehetőségük van jóváhagyni, elutasítani vagy továbbítani.
3. Számla rögzítése átutalásra és könyvelésre
További előnyös lehetőségek:
a) Az igazoló ablakon belül elérhető helyettesítés funkció segítségével a szabadságok és betegségek miatti távollét alatt sem torpan meg az iratok igazolása
b) Kimutatások készítésének lehetősége is biztosított, melyeket kinyomtathatunk, külső állományba (xls, pdf, rtf) exportálhatunk, vagy képernyőn megjeleníthetünk.
• A rendszer által nyújtott lehetőségek segítségével az igazolási folyamat könnyebb, átláthatóbb és gyorsabb lett.
• A papírmunka kiváltásával a cég időt és pénzt spórol meg.
• A számlák időben utalásra kerülnek.
• Pontosan tudják, hol tart az irat igazolása és az irattárban hol található.
• Mivel az eredeti dokumentumot bescennelték, így a visszakereshetőség nagymértékben felgyorsult és kényelmes.
• Papírmentes irodában dolgozhatnak az alkalmazottak.
• Átlátható, egyetlen felületen láthatók és érhetők el az iktatott dokumentumok, az igazolók által írt megjegyzések, a csatolmányok, kimutatás-nyomtatási funkció és a helyettesítési rendszer, mindezek naplózásával.