Diamond Stúdió Szoftverek Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk 1991 óta fejleszti az ügyviteli programokat. Az ügyfelek igényei alapján fejlesztünk, ez garantálja hogy azt kapják, amire valóban szükségük van.
A programunk személyre szabott, nem a cégnek kell a programhoz alakulnia, hanem a programot alakítjuk a felhasználó cégre.
A programunk megvásárlás után is tovább alakítható az igényeknek megfelelően, így garantálva, hogy mindig megfelelő lesz, nem fogják kinőni.
A programunk személyre szabott, nem a cégnek kell a programhoz alakulnia, hanem a programot alakítjuk a felhasználó cégre.
A programunk megvásárlás után is tovább alakítható az igényeknek megfelelően, így garantálva, hogy mindig megfelelő lesz, nem fogják kinőni.
Temékeink
Esettanulmány
Ügyfelünk vidéki városokban 4 áruházzal rendelkezik, 30 főt foglalkoztat.
Barkács és bútorkellékeket forgalmaz alapvetően, asztalosok a fő vásárlói.
A cég megnőtt, és ezért szükség lett komplex vállalatirányítási rendszerre.
A áruház készletének kezelése, rendelések, foglalások, előlegek kezelésére nem volt megoldva.
Nem volt információ a forgalomról, a készletek nem voltak optimalizálva. Az egész rendszert komplexen kezelő megoldásra volt szükség.
A rendszert személyre szabtuk az ügyfél igényei alapján. A rendszer kezeli telephelyek készleteit, forgalmait, vevői és szállítói rendeléseket.
Kezeli a pénztárakat és bankot, Devizás bizonylatok is vannak a forintosok mellett.
Minden áruházban látható az összes többi áruház készlete.
Az áruk árainak változása azonnali minden áruházban.
Minden árház forgalma külön is vizsgálható és egyben is.
Az előlegek kezelése is meg lett oldva.
A rendszer bevezetése után sokkal hatékonyabb lett a cég, és több áruházat is nyitott a bevezetést követő években ügyfelünk, amik ugyanezzel a rendszerrel működnek.
Barkács és bútorkellékeket forgalmaz alapvetően, asztalosok a fő vásárlói.
A cég megnőtt, és ezért szükség lett komplex vállalatirányítási rendszerre.
A áruház készletének kezelése, rendelések, foglalások, előlegek kezelésére nem volt megoldva.
Nem volt információ a forgalomról, a készletek nem voltak optimalizálva. Az egész rendszert komplexen kezelő megoldásra volt szükség.
A rendszert személyre szabtuk az ügyfél igényei alapján. A rendszer kezeli telephelyek készleteit, forgalmait, vevői és szállítói rendeléseket.
Kezeli a pénztárakat és bankot, Devizás bizonylatok is vannak a forintosok mellett.
Minden áruházban látható az összes többi áruház készlete.
Az áruk árainak változása azonnali minden áruházban.
Minden árház forgalma külön is vizsgálható és egyben is.
Az előlegek kezelése is meg lett oldva.
A rendszer bevezetése után sokkal hatékonyabb lett a cég, és több áruházat is nyitott a bevezetést követő években ügyfelünk, amik ugyanezzel a rendszerrel működnek.
Weboldal: