InCash Ügyvitel Zártkörűen Működő Részvénytársaság

InCash Ügyvitel Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

Az InCash számlázó, készletnyilvántartó valamint ügyviteli rendszer 1998 óta tartó folyamatos tervezés és fejlesztés eredménye. A növekvő igényeknek megfelelően fejlesztjük termékeinket, hogy minél szélesebb vállalkozói körnek feleljünk meg. Jelenlegi termékkínálatunk az egyéni vállalkozóknak, szolgáltatást végző cégeknek, bolttulajdonosoknak, kis- és nagykereskedőknek egyaránt megfelelő megoldásokat kínál. Célunk a támogatási szolgáltatások magas színvonalú országos ellátásának biztosítása. Eleget teszünk a vevők minőségi elvárásaiknak: folyamatosan figyelemmel kísérjük vevőink elégedettségét és ennek eredményeképpen alakítjuk ki jövőnk stratégiai lépéseit, fejlesztjük termékeinket, technológiánkat és működési rendszerünket.

Esettanulmány

A Bearings Kft. 1993-ban alakult Budapesten. A közel 30 fős cég az ország négy pontján, hajtás és karbantartás technikai elemek nagy- és kiskereskedelmével, szaktanácsadással és szerviz tevékenységgel foglalkozik.
A Bearings Kft. olyan vállalatirányítási rendszert keresett, amely képes a jelenlegi ügymenetének szerves részét képező üzleti folyamatokat támogatni. Fontos szempont volt az ország különböző pontjain megtalálható üzletek egy rendszerben, központi felügyelettel történő kezelése. A központi árazás, a készlet kezelés optimalizálása és a cég teljes működésének átláthatósága a régi szoftverükben csak részben teljesült, amely nem volt összeegyeztethető a tulajdonosok jövőképével.
A bevezetésre került InCash GOLD Vállalatirányítási Rendszer már az indulás utáni hónapokban komoly előrelépést jelentett az előző megoldáshoz képest. Az értékesítési, árubeszerzési és logisztikai folyamatok egyszerűsödtek, átláthatóbbá váltak. A készlet eltérések megszűntek a szoftver megbízhatóságának köszönhetően. A bevezetés után több jelentős fejlesztés és egyedi testreszabás is történt a megrendelő igényeinek megfelelően. Ennek eredményeként egy, a vállalat életében megkerülhetelen irányítási eszközzé vált termékünk. A szoftver kimutatási rendszerével a vezetőség, a napi adminisztratív feladatok végzése helyett a vállalkozás jövőjére fókuszál.