Clever Media Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Cégünk több üzletágban is érdekelt, de főként informatikai fejlesztések, innovációs e-kereskedelmi megoldásokkal foglalkozunk.
Temékeink
Esettanulmány
Az építőipar helyzete az elmúlt években jelentős változásokon ment át hazánkban, köszönhetően a kormány által támogatott programoknak. Ezeknek köszönhetően jelentősen megnőtt a lakásépítési kedv, melyet a szakemberek mennyisége már nem volt képes kielégíteni. Felismerték, hogy a rendszer bevezetése szükséges a vállalkozás számára, ezáltal versenyképesebb, stabilabb munkahellyé válik.
KP Sales House Kft. kiemelkedően energiatakarékos, környezetbarát könnyűszerkezetes házak generál kivitelezésével foglalkozik. A képviselt építési technológia a modern kutatás fejlesztések legkiválóbb termékei közé tartoznak. Az acélszerkezetes és faszerkezetes készházaink kizárólag előre panelizált, üzemi szereléssel ellátott módon kerülnek felépítésre. Minden ház hővisszanyerős szellőztető rendszerrel rendelkezik és része az okosház vezérlés is.
A KP Sales House Kft 2018-ban közel 800 milliós árbevételt ért el a családi házak szerkezetkész és kulcsrakész kivitelezésével. 2018-ban kész
Problémát jelentett a költségek és a bevételek napi szintű követése, összevetése az eredeti tervekkel. Az alvállalkozók napi logisztikájának megtervezése, illetve a projekt helyszínekre került és onnan elhozott különböző építőipari anyagok követése. A tervezhető gyártási folyamatok és az ütemezhető beszerzések és kiszállítások folyamatainak nyomon követése, vagy adminisztrációs elmaradásból vagy hibából fakadó anyaghiány megelőzése. Nehézkes volt a különböző költségek jóváhagyási folyamata, illetve sok munkát igényeltek az utókalkulációk, kontrolling kimutatások, elemzések. A cég számára fontos volt az ügyfelek gyors és hatékony kezelése, igényeinek rögzítése, változásainak nyomon követése, értékesítés folyamatának javítása.
Cél volt, hogy a piacon meg tudja tartani a jelenlegi pozícióját, illetve növelje részesedését, és maximalizálja a tevékenységéből származó profitot. A válallatirányítási rendszer legfontosabb feladata, hogy a cégen belüli napi munkamenet támogatása mellett naprakész információkat tudjon szolgáltatni a vezetőség számára és ezáltal lehetővé váljon gyors és hatékony döntések meghozatala. Ez a munkafolyamatok optimalizálásán túl lehetővé teszi a döntéshozók számára a folyamatos, naprakész ellenőrzést, a cég teljesítményének a mérését és a jövőbeni pontos tervezést
A rendszer bevezetésével a vállalkozás menedzsmentje sokkal versenyképesebbé vált, a dolgozók számára nagymértékben megkönnyítette az életet. Figyelembe véve a cég helyzetét, működését, a létrehozott vállalatirányítási rendszer többek között a következő területeken nyújt segítséget a napi munkában:
Ügyfelekkel kapcsolatos összes dokumentum (ajánlatok, szerződések, levelezés, stb.) és adatok hozzáférhetősége, kapcsolatos események, jövőbeni feladatok áttekinthetővé váltak.
Ticketing rendszer segítségével hatékony belső kommunikáció alakult ki, ami megkönnyíti hibák-, észrevételek-, megrendelések kezelését, megoldását.
Naptár modulnek köszönhetően a vállalkozás életével kapcsolatos események rögzíthetővé váltak. A modul kezeli az adott eseményhez tartozó erőforrások foglalását, mint pl. munkatársak, ügyfelek, helyszín.
Az árajánlat készítő program segítségével egyszerűvé vált árajánlatokat tetszőleges tartalommal elkészíteni, és automatikusan elküldeni.
A beszerzések a beérkezett ajánlatokat rögzítését követően a szoftver automatikus kiértékelésének köszönhetően könnyen átlátható vált a többtételes ajánlatoknál a legkedvezőbb ajánlat kiválasztása.
A vállalkozói és ügyfél szerződésekből projekt bevétel és költség tervek készítése napi jelentések, fuvar- és szállítólevelek, alvállalkozókra is szerződések, szerződés módosítások.
A gyártás modullal a rendelésekből, az aktuális raktárkészletből kiszámolja a lehetséges gyártási mennyiségeket, illetve az azokhoz szükséges beszerzési igényeket. Ezekből gyártási tervek készíthetőek, melyekből már maga a gyártás automatikusan is indítható.
A napi beszámoló segítségével az alkalmazottak napi tevékenységeinek visszakövethetővé vált.
A projektben résztvevő munkatársak közvetlen üzeneteket válthatnak egymással, láthatják az előrehaladást és az akadályozó tényezőket.
A számlázás több devizanemben történhet, a számlák utókövetése, a követeléskezelés is megoldott többszintű automata fizetési felszólítások kiküldésével.
KP Sales House Kft. kiemelkedően energiatakarékos, környezetbarát könnyűszerkezetes házak generál kivitelezésével foglalkozik. A képviselt építési technológia a modern kutatás fejlesztések legkiválóbb termékei közé tartoznak. Az acélszerkezetes és faszerkezetes készházaink kizárólag előre panelizált, üzemi szereléssel ellátott módon kerülnek felépítésre. Minden ház hővisszanyerős szellőztető rendszerrel rendelkezik és része az okosház vezérlés is.
A KP Sales House Kft 2018-ban közel 800 milliós árbevételt ért el a családi házak szerkezetkész és kulcsrakész kivitelezésével. 2018-ban kész
Problémát jelentett a költségek és a bevételek napi szintű követése, összevetése az eredeti tervekkel. Az alvállalkozók napi logisztikájának megtervezése, illetve a projekt helyszínekre került és onnan elhozott különböző építőipari anyagok követése. A tervezhető gyártási folyamatok és az ütemezhető beszerzések és kiszállítások folyamatainak nyomon követése, vagy adminisztrációs elmaradásból vagy hibából fakadó anyaghiány megelőzése. Nehézkes volt a különböző költségek jóváhagyási folyamata, illetve sok munkát igényeltek az utókalkulációk, kontrolling kimutatások, elemzések. A cég számára fontos volt az ügyfelek gyors és hatékony kezelése, igényeinek rögzítése, változásainak nyomon követése, értékesítés folyamatának javítása.
Cél volt, hogy a piacon meg tudja tartani a jelenlegi pozícióját, illetve növelje részesedését, és maximalizálja a tevékenységéből származó profitot. A válallatirányítási rendszer legfontosabb feladata, hogy a cégen belüli napi munkamenet támogatása mellett naprakész információkat tudjon szolgáltatni a vezetőség számára és ezáltal lehetővé váljon gyors és hatékony döntések meghozatala. Ez a munkafolyamatok optimalizálásán túl lehetővé teszi a döntéshozók számára a folyamatos, naprakész ellenőrzést, a cég teljesítményének a mérését és a jövőbeni pontos tervezést
A rendszer bevezetésével a vállalkozás menedzsmentje sokkal versenyképesebbé vált, a dolgozók számára nagymértékben megkönnyítette az életet. Figyelembe véve a cég helyzetét, működését, a létrehozott vállalatirányítási rendszer többek között a következő területeken nyújt segítséget a napi munkában:
Ügyfelekkel kapcsolatos összes dokumentum (ajánlatok, szerződések, levelezés, stb.) és adatok hozzáférhetősége, kapcsolatos események, jövőbeni feladatok áttekinthetővé váltak.
Ticketing rendszer segítségével hatékony belső kommunikáció alakult ki, ami megkönnyíti hibák-, észrevételek-, megrendelések kezelését, megoldását.
Naptár modulnek köszönhetően a vállalkozás életével kapcsolatos események rögzíthetővé váltak. A modul kezeli az adott eseményhez tartozó erőforrások foglalását, mint pl. munkatársak, ügyfelek, helyszín.
Az árajánlat készítő program segítségével egyszerűvé vált árajánlatokat tetszőleges tartalommal elkészíteni, és automatikusan elküldeni.
A beszerzések a beérkezett ajánlatokat rögzítését követően a szoftver automatikus kiértékelésének köszönhetően könnyen átlátható vált a többtételes ajánlatoknál a legkedvezőbb ajánlat kiválasztása.
A vállalkozói és ügyfél szerződésekből projekt bevétel és költség tervek készítése napi jelentések, fuvar- és szállítólevelek, alvállalkozókra is szerződések, szerződés módosítások.
A gyártás modullal a rendelésekből, az aktuális raktárkészletből kiszámolja a lehetséges gyártási mennyiségeket, illetve az azokhoz szükséges beszerzési igényeket. Ezekből gyártási tervek készíthetőek, melyekből már maga a gyártás automatikusan is indítható.
A napi beszámoló segítségével az alkalmazottak napi tevékenységeinek visszakövethetővé vált.
A projektben résztvevő munkatársak közvetlen üzeneteket válthatnak egymással, láthatják az előrehaladást és az akadályozó tényezőket.
A számlázás több devizanemben történhet, a számlák utókövetése, a követeléskezelés is megoldott többszintű automata fizetési felszólítások kiküldésével.
Weboldal: