Mikroháló Távközlési, Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A Mikroháló Kft. tulajdonosai és munkatársai az elmúlt évek során részt vettünk számos telekommunikációs és információ-technológiai projekt sikerre vitelében és különféle szolgáltatási rendszerek kialakításában egyaránt. Több évtizedes tapasztalattal rendelkezünk a vezetékes és vezeték nélküli távközlési szolgáltatások terén, és erre alapozva ígérjük, hogy ügyfeleink olyan testre szabott szolgáltatást kaphatnak tőlünk, amely az adatátvitel gyorsaságában, a rendelkezésre állás, hibaelhárítás terén és árszintjében egyedülálló a magyarországi Távközlési Szolgáltatók között.
Célunk: olcsó, megbízható telekommunikációs szolgáltatások biztosítása üzleti és lakossági előfizetőinknek, hogy kialakult kommunikációs szokásaik megváltoztatására szinte ne is legyen szükségük. Emellett Ügyfeleink jelentős költségeket tudnak megtakarítani az általunk nyújtott szolgáltatások igénybevételével.
Célunk: olcsó, megbízható telekommunikációs szolgáltatások biztosítása üzleti és lakossági előfizetőinknek, hogy kialakult kommunikációs szokásaik megváltoztatására szinte ne is legyen szükségük. Emellett Ügyfeleink jelentős költségeket tudnak megtakarítani az általunk nyújtott szolgáltatások igénybevételével.
Esettanulmány
Körülbelül 165 főt foglalkoztató szolgáltató cég, melynek tevékenysége az elmúlt évek során igazán sokrétűvé vált. Két település távhő- és használati melegvíz szolgáltatását végzi, emellett főbb tevékenységei közé sorolható az ingatlangazdálkodás és – fejlesztés, karbantartás, a társasházkezelés, közterület-kezelés, temető üzemeltetés és temetkezési szolgáltatás, valamint a létesítményüzemeltetés.
- Az elmúlt években az esettanulmányban szereplő céggel való együttműködésünk keretében a régi („elavult”) telefonos rendszereket teljesen kiváltottuk, modernizáltuk. Ennek keretében - a fogyasztóvédelmi és egyéb vonatkozó jogszabályok maximális figyelembevételével - kialakításra került egy közel 20 főt foglalkoztató contact center.
Projektünk keretében megtörtént továbbá:
- A szolgáltatás nyújtásban résztvevő szerverek operációs rendszereinek frissítése, ezen szervereken virtualizált környezetek és a meglévő rendszer új komponenseinek kialakítása.
- A telephelyek közötti hálózat kialakítása, a hálózati eszközök beállítása, konfigurálása.
- A mentési rendszer átalakítása: külső (off-line) adathordozóra mentés módszertanának és mentés folyamatainak kidolgozása: A hónapban rögzített összes hangfile a hónap utolsó napján kimásolásra kerül (az eredeti file megtartása mellett) egy külső adathordozóra.
- Monitoring rendszer kialakítása: A rendszer biztonságos üzemvitele érdekében a működést érintő főbb paramétereket a Mikroháló által üzemeltetett „központi” felügyeleti rendszerbe kapcsoltuk, mely rögzíti és tárolja a szükséges információkat. Ilyen információk -a teljesség igénye nélkül- a hardverek működési körülményeinek vizsgálata, a szerver helységek hőmérséklet és páratartalmának folyamatos ellenőrzése, (a monitorozott paraméterek sora felmerülő igény szerint bővíthető). A mért paraméterek on-line módon megtekinthetőek a Mikroháló által biztosított web-es hozzáférésen keresztül. Azokon a telephelyeken, ahol a közvetlen és biztonságos internetkapcsolat nehezen, vagy egyáltalán nem megoldható, LoRawan érzékelők kerültek telepítésre. Ezen berendezések előnye, hogy a felhasználó részére biztonságos, több rétegű titkosítással ellátott, könnyen áttekinthető üzeneteket képesek továbbítani, valamint külső energiaforrás nélkül képesek a több évig tartó megbízható működésre.
- Riasztási módszertan és rendszer kialakítása: A monitoring rendszer által mért adatok, illetve az egyéb események a Mikroháló központi riasztási rendszerébe kerülnek felvitelre, ahol a megadott eseményekhez előre definiált riasztási cselekmények párosíthatók. Valamely esemény bekövetkeztekor, az ahhoz rendelt módon kerülnek az értesítések kiküldésre az előre meghatározott személyeknek.
- Az elmúlt években az esettanulmányban szereplő céggel való együttműködésünk keretében a régi („elavult”) telefonos rendszereket teljesen kiváltottuk, modernizáltuk. Ennek keretében - a fogyasztóvédelmi és egyéb vonatkozó jogszabályok maximális figyelembevételével - kialakításra került egy közel 20 főt foglalkoztató contact center.
Projektünk keretében megtörtént továbbá:
- A szolgáltatás nyújtásban résztvevő szerverek operációs rendszereinek frissítése, ezen szervereken virtualizált környezetek és a meglévő rendszer új komponenseinek kialakítása.
- A telephelyek közötti hálózat kialakítása, a hálózati eszközök beállítása, konfigurálása.
- A mentési rendszer átalakítása: külső (off-line) adathordozóra mentés módszertanának és mentés folyamatainak kidolgozása: A hónapban rögzített összes hangfile a hónap utolsó napján kimásolásra kerül (az eredeti file megtartása mellett) egy külső adathordozóra.
- Monitoring rendszer kialakítása: A rendszer biztonságos üzemvitele érdekében a működést érintő főbb paramétereket a Mikroháló által üzemeltetett „központi” felügyeleti rendszerbe kapcsoltuk, mely rögzíti és tárolja a szükséges információkat. Ilyen információk -a teljesség igénye nélkül- a hardverek működési körülményeinek vizsgálata, a szerver helységek hőmérséklet és páratartalmának folyamatos ellenőrzése, (a monitorozott paraméterek sora felmerülő igény szerint bővíthető). A mért paraméterek on-line módon megtekinthetőek a Mikroháló által biztosított web-es hozzáférésen keresztül. Azokon a telephelyeken, ahol a közvetlen és biztonságos internetkapcsolat nehezen, vagy egyáltalán nem megoldható, LoRawan érzékelők kerültek telepítésre. Ezen berendezések előnye, hogy a felhasználó részére biztonságos, több rétegű titkosítással ellátott, könnyen áttekinthető üzeneteket képesek továbbítani, valamint külső energiaforrás nélkül képesek a több évig tartó megbízható működésre.
- Riasztási módszertan és rendszer kialakítása: A monitoring rendszer által mért adatok, illetve az egyéb események a Mikroháló központi riasztási rendszerébe kerülnek felvitelre, ahol a megadott eseményekhez előre definiált riasztási cselekmények párosíthatók. Valamely esemény bekövetkeztekor, az ahhoz rendelt módon kerülnek az értesítések kiküldésre az előre meghatározott személyeknek.
Weboldal: