evoCRM Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
A mai modern világban a vállalatok egyik legfontosabb stratégiai feladata az ügyfeleik magas színvonalú kiszolgálása és a belső folyamatok optimalizálása. A CRM (Customer Relationship Management) egy olyan üzleti felfogás, amivel könnyebbé tehető a cég és ügyfeleinek kapcsolattartása a folyamatok egy rendszerben való kezelésével. Ezek az üzleti folyamatok nagyon komplexek és sokoldalúak lehetnek, ezért nagyon fontos, hogy a megfelelő CRM rendszert válasszuk, amely magába foglalja többek között a szükséges marketing, értékesítés és ügyfélszolgálati folyamatokat, funkcionalitása a cég szervezeti fejlődésével párhuzamosan alakítható legyen.
Az evoCRM kizárólag a legnagyobb gyártóknak a legjobb CRM megoldásait alkalmazza. Cégünk Magyarországon az egyetlen, amely a három legnagyobb CRM (Microsoft Dynamics 365, Salesforce és Oracle Siebel) rendszert mélyrehatóan ismeri, és gyártóival partnerséget kötött.
Folyamatosan bővülő csapatunk több éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a rendszere
Az evoCRM kizárólag a legnagyobb gyártóknak a legjobb CRM megoldásait alkalmazza. Cégünk Magyarországon az egyetlen, amely a három legnagyobb CRM (Microsoft Dynamics 365, Salesforce és Oracle Siebel) rendszert mélyrehatóan ismeri, és gyártóival partnerséget kötött.
Folyamatosan bővülő csapatunk több éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a rendszere
Esettanulmány
A Dr. Rose Magánkórházat 2007-ben alapították, azzal a céllal, hogy magasabb szintre emelje a hazai egészségügyi szolgáltatások színvonalát. Kezdetben csak a járóbeteg-ellátásra fókuszáltak, de a pácienseik visszajelzései alapján szolgáltatási körüket folyamatosan bővítették az évek során. 2010-ben elindították professzionális fekvőbeteg-ellátásukat és szülészetüket, majd 2013 őszétől kifejezetten a Vállalati Üzletág számára kialakított foglalkozás-egészségügyi szolgáltatásokkal bővítették kínálatukat.
A páciensek számának gyors növekedésével egyre inkább kezelhetetlenné vált a korábban kisebb üzemmérethez kialakított Dynamics 365 CRM ügyfélkapcsolati rendszerük. Korábbi problémák:
Az értékesítőknek gyakran kellett ugyanazt az adatot többször rögzíteniük különböző felületen mert a rendszer egyes elemei nem voltak megfelelően összekapcsolva. Ez nem csak időbeli veszteséget okozott, de az adatok minőségére is rányomta bélyegét.
A személyre szabott ügyféldokumentumokat (szerződések/ajánlatok) külön-külön szerkesztették, mely a páciensek nagy száma miatt már komoly erőforrásokat igényelt.
Automatizált jelzések, figyelmeztetések hiányában a folyamataik kontrollját manuálisan oldották meg, ami szintén hatékonyság veszteséget eredményezett.
Levelezőrendszerükkel való integráció nem működött megfelelően, így megbeszélt találkozókról maradtak le, potenciális pácienseket veszítve el.
2019-ben kerestek meg minket azzal a kéréssel, hogy frissítsük a CRM rendszerüket és alakítsunk ki egy modern, felhasználóbarát felületet, elimináljuk a felesleges adatbeviteleket, csökkentsük a kattintásszámot, egyszóval tegyük hatékonyabbá az értékesítők munkáját.
Első körben a Dynamics CRM rendszert frissítettük a legújabb verzióra és hozzáadtunk egy új testreszabott applikációt, (Unified Interface) mellyel egy modern, jól átlátható, könnyen kezelhető felületet kaptak.
A korábbi mezőkiosztásukat újra gondolva eltüntettük azokat mezőket, melyekre már egyáltalán nem volt szükség, és lefejlesztettük azokat az automatikus kitöltő szkripteket melyekkel elkerülhetővé vált a korábban már rögzített adat újbóli rögzítésének szükségessége. Összekapcsoltuk a rendszer elemeit és kialakítottunk egy olyan üzleti folyamatot, mely segítséget nyújt a felhasználónak az értékesítési folyamat különböző lépéseinél.
Dokumentum sablonokat készítettünk, amivel lehetővé vált egy kattintással létrehozni az igény szerinti CRM adatokkal kitöltött, előre megszerkesztett ügyféldokumentumot.
Fejlesztettünk és implementáltunk egy olyan rendszert, mely figyeli a lejáró szerződéseket és egy feladat formájában jelzi az értékesítőnek, hogy felveheti a kapcsolatot az ügyféllel a meghosszabbítás érdekében.
Külső levelező kliens integrációját kiiktattuk, és az ügyféllel történő kommunikációt teljes mértékben áthelyeztük a CRM rendszeren belülre. Ezzel csökkentettük az esetleges integrációs problémák számát, valamit egy jobban áttekinthető, az értékesítők helyettesítését megkönnyítő rendszert hoztunk létre.
Az Idővonal és Kapcsolati segéd funkciók beiktatásával a korábbi tevékenységek, valamit a beütemezett feladatok nyomon követése egyszerűbbé vált.
A vezetői döntések támogatására irányítópultokat ún. dashboard-okat alakítottunk ki.
A project szűk 4 hónap alatt megvalósult. Az élesbe állás után egyértelműen nőtt a felhasználók elégedettsége, és javult az értékesítés hatékonysága.
Jelenleg további fejlesztések előkészítésén dolgozunk. Cél további folyamatok automatizálása, eddig be nem vont területek összehangolása a CRM rendszerrel, valamint felmerült a Dynamics 365 felhős szolgáltatás előnyeinek kihasználása, és a dokumentumkezelés SharePoint-ra történő áthelye
A páciensek számának gyors növekedésével egyre inkább kezelhetetlenné vált a korábban kisebb üzemmérethez kialakított Dynamics 365 CRM ügyfélkapcsolati rendszerük. Korábbi problémák:
Az értékesítőknek gyakran kellett ugyanazt az adatot többször rögzíteniük különböző felületen mert a rendszer egyes elemei nem voltak megfelelően összekapcsolva. Ez nem csak időbeli veszteséget okozott, de az adatok minőségére is rányomta bélyegét.
A személyre szabott ügyféldokumentumokat (szerződések/ajánlatok) külön-külön szerkesztették, mely a páciensek nagy száma miatt már komoly erőforrásokat igényelt.
Automatizált jelzések, figyelmeztetések hiányában a folyamataik kontrollját manuálisan oldották meg, ami szintén hatékonyság veszteséget eredményezett.
Levelezőrendszerükkel való integráció nem működött megfelelően, így megbeszélt találkozókról maradtak le, potenciális pácienseket veszítve el.
2019-ben kerestek meg minket azzal a kéréssel, hogy frissítsük a CRM rendszerüket és alakítsunk ki egy modern, felhasználóbarát felületet, elimináljuk a felesleges adatbeviteleket, csökkentsük a kattintásszámot, egyszóval tegyük hatékonyabbá az értékesítők munkáját.
Első körben a Dynamics CRM rendszert frissítettük a legújabb verzióra és hozzáadtunk egy új testreszabott applikációt, (Unified Interface) mellyel egy modern, jól átlátható, könnyen kezelhető felületet kaptak.
A korábbi mezőkiosztásukat újra gondolva eltüntettük azokat mezőket, melyekre már egyáltalán nem volt szükség, és lefejlesztettük azokat az automatikus kitöltő szkripteket melyekkel elkerülhetővé vált a korábban már rögzített adat újbóli rögzítésének szükségessége. Összekapcsoltuk a rendszer elemeit és kialakítottunk egy olyan üzleti folyamatot, mely segítséget nyújt a felhasználónak az értékesítési folyamat különböző lépéseinél.
Dokumentum sablonokat készítettünk, amivel lehetővé vált egy kattintással létrehozni az igény szerinti CRM adatokkal kitöltött, előre megszerkesztett ügyféldokumentumot.
Fejlesztettünk és implementáltunk egy olyan rendszert, mely figyeli a lejáró szerződéseket és egy feladat formájában jelzi az értékesítőnek, hogy felveheti a kapcsolatot az ügyféllel a meghosszabbítás érdekében.
Külső levelező kliens integrációját kiiktattuk, és az ügyféllel történő kommunikációt teljes mértékben áthelyeztük a CRM rendszeren belülre. Ezzel csökkentettük az esetleges integrációs problémák számát, valamit egy jobban áttekinthető, az értékesítők helyettesítését megkönnyítő rendszert hoztunk létre.
Az Idővonal és Kapcsolati segéd funkciók beiktatásával a korábbi tevékenységek, valamit a beütemezett feladatok nyomon követése egyszerűbbé vált.
A vezetői döntések támogatására irányítópultokat ún. dashboard-okat alakítottunk ki.
A project szűk 4 hónap alatt megvalósult. Az élesbe állás után egyértelműen nőtt a felhasználók elégedettsége, és javult az értékesítés hatékonysága.
Jelenleg további fejlesztések előkészítésén dolgozunk. Cél további folyamatok automatizálása, eddig be nem vont területek összehangolása a CRM rendszerrel, valamint felmerült a Dynamics 365 felhős szolgáltatás előnyeinek kihasználása, és a dokumentumkezelés SharePoint-ra történő áthelye
Weboldal: