Hotelsystem Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest
Cégbemutató
Cégünk az éttermi, szállodai vendéglátás ügyvitelének gépesítésével nyújt segítséget mind a dolgozóknak az adminisztratív feladatok ellátására fordított idő csökkentésével, mind a vezetőknek az adminisztrációs és kontrollfeladatok ellátásában.
Ügyviteli rendszereink segítségével nemcsak idő takarítható meg a vendégek figyelmesebb, körültekintőbb kiszolgálására, hanem az anyagkészletek ellenőrzése, forgalomelemzés és kimutatások készítése - akár grafikus formában is- rendkívül egyszerűen elvégezhető.
Ügyviteli rendszereink segítségével nemcsak idő takarítható meg a vendégek figyelmesebb, körültekintőbb kiszolgálására, hanem az anyagkészletek ellenőrzése, forgalomelemzés és kimutatások készítése - akár grafikus formában is- rendkívül egyszerűen elvégezhető.
Esettanulmány
Nyíregyházától 5 km Sóstógyógyfürdőn található 30 szobás 4 csillagos exkluzív szálloda.
Ügyfelünk 2010-ben döntött korábbi papír és Excel alapú nyilvántartásainak korszerű számítógépes ügyviteli rendszerrel való kiváltásáról. Az addigi működés számtalan problémát okozott:
az elveszett foglalások csökkentették a vendég-elégedettséget, a nehezen és nagy emberi ráfordítással elkészített kimutatások pontatlanok voltak. A konyhai készletek, alapanyag forgalom nem volt nyomon követhető.
A szoftverek bevezetésével áttekinthetőbbé és gördülékenyebbé vált az üzletmenet, amely mind a dolgozók, mind a tulajdonosok számára előrelépés volt.
2016 elején újabb mérföldkő következett a szálloda informatikai fejlesztésében. Az online foglalás modullal a vendégek a weboldalon a valós foglaltság/szabad kapacitás alapján saját maguk tudják lefoglalni a szobákat,
amelyről azonnali visszaigazolást kapnak. A legfrissebb fejlesztések eredményeképpen szeptemberben elindult a channel manager szolgáltatás is, amellyel az online utazási portálok, például a booking.com és a szallas.hu is automatikusan küldik és fogadják az adatokat a szálloda ügyviteli rendszerével összekapcsolva. A nyíregyházi szálloda a foglalási folyamatok digitalizációjával, automatikussá tételével napi több órányi élőmunkát spórol meg. A megtakarított időt a recepciósok a magasabb szintű vendég-kiszolgálásra és az értékesítési tevékenység növelésére tudják fordítani, amely összességében magasabb bevételt jelent. A Hotelsystem Kft. az üzleti sikerekhez a saját fejlesztésű éttermi és szállodai ügyviteli rendszereinek licenszelésén túl a folyamatos terméktámogatási, hibaelhárítási és tanácsadási szolgáltatásaival igyekszik hozzájárulni.
Ügyfelünk 2010-ben döntött korábbi papír és Excel alapú nyilvántartásainak korszerű számítógépes ügyviteli rendszerrel való kiváltásáról. Az addigi működés számtalan problémát okozott:
az elveszett foglalások csökkentették a vendég-elégedettséget, a nehezen és nagy emberi ráfordítással elkészített kimutatások pontatlanok voltak. A konyhai készletek, alapanyag forgalom nem volt nyomon követhető.
A szoftverek bevezetésével áttekinthetőbbé és gördülékenyebbé vált az üzletmenet, amely mind a dolgozók, mind a tulajdonosok számára előrelépés volt.
2016 elején újabb mérföldkő következett a szálloda informatikai fejlesztésében. Az online foglalás modullal a vendégek a weboldalon a valós foglaltság/szabad kapacitás alapján saját maguk tudják lefoglalni a szobákat,
amelyről azonnali visszaigazolást kapnak. A legfrissebb fejlesztések eredményeképpen szeptemberben elindult a channel manager szolgáltatás is, amellyel az online utazási portálok, például a booking.com és a szallas.hu is automatikusan küldik és fogadják az adatokat a szálloda ügyviteli rendszerével összekapcsolva. A nyíregyházi szálloda a foglalási folyamatok digitalizációjával, automatikussá tételével napi több órányi élőmunkát spórol meg. A megtakarított időt a recepciósok a magasabb szintű vendég-kiszolgálásra és az értékesítési tevékenység növelésére tudják fordítani, amely összességében magasabb bevételt jelent. A Hotelsystem Kft. az üzleti sikerekhez a saját fejlesztésű éttermi és szállodai ügyviteli rendszereinek licenszelésén túl a folyamatos terméktámogatási, hibaelhárítási és tanácsadási szolgáltatásaival igyekszik hozzájárulni.
Weboldal: