AA MEDIA Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos
Cégbemutató
Az AA Media Kft. az OFFICE@HOME projekt keretében rugalmas foglalkoztatásra specializálódott tanácsadással és képzéssel foglalkozik, teljeskörű megoldásokat kínálva vállalatok számára a rugalmas vállalati kultúra kialakításának tervezésétől a széleskörű tréning szolgáltatáson át egészen a home office programok hatékony működtetéséig. Évtizedes home office vezetői tapasztalatunk és többéves, távmunkára szakosodott képzési hátterünk az, ami megkülönböztet minket más tanácsadó és tréning cégektől.
Temékeink
Esettanulmány
Bármely ágazatban működő vállalat számára nyújtunk szolgáltatást, amely legalább 20 fő irodai dolgozót foglalkoztat és akár rövidtávon (például a COVID időszakában), akár hosszútávon szeretné bevezetni az otthoni munkavégzés lehetőségét.
A munkaerőpiaci trendek az elmúlt évek során a rugalmas foglalkoztatás arányának növekedését mutatták, ami extrém módon fokozódott a 2020. márciusi, COVID járvány miatti pandémiás helyzetben. A vállalatok jó része elrendelte, vagy legalábbis megengedte az otthoni munkavégzést a dolgozók egészségének és az üzletfolytonosság biztosításának érdekében. Az előnyök mellett természetesen számos negatív tapasztalat és rossz gyakorlat is kialakult a keretek hiánya miatt, ezért szükséges a home office-szal kapcsolatos szabályozás megfogalmazása. Emellett a vezetők és a munkatársak sem voltak felkészülve az újfajta munkavégzésre, ezért iránymutatásra, támogatásra van szükségük ebben az időszakban.
A munkaerőpiaci trendek mellett az elmúlt hónapokban tapasztalható, hogy a dolgozók megszokták és megszerették az otthoni munkavégzést, ezőrt kíváncsiak a vállalat hosszútávú koncepciójára a home office-szal kapcsolatban. Illetve a munkaerőpiacon rendkívüli előnnyel indul a munkatársak felvételekor az a cég, amely rendelkezik hosszú távon értelmezhető szabályzattal.
A fentiek természetesen hordozzák annak veszélyét, hogy attól a vállalattól, aki nem rendelkezik a rugalmas foglalkoztatás ezen formájával, könnyebben elszívják a munkaerőt a koncepcióval rendelkező cégek - a home office jellege miatt akár nagyobb földrajzi távolságról is.
Az OFFICE@HOME home office bevezetésének és hatékony működtetésének teljes spektrumát lefedi tanácsadási és képzési szolgáltatásaival.
Diagnosztika: adatvezérelten, kutatói és elemzői szemlélettel készítjük elő, és építjük fel programjainkat.
Az előzetes felmérés célja, hogy megismerjük mindazokat a körülményeket, vállalati követelményeket és folyamatokat, amelyekhez a bevezetésre kerülő rugalmas foglalkoztatási programnak idomulnia kell.
Testreszabás: személyre szabott és magas minőségű megoldásokat kínálunk.
Ahhoz, hogy valóban jól működő home office programot vezessünk be, amely nem csorbít a vállalat teljesítményén, viszont erősíti a munkavállalók elköteleződését, az adott cég számára ideális irányelvek mentén kell haladnunk, figyelembe véve a vállalati kultúra jellegzetességeit.
Bevezetés: módszertani sokszínűség és széles eszköztár áll rendelkezésünkre
A kialakított home office progaram bevezetése során tanácsadási szolgáltatásunk - partnereink révén - kiterjed a rugalmas foglalkoztatás jogi, munkavédelmi és adatvédelmi kérdéseire, illetve a távoli elérés technológiai támogatására. Igény esetén kisebb csoportok vagy vezetők számára egyéni mentoring programot biztosítunk az új körülményekhez történő lehetető leggyorsabb alkalmazkodás érdekében.
Képzés: vállalatra és személyre szabott tartalom a valódi eredményekért
Hatékony otthoni munkavégzéshez és remote csapatok vezetéséhez szükséges készségeket és gyakorlati tudásanyagot biztosítjuk Partnereinknek munkavállalóknak és vezetőknek szóló képzéseinken. Tantermi és online tréninjeink egyaránt vállalat-specifikusak, illeszkednek a cég rugalmas munkavégzési irányelveihez. Online rögzített oktatásokat, illetve nyílt tréningeket kizárólag azokban a témákban nyújtunk, ahol lehetséges egységes tudásanyag hatékony átadása.
Mérés: a home office nem cél, hanem eszköz a vállalat céljainak eléréséhez.
A home office program sikerének megítéléséhez elengedhetetlen a bevezetés céljának meghatározása, eredményességének mérése
A munkaerőpiaci trendek az elmúlt évek során a rugalmas foglalkoztatás arányának növekedését mutatták, ami extrém módon fokozódott a 2020. márciusi, COVID járvány miatti pandémiás helyzetben. A vállalatok jó része elrendelte, vagy legalábbis megengedte az otthoni munkavégzést a dolgozók egészségének és az üzletfolytonosság biztosításának érdekében. Az előnyök mellett természetesen számos negatív tapasztalat és rossz gyakorlat is kialakult a keretek hiánya miatt, ezért szükséges a home office-szal kapcsolatos szabályozás megfogalmazása. Emellett a vezetők és a munkatársak sem voltak felkészülve az újfajta munkavégzésre, ezért iránymutatásra, támogatásra van szükségük ebben az időszakban.
A munkaerőpiaci trendek mellett az elmúlt hónapokban tapasztalható, hogy a dolgozók megszokták és megszerették az otthoni munkavégzést, ezőrt kíváncsiak a vállalat hosszútávú koncepciójára a home office-szal kapcsolatban. Illetve a munkaerőpiacon rendkívüli előnnyel indul a munkatársak felvételekor az a cég, amely rendelkezik hosszú távon értelmezhető szabályzattal.
A fentiek természetesen hordozzák annak veszélyét, hogy attól a vállalattól, aki nem rendelkezik a rugalmas foglalkoztatás ezen formájával, könnyebben elszívják a munkaerőt a koncepcióval rendelkező cégek - a home office jellege miatt akár nagyobb földrajzi távolságról is.
Az OFFICE@HOME home office bevezetésének és hatékony működtetésének teljes spektrumát lefedi tanácsadási és képzési szolgáltatásaival.
Diagnosztika: adatvezérelten, kutatói és elemzői szemlélettel készítjük elő, és építjük fel programjainkat.
Az előzetes felmérés célja, hogy megismerjük mindazokat a körülményeket, vállalati követelményeket és folyamatokat, amelyekhez a bevezetésre kerülő rugalmas foglalkoztatási programnak idomulnia kell.
Testreszabás: személyre szabott és magas minőségű megoldásokat kínálunk.
Ahhoz, hogy valóban jól működő home office programot vezessünk be, amely nem csorbít a vállalat teljesítményén, viszont erősíti a munkavállalók elköteleződését, az adott cég számára ideális irányelvek mentén kell haladnunk, figyelembe véve a vállalati kultúra jellegzetességeit.
Bevezetés: módszertani sokszínűség és széles eszköztár áll rendelkezésünkre
A kialakított home office progaram bevezetése során tanácsadási szolgáltatásunk - partnereink révén - kiterjed a rugalmas foglalkoztatás jogi, munkavédelmi és adatvédelmi kérdéseire, illetve a távoli elérés technológiai támogatására. Igény esetén kisebb csoportok vagy vezetők számára egyéni mentoring programot biztosítunk az új körülményekhez történő lehetető leggyorsabb alkalmazkodás érdekében.
Képzés: vállalatra és személyre szabott tartalom a valódi eredményekért
Hatékony otthoni munkavégzéshez és remote csapatok vezetéséhez szükséges készségeket és gyakorlati tudásanyagot biztosítjuk Partnereinknek munkavállalóknak és vezetőknek szóló képzéseinken. Tantermi és online tréninjeink egyaránt vállalat-specifikusak, illeszkednek a cég rugalmas munkavégzési irányelveihez. Online rögzített oktatásokat, illetve nyílt tréningeket kizárólag azokban a témákban nyújtunk, ahol lehetséges egységes tudásanyag hatékony átadása.
Mérés: a home office nem cél, hanem eszköz a vállalat céljainak eléréséhez.
A home office program sikerének megítéléséhez elengedhetetlen a bevezetés céljának meghatározása, eredményességének mérése
Weboldal: