EBOND Informatikai Szolgáltató Kft.
Cégbemutató
Emellett cégünk a termelési hatékonyság és gyártási minőség javítását támogató MES (Manufacturing Execution System) rendszerek fejlesztésére specializálódott., célja a termelési hatékonyság növelése és a gyártási minőség javítása. Fő tevékenységeink közé tartozik a papír alapú munkalapok kiváltása elektronikus munkalapokkal, a valós idejű gyártási adatgyűjtés és elemzés, valamint OEE (Overall Equipment Effectiveness) monitoring rendszerek kialakítása. Integráljuk a gépek által gyűjtött adatokat a termelésirányítási rendszerünkbe, és testreszabott adatvizualizációs eszközöket biztosítunk, hogy támogassuk a termelés optimalizálását.
Célunk, hogy innovatív megoldásainkkal segítsük ügyfeleinket a hatékonyabb működésben és üzleti folyamataik optimalizálásában.
Temékeink
Vállalati CRM, értékesítés modul
Kontrolling és döntéstámogatás modul
Beszerzési, logisztikai modul
Vállalati webáruház
Humán erőforrás menedzsment modul
Elektronikus iratkezelés
Táv- és csoportmunka modul
Pénzügyi, számviteli modul
Szerver hardver csomag
Szerver szoftver csomag
PowerEdge R640 Server 2x8C, 128GB, 6x1,2TB HDD
Synology DS918+ NAS with 4x4TB RED pro
VMware vSphere 7 Essentials Plus Kit for 3 hosts
ExchgSvrStd 2019 SNGL OLP NL + 50 UsrCAL
WinSvrSTDCore 2019 SNGL OLP 16Lic NL CoreLic
SQLSvrStdCore 2019 SNGL OLP 2Lic NL CoreLic Qlfd
WinSvrExtConn 2019 SNGL OLP NL Qlfd
Flowork rendszer alap
Flowork felhasználói licensz
Flowork termelő cella licenc
Flowork mérési pont licenc
Flowork kimutatás csomag licenc
FW hardver: Gépegység szenzor egység és tartozékai
FW hardver: Operátor adatgyűjtő konzol
Esettanulmány
Vevőkörük három csoportra osztható: nagy rendelést leadó partnerekre, kisebb, rendszeresen vásárló cégekre, illetve magánszemélyekre.
A nagy partnerekkel való kapcsolattartásra, új ügyfelek megszerzésére üzletkötőket alkalmaznak. Ők folyamatosan ápolják az üzleti kapcsolatokat, a partnerektől összegyűjtik és leadják rendeléseket. A kisebb ügyfelek a rendeléseiket leadhatják telefonon, faxon, és e-mailben.
Egy nagy, egy kisebb, valamint több konszignációs raktárral dolgoznak. Raktárkészleten a leggyorsabban fogyó termékeket tartják, a többit a rendelések alapján teljesítik a beszállító felé leadott rendelések alapján, melyek beérkezését pontosan követik, a vevői kiszállításokat, szállítási időket pontosan egyeztetik.
Ma már saját könyvelőt alkalmaznak.
- A rendelések feldolgozásával kevés személy foglalkozik, velük kell megoldani a vevők gyorsabb, pontosabb és hiba mentesebb kiszolgálását.
- A rendelések több forrásból érkeztek be. Ezek kezelését az ügyviteli rendszerük nem oldotta meg, ezért excelben vezették. Minden módosítást ide vezettek, majd innen kellett kézzel átvezetni az ügyviteli rendszerbe.
- Nagy partnerek esetében sok energiát emésztett fel a leadott rendelések követése, úgymint mi van kiszállítva, mi nincs, melyik tételeket mondták le, mikor várható a teljesítés. Ez mind sok papír alapú egyeztetéssel járt, és rengeteg munkaórát igényelt.
- Ügyfeleknél és viszonteladóknál sok kihelyezett raktárat kell kezelni. Ezekről és a saját raktárakról pontos kimutatásra lenne szükség a tervezhető készletkezeléshez és a rendelések időben történő teljesítéséhez, valamint a pontos elszámoláshoz.
- Sok termék nincs raktáron, ezeket a beérkezett rendelések alapján kell azonnal berendelni. 4-5 nagy beszállítótól történő rendeléseket, és a rendelés módosításokat kell kezelni, a várható beérkezéseket egyeztetni. A papíralapon, e-mailben, stb. elküldött megrendeléseket össze kellett vetni a beérkezett szállítólevéllel.
- A webes konkurencia erősödése miatt fejleszteni kellett a webes értékesítő felületet, melyen a partnerek, vevők saját maguk leadhatják a rendelésüket.
- Üzletkötők napi munkáját segítendő webes felület vált szükségessé. Az ezen keresztül leadott rendeléseknek azonnal meg kell jelenni, illetve a vevőkről minden szükséges információ elérhetőnek kell lenni.
- A régi rendszerben nem megoldott a vevői hitelkeret és kintlévőség kezelés.
- Könyvelés külső cégnél volt, így a pénzügyi adatok késve, sok hibával jöttek. A könyvelésnek papír alapon mentek át az alapbizonylatok, lekönyvelésük rengeteg energiát emésztett fel.
- Bevezettük a vevői megrendelés kezelést:
o Az akár több csatornán beérkezett rendeléseket egy helyen kezelik.
o Azonnali raktárankénti készletinformáció érhető el.
o Információt ad a készleten nem lévő termékek várható beérkezéséről.
o Rendelések közötti prioritásokat kezel, melynek segítségével a raktárkészletről mindig a legfontosabb rendeléseket lehet kielégíteni.
- A vevők megrendelésük állapotáról a rendszer által automatikusan generált tájékoztató dokumentumot kapnak.
- Elkészült a webes értékesítő felület:
o Az itt leadott rendelések azonnal megjelennek az ügyviteli rendszerben.
o Üzletkötők weben azonnal elérhető információkat kapnak.
o A rendelés leadás 90%-át sikerült átirányítani a webre. Így rendeléskor a vevők is pontosabb információt kapnak, illetve a leadott megrendelések is pontosan érkeznek be.
- Bevezettük a beszállítói megrendelés kezelést:
o Nagyságrendekkel csökkent a szállítói rendelés összeállítására fordított idő. A vevői rendelés kezelés adatait figyelembe véve, a minimum és maximum készlet, valamint a rögzített saját igények alapján képes ajánlásokat adni.
o Kezeli a leadott rendelésekben és a szállítási időkben történő változásokat, így a vevőket pontosan, azonnal tudják tájékoztatni.
o A beszállítói rendelések pontosabbak, jelentősen csökkent a raktári készletet.
- A vevői és szállítói rendelés modulok bevezetése a vevők tájékoztatását és a rendelések követését végző munkaerő létszámát 20%-al csökkentették, akik túlóra nélkül ugyanazokat a feladatokat képesek ellátni. Ezek a modulok teljesen kiváltották a korábbi Exceles rendelés követést.
- Kiskereskedelmi boltban ügyfél kiszolgálás a vonalkódos rendszer bevezetésével gyorsabb lett.
- A rendszerbe integrált pénzügyi és könyvelő rendszert bevezetésével az elkészült bizonylatok automatikusan iktatásra kerülnek és könyvelődnek.
Azonnali információk nyerhető ki:
§ cikk analitikus lekérdezések,
§ banki egyenleg,
§ kontrolling,
§ cash flow,
§ ki