![EBOND Informatikai Szolgáltató Kft.](/dl/partners/163/163.png?ts=1467811016)
EBOND Informatikai Szolgáltató Kft.
Cégbemutató
Mobil alkalmazások: Üzletkötők támogatása; Mobil értékesítés; egyedi megoldások
WEB áruház: B2B, B2C; teljes integráció ügyviteli rendszerekkel
Flowork: Munkaidő és munkafolyamat nyomkövetése gépi adatgyűjtéssel, távmunka támogatása; tanácsadás, optimalizálás
Hardver és alapszoftver kereskedelem: Office 365; PC; Szerver; Hálózati eszközök
IT szolgáltatás: Komplett IT rendszer beüzemelése; Üzemeltetés; vállalati és IT tanácsadás; pályázati menedzsment;
Temékeink
![](/dl/partners/163/termek_logo749.png)
DRONerp Vállalatirányítási rendszer
![](/dl/partners/163/termek_logo2470.jpg)
DRONerp 5 munkaállomás csomag
![](/dl/partners/163/termek_logo2476.jpg)
DRONerp multi periféria csomag
![](/dl/partners/163/termek_logo2477.jpg)
DRONerp hardver csomag
![](/dl/partners/163/termek_logo2605.png)
Vállalati CRM, értékesítés modul
![](/dl/partners/163/termek_logo2634.png)
Kontrolling és döntéstámogatás modul
![](/dl/partners/163/termek_logo2635.png)
Beszerzési, logisztikai modul
![](/dl/partners/163/termek_logo2636.png)
Vállalati webáruház
![](/dl/partners/163/termek_logo2637.png)
Humán erőforrás menedzsment modul
![](/dl/partners/163/termek_logo2638.png)
Elektronikus iratkezelés
![](/dl/partners/163/termek_logo2639.png)
Táv- és csoportmunka modul
![](/dl/partners/163/termek_logo2641.png)
Pénzügyi, számviteli modul
![](/dl/partners/163/termek_logo4630.jpg)
Szerver hardver csomag
![](/dl/partners/163/termek_logo4639.jpg)
Szerver szoftver csomag
![](/dl/partners/163/termek_logo4667.jpg)
PowerEdge R640 Server 2x8C, 128GB, 6x1,2TB HDD
![](/dl/partners/163/termek_logo4668.jpg)
Synology DS918+ NAS with 4x4TB RED pro
![](/dl/partners/163/termek_logo4669.jpg)
VMware vSphere 7 Essentials Plus Kit for 3 hosts
![](/dl/partners/163/termek_logo4670.jpg)
ExchgSvrStd 2019 SNGL OLP NL + 50 UsrCAL
![](/dl/partners/163/termek_logo4671.jpg)
WinSvrSTDCore 2019 SNGL OLP 16Lic NL CoreLic
![](/dl/partners/163/termek_logo4672.jpg)
SQLSvrStdCore 2019 SNGL OLP 2Lic NL CoreLic Qlfd
![](/dl/partners/163/termek_logo4673.jpg)
WinSvrExtConn 2019 SNGL OLP NL Qlfd
![](/dl/partners/163/termek_logo5792.png)
Flowork rendszer alap
![](/dl/partners/163/termek_logo7773.png)
Flowork felhasználói licensz
![](/dl/partners/163/termek_logo7774.png)
Flowork termelő cella licenc
![](/dl/partners/163/termek_logo7775.png)
Flowork mérési pont licenc
![](/dl/partners/163/termek_logo7776.png)
Flowork kimutatás csomag licenc
![](/dl/partners/163/termek_logo7777.png)
FW hardver: Gépegység szenzor egység és tartozékai
![](/dl/partners/163/termek_logo7778.png)
FW hardver: Operátor adatgyűjtő konzol
Esettanulmány
Vevőkörük három csoportra osztható: nagy rendelést leadó partnerekre, kisebb, rendszeresen vásárló cégekre, illetve magánszemélyekre.
A nagy partnerekkel való kapcsolattartásra, új ügyfelek megszerzésére üzletkötőket alkalmaznak. Ők folyamatosan ápolják az üzleti kapcsolatokat, a partnerektől összegyűjtik és leadják rendeléseket. A kisebb ügyfelek a rendeléseiket leadhatják telefonon, faxon, és e-mailben.
Egy nagy, egy kisebb, valamint több konszignációs raktárral dolgoznak. Raktárkészleten a leggyorsabban fogyó termékeket tartják, a többit a rendelések alapján teljesítik a beszállító felé leadott rendelések alapján, melyek beérkezését pontosan követik, a vevői kiszállításokat, szállítási időket pontosan egyeztetik.
Ma már saját könyvelőt alkalmaznak.
- A rendelések feldolgozásával kevés személy foglalkozik, velük kell megoldani a vevők gyorsabb, pontosabb és hiba mentesebb kiszolgálását.
- A rendelések több forrásból érkeztek be. Ezek kezelését az ügyviteli rendszerük nem oldotta meg, ezért excelben vezették. Minden módosítást ide vezettek, majd innen kellett kézzel átvezetni az ügyviteli rendszerbe.
- Nagy partnerek esetében sok energiát emésztett fel a leadott rendelések követése, úgymint mi van kiszállítva, mi nincs, melyik tételeket mondták le, mikor várható a teljesítés. Ez mind sok papír alapú egyeztetéssel járt, és rengeteg munkaórát igényelt.
- Ügyfeleknél és viszonteladóknál sok kihelyezett raktárat kell kezelni. Ezekről és a saját raktárakról pontos kimutatásra lenne szükség a tervezhető készletkezeléshez és a rendelések időben történő teljesítéséhez, valamint a pontos elszámoláshoz.
- Sok termék nincs raktáron, ezeket a beérkezett rendelések alapján kell azonnal berendelni. 4-5 nagy beszállítótól történő rendeléseket, és a rendelés módosításokat kell kezelni, a várható beérkezéseket egyeztetni. A papíralapon, e-mailben, stb. elküldött megrendeléseket össze kellett vetni a beérkezett szállítólevéllel.
- A webes konkurencia erősödése miatt fejleszteni kellett a webes értékesítő felületet, melyen a partnerek, vevők saját maguk leadhatják a rendelésüket.
- Üzletkötők napi munkáját segítendő webes felület vált szükségessé. Az ezen keresztül leadott rendeléseknek azonnal meg kell jelenni, illetve a vevőkről minden szükséges információ elérhetőnek kell lenni.
- A régi rendszerben nem megoldott a vevői hitelkeret és kintlévőség kezelés.
- Könyvelés külső cégnél volt, így a pénzügyi adatok késve, sok hibával jöttek. A könyvelésnek papír alapon mentek át az alapbizonylatok, lekönyvelésük rengeteg energiát emésztett fel.
- Bevezettük a vevői megrendelés kezelést:
o Az akár több csatornán beérkezett rendeléseket egy helyen kezelik.
o Azonnali raktárankénti készletinformáció érhető el.
o Információt ad a készleten nem lévő termékek várható beérkezéséről.
o Rendelések közötti prioritásokat kezel, melynek segítségével a raktárkészletről mindig a legfontosabb rendeléseket lehet kielégíteni.
- A vevők megrendelésük állapotáról a rendszer által automatikusan generált tájékoztató dokumentumot kapnak.
- Elkészült a webes értékesítő felület:
o Az itt leadott rendelések azonnal megjelennek az ügyviteli rendszerben.
o Üzletkötők weben azonnal elérhető információkat kapnak.
o A rendelés leadás 90%-át sikerült átirányítani a webre. Így rendeléskor a vevők is pontosabb információt kapnak, illetve a leadott megrendelések is pontosan érkeznek be.
- Bevezettük a beszállítói megrendelés kezelést:
o Nagyságrendekkel csökkent a szállítói rendelés összeállítására fordított idő. A vevői rendelés kezelés adatait figyelembe véve, a minimum és maximum készlet, valamint a rögzített saját igények alapján képes ajánlásokat adni.
o Kezeli a leadott rendelésekben és a szállítási időkben történő változásokat, így a vevőket pontosan, azonnal tudják tájékoztatni.
o A beszállítói rendelések pontosabbak, jelentősen csökkent a raktári készletet.
- A vevői és szállítói rendelés modulok bevezetése a vevők tájékoztatását és a rendelések követését végző munkaerő létszámát 20%-al csökkentették, akik túlóra nélkül ugyanazokat a feladatokat képesek ellátni. Ezek a modulok teljesen kiváltották a korábbi Exceles rendelés követést.
- Kiskereskedelmi boltban ügyfél kiszolgálás a vonalkódos rendszer bevezetésével gyorsabb lett.
- A rendszerbe integrált pénzügyi és könyvelő rendszert bevezetésével az elkészült bizonylatok automatikusan iktatásra kerülnek és könyvelődnek.
Azonnali információk nyerhető ki:
§ cikk analitikus lekérdezések,
§ banki egyenleg,
§ kontrolling,
§ cash flow,
§ ki